A ANONYMOUS_USERNAME nov 1, 2007 #17 Nou meiden. morgen gaat het gebeuren. om half 10 moet ik in het ziekenhuis zijn. echt spannend. ik hou jullie op de hoogte! liefs Saarj
Nou meiden. morgen gaat het gebeuren. om half 10 moet ik in het ziekenhuis zijn. echt spannend. ik hou jullie op de hoogte! liefs Saarj
A ANONYMOUS_USERNAME nov 1, 2007 #18 Hey Saar, Ik wens je heel veel sterkte morgen met de kijkoperatie! Ik denk aan je en hoop dat het allemaal meevalt. Laat je ons snel weten hoe het is gegaan? Nog even, en je bent ervan af! Zet hem op! Liefs Hopey
Hey Saar, Ik wens je heel veel sterkte morgen met de kijkoperatie! Ik denk aan je en hoop dat het allemaal meevalt. Laat je ons snel weten hoe het is gegaan? Nog even, en je bent ervan af! Zet hem op! Liefs Hopey
A ANONYMOUS_USERNAME nov 3, 2007 #19 hai lieverds, ik heb mijn verhaal gezet, bij de topic voor saar. bedankt voor jullie steun. kus Saarj
hai lieverds, ik heb mijn verhaal gezet, bij de topic voor saar. bedankt voor jullie steun. kus Saarj