Voor iedereen met een quinny

Hallo mama van Daan,


Ik heb ook de Quinny speedy SX.
En mijn zoontje Leroy was bijna 5 en een halve maand oud.
Toen werd hij echt te klein voor de bak en  zijn wij  de buggy er van gaan gebruiken.
In het begin was het nog een heel klein mannetje in een grote buggy
groetjes samira.
 
Dat is toevallig, ik was net vanmorgen op zolder om het wandelwagen deel op te zoeken. Mijn zoon is nog niet eens 3 maanden en hij past al bijna niet meer in de dreamy bak! Maar om nou te zeggen dat hij lekker in zit/hangt/ligt in de wandelwagen.... (ik heb trouwens een quinny buzz, weet niet of het wandelwagen deel nog heel anders is dan die van de speedy). Ik was al een beetje aan het balen dat ik niet toch voor een andere wandelwagen ben gegaan. Het onderstel is me na een kleine 8 weken (niet eens heel intensief gebruik ook al stuk gegaan, valt gewoon onder de garantie maar toch..).
Ik ben heel benieuwd naar goeie tips!
 
hoi
wij hebben ook de quinny buzz en hebben hem 4 maanden gebruikt
de eerste 2 maanden heeft eleni ook in geslapen
helaas is de bak idd in vergelijk met andere merken wat klein
voor korte stapjes heb ik een hele tijd maar de maxi cosi gebruikt en nu eindelijk de speedy(vanaf 5 maanden dus)
 
Wij hebben ook de speedi sx. Onze zoon heeft er tot 5,5 maand ingelegen, hij had er wel langer in kunnen liggen. Maar vond er niks meer aan om de hele tijd te liggen en weinig te zien. Het is nog al een nieuwschierig mannentje.

Maar ik denk dat het per baby verschilt hoe lang ze in zo'n bak passen. (wij hebben niet zo'n reus....Kan ook eigenlijk niet, papa en mama zijn ook niet zo groot...Tiny he?)
 
hallo,
wij hebben ook een speedy sx en die bak is idd eruug klein. het scheelde dat onze dochter maar een klein popje was, maar ik denk dat ze er ook met een maand of 4 niet meer in lag, Ik heb nog een hele tijd de maxicosi gebruikt i.p.v de bak en daarna de wandelwagen, waar ik eerlijk gezegd nog het minst over te spreken ben. mijn dochter was met een maand of 5 net een zoutzakje toen ze erin zat en de rugleuning kan niet echt lekker overeind.
maar geod, verder is het wel een fijne wandelwagen
groetjesss
 
Ook een speedi sx, en anne heeft er tot 5,5 maand in gelegen. De buggy was toen nog groot, maar we hadden een voetenzak, die werkte als verkleiner. Maar ja, dan moet het wel koud zijn, nu heb je daar niets aan.
Wij hebben het 2005 model buggy, en hebben hem opgeborgen omdat ie niet rechtop kan, heel vervelend. Nu hebben we een zapp gekocht, die bevalt beter.
 
Hoi hoi,

ook ik ben niet echt te spreken over deze wagen. Ik vond ook dat de bak een beetje begon te wippen.
Toen ik de wagen ombouwde vond ik ook dat mijn zoontje onderuit zakte.
Ik heb met twee veiligheidsspelden dat ding tussen zijn benen wat hoger vastgespeld.
En onder zijn kont een anti slip matje.
En met een riem van mijn man hebben we de rugleuning rechter kunnen zetten.
Erg veel gedoe dus...

Groetjes Mariska
 
Terug
Bovenaan