Voor iedereen met een quinny

wij hebben de quinny freestyle uit 2003/2004. De wagenbak is denk ik hetzelfde als bij de sx, wij hebben hem met onze zoon een half jaar gebruikt, onze dochter is net een half jaar geworden en ligt er ook nog steeds in. Hij is in vergelijking met een buggaboo bak wel erg klein, maar wanneer fleur het liggen zat is of het past niet meer, dan zet ik haar ook wel eens tegen de achterkant aan, kan ze in de rondte kijken, je kan je kind dan bv met een tuigje vastmaken zodat ie er niet uitvalt.

de buggy kan wel helemaal rechtop, verstelbaar met een band en trekkoord. Ik vindt de freestyle erg fijn, we hebben hem nu al een jaar of 3,5 en hij rijdt nog steeds heerlijk.
 
ej
ja ik heb ook een speedy xs en mijn kindje is 4 maanden en het past net moet wel uitkijken dat hi zijn hoofd niet stoot. en denk dat hij strax ook maar in de wandel wagen moet
 
Hoi,

Mijn zoontje is 6 maanden en ik heb net de wandelwagen klaargemaakt.
Hij kan nog wel in de bak, maar ik denk dat hij rondkijken nu wel leuk vindt.
En mijn zoontje is vrij lang, 69 cm.
Dus ik vind de bak niets te klein.

Groetjes Nicole
 
Wij hebben ook een Speedy SX. Onze zoon heeft er zes maanden in gelegen (hij was klein, te vroeg geboren). Daarbij was hij ook erg nieuwsgierig en wilde hij niet lang in de bak liggen. De wandelwagen gebruiken we nu. Daarnaast hebben we een buggy gekocht voor op de fiets en in de stad omdat de speedy wel zwaar en groot is. De speedy gebruiken we nu als we een lange wandeling gaan maken.
 
Mijn dochter is nu 14 maanden en ik nu heb ik geen ervaring met de quinny maar wel met de Mutsy urban rider en ik vind dat echt een sta in de weg ding en hij rijd ook nog eens beroerd.Ik was dus eigenlijk aan het kijken naar een andere kinderwagen de Quinny wel te verstaan maar nu ik dit lees weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Omdat ze nog maar 14 maanden is en vaak boodschappen doe met de kinderwagen wil ik wel graag een goeie en waar veel boodschappen in kunnen.Jullie weten vast wel of dat ook kan!!? En is hij makkelijk in te klappen? en klein(ingeklapt)???
 
Hoi hoi

Het mandje onderin is niet heel groot maar ik vind hem wel groot genoeg.Je kunt hem openritsen en dan is hij groter.Het lukt wel met een aantal boodschappen hoor.Ik heb eerst een x-adventure gehad en dit mandje was veel groter alleen was de ruimte om het erin te doen zo klein dat ik het er niet in kreeg.Ik heb er een tas aan hangen of ik hang mijn boodschappennetje eraan.Ik heb nooit problemen met het meekrijgen van boodschappen terwijl ik het meest lopend doe.Het opklappen is hij niet heel klein en best zwaar.Daar staat wel tegenover dat ik hem heel stabiel vind ook met de boodschappen aan de duwstang.Vanaf september ga ik hem met de dreami gebruiken ik ben benieuwd hoe dat bevalt.
 
Ons zoontje was met 6 maanden 64,5 cm. Toen werd hij toch echt te groot voor de bak. Maar ik vond het wel een heel klein mannetje in de wandelwagen! Je kunt hem ook niet lekker rechtop zetten. Mijn moeder heeft een buggy van Prenatal waar hij met 5 maanden al heel relaxed in zat en ook nog best in kan groeien. Ik vind het verschil tussen de reiswieg en de 'buggy' dus ook erg groot. De bak is te klein en het zitje te groot. Jammer, toch?
 
Terug
Bovenaan