Voor Ibbeltje

Hoi lieve Ibbeltje! Ik wil je samen met mijn lief even een hart onder de riem steken voor morgen. Heel veel succes in het ziekenhuis morgen, wij denken aan jullie!

Kus, Pleun

Hoi lieve Pleun,

Bedankt voor je lieve berichtje! Ik moet eerlijk zeggen dat ik best nerveus ben voor de fm van morgen. Ik hoop echt dat er wat meer eicellen nu aan het groeien zijn. Ik laat het je morgen natuurlijk weten. Gelukkig moet ik er morgen al om 9.10 uur zijn, dan weet ik het meteen.
Ik moet wel lachen hoor. Ik vertel alleen jouw verhaal aan mijn mannetje omdat ik gewoon op dit moment het meeste met jou meeleef, komt denk ik toch omdat onze eerste pogingen zoveel op elkaar leken, hopelijk deze ook. Grappig dat jij dat dus ook doet!
Hebben jullie een lekker weekend gehad? Even lekker bijgekomen van alle spanning? Ik vind het nog steeds ongelooflijk en ben onwijs blij voor jullie. Gebruik je nu progestan of pregnyl?

Je krijgt een hele dikke knuffel van mij terug!

Hoi, hoi, bij ons gaat het precies hetzelfde. Ik vertel altijd tegen mijn lief over jou........erg komisch en hij vroeg zelf van het weekend aan mij hoe het met Ibbeltje was, hij dacht dat jij de punctie ook al had gehad nl.

Ik hoop dat de fm goed is gegaan, moet bijna wel, ik heb er nl. een goed gevoel over. Zijn we straks hopelijk samen zwanger.........het is nog niet zover, maar toch, positief denken!

Ik hoor je!

Liefs, Pleun

Hoi lieverd,

Wat schattig zeg dat onze hubbies ook zo met ons meeleven. Ik vind het toch wel heel bijzonder, vooral omdat we elkaar nog nooit gezien hebben. Ik ben vanochtend weer geweest, en ze zijn gestaag aan het groeien. Er zijn nu ongeveer 7 follikels aan het groeien, hopelijk groeien ze door en komen er nog een paar bij. De arts was niet ontevreden, vrijdag moet ik weer terugkomen. Ik verwacht dat de punctie ergens begin volgende week is, maar dat hoor je natuurlijk nog!

Ik hoop echt dat we straks lekker samen zwanger zijn. Als dat zo is, dan spreken we echt een keertje af hoor om wat te drinken.

Liefs, Ibbeltje

Hoi, hoi, ik had je verhaal net al gelezen hoe het was vandaag! Erg grappig he van onze mannen! Als wij samen zwanger zijn dan gaan we zeker een keer een sapje drinken..........!

Ik gebruik trouwens Pregnyl, vanmorgen een spuit gezet en donderdag nog één en dan zit het erop. Die prikken doen echt meer pijn dan de Puregon pen, maar hoef er dus nog maar één.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. We hadden een kraamborrel bij vrienden van ons, dus we kwamen op het idee om lekker met de fiets te gaan, maar het was toch verder dan we dachten, bij thuiskomst stond de teller op 45km, maar in ieder geval wel lekker opgefrist en beweging gehad. Gister lekker in het zonnetje gezeten en weer bijgebruint. Ik voel me echt uitermate fit en lekker, hopelijk is het een goed voorteken! Van spanning heb ik eigenlijk nog geen last, ben al zo blij dat de bevruchting is gelukt, dat is voor ons al een hele grote sprong vooruit.

En mijn lieverd is ook erg opgelucht, gisteravond zat hij er helemaal doorheen, alle spanning kwam eruit van de afgelopen week, want hij zegt nooit zo veel en wil altijd stoer zijn, maar ook voor hem is het niet altijd even makkelijk, maar toen hebben we het er uitgebreidt over gehad en heb ik nog even zijn nek gemasseerd en vanmorgen was hij weer helemaal het mannetje.

Mijn ouders zijn trouwens meteen bezorgd om me hoor, iedere dag bellen, gister ook weer, of ik me toch wel goed voel en dat ik het wel rustig aan doe, maar goed, de gynaecoloog in het EMC heeft gezegd dat ik alles mocht doen, behalve zwemmen en in bad, dus dat doen we dan ook maar, niet te gek uiteraard, maar van stilzitten word ik hardstikke nerveus, dus dat doen we maar niet.

Nou lieverd, zet hem op, ik duim voor je en steek een kaarsje voor ons beiden aan!

Knuffel, Pleun

Ha Ibbel,

Hier ben ik nog maar eens even, moet even mijn spanning kwijt, word echt helemaal gestressd van dat wachten, was het maar volgende week zaterdag, dan mag ik een test doen, maar jij herkent dit vast wel. De dagen op mijn werk kruipen voorbij, vreselijk gewoon, morgen nog een dag werken en dan weekend, probeer maar veel afleiding te zoeken..........

Sorry voor dit geklaag, maar moet het even kwijt!

Liefs, Pleun

Hoi lieve Pleun,

Ik herken je verhaal uit duizenden. Ik vond de eerste week nog wel gaan, maar die tweede week. Echt vreselijk! Ik ging echt op ieder dingetje letten, ik had allerlei zw. verschijnselen (moe, zere borsten en dergelijke) maar dat kan ook door de pregnyl komen. Dit vond ik nog het ergste, je weet gewoon niet of het nu komt omdat je echt zwanger bent of door die hormonen. Het liefst wil je even stiekem in je buik kijken, even kijken of het allemaal goed gaat daarbinnen.

Heb je nog nergens last van?

Ik ga gewoon stug door met duimen hoor!

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan