Voor het zingen de kerk uit en meteen terug inbrengen?

<p>dag allemaal, </p><p>hoe groot is volgens jullie de kans om zwanger te zijn bij methode voor het zingen de kerk uit, maar waarna je vervolgens gelijk (na tien sec bijv) terug inbrengt? </p><p>Alvast bedankt! </p>

Ik gok 95% IPV 100%.. of eigenlijk, de kans op een zwangerschap is 20% per cyclus ongeveer toch? Dan gok ik 19% kans op een zwangerschap..l

Eens mits het in je vruchtbare periode is natuurlijk... voor het zingen de kerk uit is sowieso al achterhaalt en na het klaarkomen meteen weer erin stoppen? Serieus wat denk je zelf.. koop condooms als je geen kindje wilt!

En ik begrijp de reactie van hierboven heel goed, maar ik wil erbij toevoegen dat het voor ons beiden zeer welkom zou zijn en we binnenkort toch zouden willen beginnen met proberen. 
Inderdaad was het rond de vruchtbare periode. 

Ik weet nu niet of je graag zwanger wilt worden of juist bang bent dat je zwanger bent. Als je bang bent zwanger te zijn en het is gister of vandaag gebeurt, ga dan aub een morning after pil halen.
Er zullen hier geen vrouwen zijn die dit meegemaakt hebben (of een handje vol) omdat het een forum is voor mensen die graag zwanger worden of vragen hebben over kids.

Bedoel je het sperma na het klaarkomen inbrengen of weer verder gaan met seks?
Tuurlijk is de kans dan hoog. Sperma is niet ineens opgelost.
Kan er van te voren al uitkomen en als de man is klaargekomen dan kan er nog nageschoten worden.

Ik gebruikte 15 maanden lang de methode "voor het zingen de kerk uit". Dit werkt bij mij omdat ik een mooie regelmatige cyclus heb.. uiteraard moet je er dan steeds rekening mee houden dat de kans er is dat het eens anders loopt en je dus zwanger wordt. Toen we voor een kindje wilden gaan was ik gelijk zwanger in de eerste ronde.. 

Wat bedoel je met inbrengen? Gaat het om "een secondje" of echt opnieuw seks hebben? Hoe dan ook is er kans om zwanger te worden.. als je echt opnieuw seks gehad hebt uiteraard veel meer want dan zitten er zaadcellen in het sperma ;)

Het was slechts alleen even inbrengen, niet verdere sex . 
En we zijn er dus niet actief mee bezig maar ik moet toegeven dat ik ergens wel hoop op zwangerschap. 
Onderhand rond twee weken geleden gebeurd, dus een van deze dagen zal het duidelijk worden. Het is dat ik wat kwaaltjes heb zoals niet-pijnlijke steken vaak rechtsonderin mijn buik en lichte golven van misselijkheid. Ook 5 dagen geleden ineens ziekig, maar heeft niet doorgezet. Zal vast van menstruatie komen, maar al een week voor de dag dat ik ongesteld zou morgen worden..? 

Terug
Bovenaan