Voor het trouwen of na het trouwen stoppen met anticonceptiemiddel????

Hallo Twijfelaar,

Er zijn ook andere mogelijkheden, Ik heb mijn man oktober 2005 gevraagd met mij te trouwen, hij zei gelukkig ja. In November 2005 ben ik na 22 jaar gestopt met de pil terwijl we in Juni 2006 zouden gaan trouwen.  Tot 2 juni 2006 heb ik andere middelen gebruikt om niet  zwanger te worden zonder dat mijn hormonen beinvloed werden, dus ik heb zo`n zeven maanden de tijd gehad  om de stoffen van de pil uit mijn lijf te werken, zonder zwanger te worden.

Op 2 juni 2006 zijn we getrouwd, zonder dikke buik, en ik heb die dag gewoon alles kunnen doen wat ik wilde. Nou is dat voor mij geen probleem want ik drink niet en ik rook niet, maar tot diep in de nacht dansen deed ik maar al te graag. Ongeveer 2 maanden na de bruiloft bleek dat ik al bijna twee maanden zwanger was (eerste uitgerekende datum 9 maanden en 1 dag na de bruiloft)

Dus dat kan ook, nu weet ik dat niet iedereen zoveel geluk heeft om zo snel zwanger te raken maar dat had ik van mezelf ook niet verwacht. Ik heb gewoon veel geluk gehad, en dat besef ik iedere dag, veel sterkte met je keuze.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan