Voor Ibbeltje

Hoi lieverd, ja, ik zou ook het liefst even naar mijn gyn gaan en vragen of hij even in mijn buik wilt kijken, maar goed, zo werkt het nu eenmaal niet. Wanneer mocht jij testen vorige keer met Pregnyl? Ik word ook gewoon gek van onzekerheid.........maar als ik maar leuke afleiding hebt dan gaat het goed. Gisteravond had ik een spanningstraan, toen zei mijn lief, zullen we wat leuks gaan doen, en toen zijn we even naar vrienden van ons gegaan, zij is net zwanger van de 2e en het was erg gezellig.

Jij mag morgen weer, lekker bij je eigen arts, succes hoor, ik zal voor je duimen.

Ga je nog wat leuks doen van het weekend? Ik heb al bijna weekend, werk nooit op vrijdag en ga morgen wat leuks doen met een vriendin van me en 's avonds een feestje bij mijn ouders, want mijn broer en zus (tweeling) vieren hun verjaardag bij mijn ouders, dus daar heb ik zin in! En verder lekker genieten van de zon.

Liefs, Pleun

Hoi Pleun,

Erg he, die spanning? Ik vond dat eigenlijk nog het zwaarste van heel de behandeling. Ik mocht 2 weken na de tp testen. Ik werd ook pas na het testen ongi, erg frustrerend! Ik had wel allerlei zw. verschijnselen maar dat kwam door de pregnyl. Heb jij al ergens last van?
Nou meid, ik ben nog steeds aan het duimen. Ik laat vanmiddag weer een berichtje achter als ik bij de gyn. geweest ben, hopelijk weet ik dan mijn punctiedatum.
Verder hebben we nog geen plannen voor het weekend, in ieder geval lekker uitrusten.

Liefs, Ibbeltje

Terug
Bovenaan