voor het eerst vrijen na de bevalling

Laat jezelf eerst aan het idee wennen en forceer niets. Dan wacht je maar wat langer, het is nogal wat wat je lichaam te verstouwen heeft gehad. Doe maar rustig aan hoor. Probeer eerst eens te vrijen zonder meteen alles te doen, gewoon lichamelijk bezig zijn met elkaar zonder dat het er meteen van moet komen.
 
Bij ons heeft het ook ongeveer 2,5 maanden geduurd voordat we voor het eerst gingen vrijen en echt lekker was het niet die eerste keer! Na een paar keer voorzichtig doen ging het gelukkig weer veel beter!
Houdt er rekening mee dat de zin om te vrijen weer terug moet komen, je zult echt niet staan te springen nu... extra vermoeidheid door verzorging van die kleine en je voelt je moeder en misschien minder minnaar van je vriend/man...geef het de tijd, het komt echt weer terug!
 
Bij ons duurt het nu al 7 maanden.
Ik vind het nog steeds heel eng, ben erg uitgescheurd... Maar de zin komt intussen wel terug. We hebben het wel een beetje geprobeerd, maar is pijnlijk en te spannend.
Ben 'blij' te lezen dat we niet zo uitzonderlijk zijn. Al zou dat niet moeten uitmaken.
Succes
 
We hebben het na 4 week weer gedaan ook ik was ingeknipt. We hebben niets gebruikt (glijmiddel) we hadden alleen afgesproken dat ik aan zou geven of het ging of niet. Ik heb nergens last van gehad alleen mijn man wel volgens mij, hij vroeg namelijk wel 20 keer of het echt ging en niet zeer deed. HAHA
 
Na 4 weken was bij ons de eerste keer. Ik ben niet ingeknipt of zo, maar het was zoals ik overal een beetje lees, geen daverend succes, het was toch best gevoelig nog. Inmiddels ben ik ruim 4 maanden verder en merk dat het erg droog is daar beneden, het schuurt gewoon :-( Nu zijn we aan het uitproberen met babyolie en anders gaan we gewoon glijmiddel halen.
Het schijnt hormonaal bepaald te zijn, die droogte (ook ivm borstvoeding), ik kreeg er pas na 3mnd erg last van. Verder gebeurt het toch minder vaak als eerst, maar daar wordt aan gewerkt ;-)
 
Terug
Bovenaan