Hoi, hoi, ik had je verhaal net al gelezen hoe het was vandaag! Erg grappig he van onze mannen! Als wij samen zwanger zijn dan gaan we zeker een keer een sapje drinken..........!
Ik gebruik trouwens Pregnyl, vanmorgen een spuit gezet en donderdag nog één en dan zit het erop. Die prikken doen echt meer pijn dan de Puregon pen, maar hoef er dus nog maar één.
Wij hebben een heerlijk weekend gehad. We hadden een kraamborrel bij vrienden van ons, dus we kwamen op het idee om lekker met de fiets te gaan, maar het was toch verder dan we dachten, bij thuiskomst stond de teller op 45km, maar in ieder geval wel lekker opgefrist en beweging gehad. Gister lekker in het zonnetje gezeten en weer bijgebruint. Ik voel me echt uitermate fit en lekker, hopelijk is het een goed voorteken! Van spanning heb ik eigenlijk nog geen last, ben al zo blij dat de bevruchting is gelukt, dat is voor ons al een hele grote sprong vooruit.
En mijn lieverd is ook erg opgelucht, gisteravond zat hij er helemaal doorheen, alle spanning kwam eruit van de afgelopen week, want hij zegt nooit zo veel en wil altijd stoer zijn, maar ook voor hem is het niet altijd even makkelijk, maar toen hebben we het er uitgebreidt over gehad en heb ik nog even zijn nek gemasseerd en vanmorgen was hij weer helemaal het mannetje.
Mijn ouders zijn trouwens meteen bezorgd om me hoor, iedere dag bellen, gister ook weer, of ik me toch wel goed voel en dat ik het wel rustig aan doe, maar goed, de gynaecoloog in het EMC heeft gezegd dat ik alles mocht doen, behalve zwemmen en in bad, dus dat doen we dan ook maar, niet te gek uiteraard, maar van stilzitten word ik hardstikke nerveus, dus dat doen we maar niet.
Nou lieverd, zet hem op, ik duim voor je en steek een kaarsje voor ons beiden aan!
Knuffel, Pleun