Voor het eerst weer intiem geweest

Nou ik vind het knap dat je het na 18 dagen weer geprobeerd hebt hoor!
Ik ben 17 dagen geleden bevallen en vloei nog steeds. En ik heb een knip gehad en voel me nog niet zeker dat deze helemaal genezen is.
Maar mijn libido begint teerug te komen!!
Ben ook blij dat ik een paar dagen voor de bevalling nog sex gehad heb. Hier kon ik nog wel een tijdje op teren;)
En nu knuffelen we wel heel veel. Is ook nog best fijn.

Afgelopen vrijdag hebben we het voor het eerst 'geprobeerd' het ging nog niet echt lukken door de pijn die ik had...Toen hebben we het maar anders 'opgelost', ook fijn!

Mijn man heeft er alles aan gedaan om mij op mijn gemak te stellen, gezegd dat hij heust wel snapt dat ik er misschien een beetje tegenop zie en dat als ik wilde stoppen we meteen zouden stoppen. Toen ik onder de douche vandaan kwam stond de hele slaapkamer vol met kaarsen...klinkt nu een beetje slijmerig maar het was heel lief!

Aangezien ik 10 dagen geleden ben bevallen middels een keizersnee, ben ik nog niet in staat tot gemeenschap. Wat ik wel weer terug heb is m'n libido (HOERA). De laatste 6 a 7 weken van de zwangerschap kon ik écht geen zin meer krijgen/maken, m'n lijf zat me zo in de weg. Heerlijk om te merken dat ik m'n vent weer fysiek aantrekkelijk vind en ook dat ik mijn eigen lijf weer terug krijg (alleen jammer van het tijgerprintje haha). Moet helaas nog wel een week of 4 wachten tot ik op nacontrole bij de gynaecoloog ben geweest, dus wordt voor beiden nog even geduld hebben.. (altijd maar dat geduld hebben.. ;-) )

Weet trouwens van de de eerste nog wel dat de eerste keer sex na de bevalling tegenviel. Dat was toen zo'n 5 weken na de bevalling, had toen een knip gehad en dat is nog best lang gevoelig gebleven. Heel normaal dus hoor, dat het niet meteen weer helemaal topperdetop is!!! Komt vanzelf weer..

Och, ik voel me zoooo zielig. Ik kan niet meer wachten, maar heb toch nog wat last van mijn knip, dus durf het nog niet aan!

Sinds gisteren vloei ik niet meer en daardoor heb ik nóg meer zin gekregen.
Best lastig hoor als er steeds zo'n lekkere vent door het huis loopt en je mag er niet 'all the way' van genieten ;-)

Voor degene die er weer van kunnen genieten: Veel plezier. Voor degene die om welke reden dan ook nog moeten wachten: Sterkte!

sjonge.. jullie zijn er allemaal wel snel bij hoor!!
Ik heb echt nog geen behoefte, beetje knuffelen vind ik goed, maar verder...
Ik heb ook nog steeds afscheiding, dus vind dat zoiezo niet fris.

Maar genieten jullie er maar van hoor. Ik wacht nog even.

Terug
Bovenaan