Voor het zingen de kerk uit en meteen terug inbrengen?

De kans lijkt me niet zo heel groot, maar het kan weldegelijk hoor op het juiste moment en met de juiste zwemmertjes ;)!
Misschien even bespreken met je vriend dat je het wel ziet zitten om er aan te beginnen?
De keren dat ik dacht dat ik op een of andere manier mss toch zwanger was, was toen ik er eigenlijk al voor wou gaan. Mijn vriend wist dit uiteraard maar moest nog even op hem wachten ;) 

De kans is aanwezig dat je op deze manier zwanger wordt. Je zou je cyclus bij kunnen houden en het niet op de vruchtbare dagen doen.
ik heb ook wel eens gelezen dat het helpt als hij eerst plast voor die terug er in wordt gestopt want dan gaan de zaadcellen dood (zeggen ze) maar heel betrouw is het niet. 

toch zou ik je niet al te druk maken als je het al gedaan heb. Wellicht in de toekomst niet meer proberen te doen.
Al begrijp ik dat dat lastig is. 

Superbetrouwbare methode die mn schoonouders ook gebruikten en daardoor  onbedoeld 13 kinderen op de wereld hebben gezet ;)

Je weet denk ik ook toch wel dan voorvocht ook kans op zwangerschap geeft?? Voor t zingen de kerk uit is gewoon geen slimme methode.. wil je nog niet of je partner nog niet dat je zwanger wordt dan is het gewoon heel simpel, gebruik condooms en vind je dat niet fijn of wat voor excuus dan ook om ze niet te gebruiken neem de pil, spiraal of een andere anticonceptie.. 
jullie moeten er beide klaar voor zijn en beide het groene licht geven van we gaan t proberen.. als je als vrouw alleen er klaar voor bent maar de man nog niet en je raakt wel zwanger dan kan een relatie hierdoor stuk lopen.. daar zit je denk ik zeker niet op te wachten.. en alles dan in je eentje doen.. dat gaat heel pittig en zwaar zijn en is ook niet later fijn voor t kindje.. 
bespreek het in ieder geval met je partner dat je denkt dat het misschien wel is raak zou kunnen zijn.. dan kan hij zich voorbereiden..
heb t zelf mee gemaakt begin dit jaar.. dacht zwanger te zijn ondanks ik anticonceptie had.. met mijn vriend besproken en hij was er nog niet klaar voor.. negatieve test en beide vonden we het toch jammer maar waren ook opgelucht.. mei zijn we t echt gaan proberen omdat we toch beide hadden van was wel erg jammer en willen een kindje.. meteen eerste ronde raak.. zo snel kan t gaan.. vergis je daar niet in.. genoeg indd die pas zwanger raken na een half jaar of een jaar maar er zijn genoeg vrouwen die maar 1 ronde nodig hebben.

Bedankt voor de reacties. Ja, ik 'weet zelf ook wel' dat er altijd een kleine kans bestaat, zeg nooit nooit. Nee, ik geloof niet al te erg in sperma in voorvocht, alleen bij twee keer achter elkaar seks. 
Ruim twee dagen geleden test gedaan die negatief was, maar nog geen menstruatie. Ik heb hevigere krampen dan normaal sinds drie dagen, het voelt anders, als een branderig en zwaar gevoel. Ik ga telkens naar de wc omdat het voelt alsof menstruatie door is gekomen, maar nog niks.  Heb een onregelmatige cyclus dus zou evt kunnen dat ik te vroeg heb getest, maar ga er niet vanuit. 

Ben nu twee keer zwanger geworden met de "voor het zingen de kerk uit" methode. Wat mij betreft is het als je niet zwanger wilt worden niet veilig.  Maar als je het niet erg vind om zwanger te worden dan heb je grote kans op een baby. Van voorvocht kun je gewoon zwanger raken. Dat is mijn ervaring. Ben heel blij met mijn kindjes!  

Terug
Bovenaan