Voor het eerst...

....sinds de bevalling weer open en bloot gelegen (buiten mijn man om natuurlijk!)

Ja sorry dames, ik weet niet hoe ik dit onderwerp anders moet 'inleiden'maar ik moest vanaochtend dus voor een uitstrijkje naar de huisarts...
Ik  dacht...hoe erg kan het zijn (na een bevalling te hebben meegemaakt waarbij het je echt niet uitmaakt  al staat de hele buurt tussen je benen!!) maar ik vond het toch erg vreemd, raar, genant....dat viel me dus een beetje tegen..!
Misschien kwam het omdat het een co-assistent was (lees: jongeman van een jaar of 25) of omdat ik het gevoel had dat  die eendebek me  ongeveer in tweeen spleet (kunnen ze die dingen niet kleiner maken..!!!) nee, geef mij maar een bevalling !!!!

Zo, dat moest ik even kwijt!

Liefs, Marcia mv Puck
ps: het was overigens gewoon een 'routinecheck'.  

Pffff hoorde van een vriendin van mij ook al dat je een oproep krijg in het jaar dat je 30 wordt ......ben nu al bang voor volgend jaar. Vreselijk vind ik dat en die eendenbek ja inderdaad vreselijke dingen, volgens mij gebaseerd op een koe en niet op een vrouw. Maar goed je hebt het weer gehad!!

Hahaha Marcia!! Doe mij maar jouw bevalling dan................

Hier ook weer de check up gehad (al voor de 2e keer, ouwe taart die ik ben). Maar gelukkig door een aardige assistente, die geen martelwerktuigen gebruikt heeft(, en binnen 5 minuten weer klaar.

Maar goed, jij hebt het ook weer gehad en hoeft pas weer over 5 jaar. Ik weet niet of je nog een tweede wilt, maar dan is de kans wel groter dat je eerst nog een keer door een bevalling mag , valt dat weer mee.

Groetjes
Susan

Hee Susan,
Ik vrees dat ik er over twee jaar weer aan moet geloven, ik was namelijk drie jaar 'te laat' (ivm reizen (ook door Azië, heb jij dat ook niet gedaan? en daarna de zwangerschap..) Dus ik dacht, nu maar even doen voordat er weer 'geklust'gaat worden!! Wel goed natuurlijk, maar prettig is anders..!!

Liefs, Marcia mv Puck

nou ik vind het ook erg   hoor..... nu met die miskraam ook heb vlgs mij wel 5x een inwendige echo etc. gehad....bleghhhh....word ook never nooit mijn hobby....

vlgd week voor controle en heb nu gelukkig een vrouwelijke gyneacoloog.....wel leuk dat er ook nog vrouwen zijn die zo`n beroep doen whahaha....

maar kan me heel goed voorstellen hoe je je hebt gevoeld...

liefs denise

nou ik vind het ook erg   hoor..... nu met die miskraam ook heb vlgs mij wel 5x een inwendige echo etc. gehad....bleghhhh....word ook never nooit mijn hobby....

vlgd week voor controle en heb nu gelukkig een vrouwelijke gyneacoloog.....wel leuk dat er ook nog vrouwen zijn die zo`n beroep doen whahaha....

maar kan me heel goed voorstellen hoe je je hebt gevoeld...

liefs denise

mmm het lijkt mij maar vreemd, ik moet zeggen dat ik de inwendige echo aan het begin van de zwangerschap en de controle tijdens de bevalling mee vond vallen, maar ja, een eendenbek??!!! hihi heb nog ruim een jaar te gaan voor ik mag "genieten" van dit voorrecht

Jenneke

Terug
Bovenaan