Voor het eerst weer intiem geweest

Gisteren 18 dagen na de bevalling weer voor het eerst seks gehad.vond het tegen vallen.dacht eigenlijk dat het wel weer kon...maar voelde me net zo een pubermeisje..voelde me niet echt sexy met die grote melkborsten en blubberbuik.ook al zegt mn vent heel de tijd al dat ie me mooi vind.daarbij kwam ook nog eens dat ons ventje halverwege het spel hard begon te huilen.dus toen was het voor mij helemaal over.en het ging ook nog eens branden..kwam denk door het condoom.ga de pil maar eens halen binnenkort.vond wel balen dat het zo tegenviel.had er op zich iets heel anders van verwacht.want had er best veel zin in.maar tja..denk toch ietsje te snel en nog te moe!
hoe zijn jullie ervaringen?of voor jullie nog even niet?
liefs jootje

Hier nog even alleen heel veel geknuffel, ik vloei nog heel licht en voel toch nog wel het een en ander trekken van binnen (Ben van binnen behoorlijk ingescheurd) en als ik met een spiegel kijk ziet ook de knip er nog wat ehm, kwetsbaar uit.
Maar het libido is er hoor, kijk er zoooo naar uit om wat meer 'genezen' te zijn!

En tja, hoe dol je ook bent op je kindje, ik kan me voorstellen dat het ook nogal afbreuk aan de gezellige sfeer doet als-ie er doorheen besluit te bleren. Maar eens bedenken hoe wij dat kunnen proberen te voorkomen. Die van ons slaapt vooral tussen 13.00-15.00 erg diep... ;-)

Liefs enneh, volgende keer beter ?!
Evje

18 dagen na de bevalling,das zeker snel! jeetje;)
hier is na 5 weken nog niet echt veel gebeurt,Mis m,n vent in dat opzicht wel,want voor de bevalling was het ook al een tijdje over met de intimiteit.Aan libido geen gebrek ,maar het was anatomisch gewoon niet mogelijk haha.Hetgeen me nu tegen houdt is dat ik me absloluut niet sexy voel en ik tot voor een week geleden nog steeds wat vloeide,maar ik vind mijn vent des te sexier. aaahhh nu weet ik hoe die mannen zich soms voelen hahaha ;) Daarbij moet mijn man nog een afspraak maken om zich te laten steriliseren,maar geloof dat dat een tijdje gaat duren,dus daar gaan we maar niet op wachten,manne he. En ik verwacht maar beter niet teveel van de eerste keer,dan kan het alleen maar meevallen. Ik had dat na mijn eerste,toen deed het heel veel pijn,doordat ik ingescheurd was geweest en het is een hele tijd gevoelig gebleven. Na de 2de geen last meer bij het vrijen en nu verwacht ik het ook niet,want ben er deze keer zonder scheuren vanaf gekomen.

hahahaha ja hoor ik kon het ook niet meer laten...
ik heb dan wel het geluk niet ingeknipt of gescheurd te zijn dus het voelde "bijna" als vanouds.
alleen walg ik van mijn lichaam, mijn man niet.

maar wij waren ook vrij vlug, bjorn was 3 weken.
gelukkig sliep hij bij ons wel door hahahaahh

Wou wat snel, iets houd me nog tegen.
Of het feit dat ik een flinke jaap in men schaamlip heb, en van binnen ook gescheurd ben.
Men blubberbuik, ik voel me zo niet sexy meer.
Hij wil echt heel erg graag, ik durf denk ik niet, ben toch bang dat het heel gevoelig is. En ik denk dat ik heel erg emotioneel ga worden. Daarbij vloei ik nog steeds. Julian is vandaag 4 weken.
Men libido komt wel langzaam aan terug merk ik.
Maar ik denk het nog even bij knuffelen te houden

Bij nader inzien denk toch nog te vroeg geweest.vloei dan wel niet meer en ben ook niet gescheurd of geknipt.maar ben toch denk nog te veel met mn kindjes bezig waardoor ik s avonds erg moe bent.daarbij komt nog eens kijken dat we bijna iedere avond nog visite hebben.maar goed smorgens is onze dochter vroeg wakker en s avonds ga ons ventje laat slapen.dus valt ook niet mee voor het goede moment haha
zal wel goed komen.moet mn mannetje nog maar even geduld hebben hoor
liefs jootje

Libidoooo is er weer helemaal. Ik moet alleen nog heel even wachten. Het knipje is nog niet helemaal optimaal genezen heb ik het idee. Ofja genezen wel, maar ben bang dat als we te hard van stapel lopen het weer open gaat :(

Hand werk was wel al erg lekker...

ben ook het wachten op de dag dat alles weer lekker relaxed voelt van beneden.... knuffelen heb ik inmiddels wel gehad alweer hahaha

liefs

Terug
Bovenaan