voor iedereen wat 'nieuw'is!!!

A

Anoniem

Guest
dag meiden

dit is iets gemakkelijker want ik 'zie'hier veel nieuwe meiden en wil jullie allemaal welkom heten en heel veel succes met zwanger worden, wachten op je nod of iets anders waar jullie mee bezig zijn!!!

doei

Hoi p3

Wat fijn zo'n welkomgroet. Ik lees al een half jaartje mee met iedereen, maar vond dat het nu tijd werd om af en toe eens te reageren.

Ik hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!!!

Liefs Jane

Hier nog zo eentje die al een tijdje stiekem mee zit te lezen. Ik heb wel zin om lekker mee te gaan babbelen over van alles en nog wat.

Bedankt inderdaad voor je hartelijke welkom. Leuk dat je een topic hiervoor hebt aangemaakt!

Ik hoop voor iedereen dat  we allemaal snel een keertje zwanger worden...

x-vlinder

hoi Jane

Is eigelijk wel grappig dat  de meeste,  voor we ons aanmelde eerst mee leesde,
ik leesde ook al een jaar mee vooraleer ik de STAP heb gezet.

groetjes

Hey!

Bedankt voor je leuke welkomst-wensje voor iedereen...
Ik ben dus ook nieuw, al wel eerder langsgeweest maar  toen ook weer verdwenen omdat het me een beetje te dichtbij kwam opeens...
Maar nu hebben we alles laten bezinken en zijn we er weer!!!  
We gaan er helemaal voor, SPANNEND!!!  Nog 1,5 week anticonceptie en dan ontpillen...Maar eigenlijk kan ik niet wachten met stoppen van de pil en wil ik hem nu al niet meer nemen hahaha...Straks neem ik de pil niet meer, moet ik gaan tellen hoe lang mijn cyclus is en klussen met manlief in de vruchtbare dagen...
Lieve allemaal, dat het voor iedereen hier maar snel mag lukken en in voorspoed zal verlopen...Liefs en tot snel!

Hallo,

Ik ben ook nog niet zo lang op dit forum, af en toe reageer ik wel eens maar niet echt vaak omdat ik weinig aansluiting vind.

Wij gaan nu ronde 7 in voor ons 1e wondertje.
Hoe lang zijn jullie al bezig?

XK

Hoi Karin.

Leuk dat je er ook bent.
Wij zijn iets langer bezig (ronde 9). Als het goed is de 13e of 14e mijn nod. Spannend allemaal he? Wanneer heb jij je nod?

Tot snel.

x-vlinder

Terug
Bovenaan