Voor iedereen die al mama is...

Hallo meiden,

Ook wij zijn bezig voor onze tweede.
Bij de eerste was het in ronde 2 raak, dus vrijwel meteen, ondanks dat ik zo'n 12 jaar de pil heb geslikt.
Heb erna ongeveer 1 jaar weer de pil geslikt
Nu zijn we echter al in ronde 9. Het wil dus niet echt vlotten en daar baal ik best van. Helaas is er niets aan te doen, dan maar gewoon te blijven klussen en elke ronde hopen dat het raak mag zijn. De HA wil ook niets doen totdat we een jaar bezig zijn. Dat duurt nu niet zo heel lang meer dus.

Ik hoop voor jullie allen dat het niet zo lang gaat duren als bij mij.
Succes allemaal

Liefs, Clau

Ik weet wel dat we er nu veel meer me bezig zijn als bij de 1e (hij is nu bijna 2, volgende maand). Toen dachten we, we zien het wel. We hadden er ook niet op gerekend dat het zo snel zou gaan.

Daarnaast is het natuurlijk zo, dat ik nu veel bezorgder zou zijn tijdens de zwangerschap. We weten nu namelijk wat er allemaal zou kunnen gebeuren. Dit gezien allerlei zwangerschappen en bevallingen om ons heen.

Hebben jullie dat ook???

Liefs, Clau

Hallo allemaal,

Bij de eerste duurde het 11 maanden voor het raak was. Het eindigde in een miskraam. 4 maande na de miskraam was ik weer zwanger. Dit keer een zoon van ruim 2 (maart 2003) We hadden ons dit keer erop ingesteld dat het wel weer bijna een jaar zou gaan duren. Maar het was na 3 maanden al raak! Helaas weer een miskraam. Op dit moment zitten we in ronde 3 na de miskraam. Dus zoals jullie zien duurde de eerste keer vrij lang, en was het dit keer vlotter gepiept. We zien wel hoelang het nu duurt voordat het weer lukt.

Groetjes, Kat

Mijn eerste zwangerschap was in 1997, in één keer raak, helaas na drie
maanden een miskraam. Drie maanden later was ik weer zwanger. (mijn man
lag in maand twee in het ziekhuis, tijdens de eisprong, dan baal je dus
echt). 9 maanden later werd mijn eerste kindje geboren. 6 maanden na de
geboorte van de eerste was ik weer zwanger (ronde 1). En 9 maanden
later had ik mijn tweede kindje in mijn armen. Anderhalf jaar later was
ik voor de vierde keer zwanger, na 8 weken een miskraam (ondertussen
was manlief er vandoor gegaan).

Vorig jaar half septermber ging de mirena eruit, daarna een positive test, maar het ging direct mis.

In januari bleek ik na 5 rondes (geteld vanaf verwijderen mirena)
zwnager te zijn. Eind april ben ik na een kleine 18 weken zwangerschap
bevallen.

Het is nu twee maanden na de bevalling en de rode puntmutsjes kunnen elk moment binnenwandelen.

Kortom zwanger worden is niet zo'n heel groot probleem, zwanger blijven lijkt een probleem te worden.

Groetjes Miep

Terug
Bovenaan