voor iedereen wat 'nieuw'is!!!

Hoi,

Leuk zo'n welkoms topic !
Ook ik las al een tijdje mee!
Deze maand is onze eerste ronde!

Ik hoop dat iedereen hier gauw zwanger zal zijn!

Hoi Vlinder,

het is zeker spannend, wordt er soms wel wat verdrietig van dat ik nog niet zwanger ben, dan denk ik kan ik wel kinderen krijgen!

Mijn NOD kan zijn tussen 25-8 of 31-8. Mijn cyclus is meestal 27 dagen maar in ronde 5 duurde hij ineens 32 dagen.
We klussen regelmatig maar schiet dus niet echtop.

XK

Hoi allemaal,
Ik ben ook nieuw hier!
Ik ben Eefje, 26 jaar, vriend ook 26 en beide bijna afgestudeerd. Gisteren eisprong gehad (volgens calculator) maar ben nooit regelmatig ongesteld.
Dit is de eerste ronde voor een eerste kindje.

Iedereen veel succes gewenst!
Liefs Eefje

quote: karinw78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 10:34:04'));

Hoi Vlinder,

het is zeker spannend, wordt er soms wel wat verdrietig van dat ik nog niet zwanger ben, dan denk ik kan ik wel kinderen krijgen!

Mijn NOD kan zijn tussen 25-8 of 31-8. Mijn cyclus is meestal 27 dagen maar in ronde 5 duurde hij ineens 32 dagen.
We klussen regelmatig maar schiet dus niet echtop.

XK

Hallo,

Mijn cyclus varieerd en mijn stemming ook. Soms heel verdrietig (vooral als ik ongi wordt 1a2 dagen) en teleurgesteld maar op de meeste dagen vol goede moed!
Mijn nod is al tussen de 13e en 15e.

Voor mijn vriendinnen die zwanger zijn vind ik het wel echt superrrrr leuk daar ben ik blij om. Ik hoop dat de jaloezie weg blijft wat dat betreft.

Wij klussen ook regelmatig en ik heb vaak gedacht dat het op het goede moment was...helaas toch steeds ongi geworden.

We wachten maar af.....

x-vlinder

Hoi Eefje.

Leuk dat je er ook bent!
Heel veel plezier en succes met het zwanger worden.

x-vlinder

quote: p3 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 21:49:19'));

hallo,

ik ben hier ook nieuw ben wel al een tijdje aan het meelezen maar durfde ook nooit te reageren. Ik ben vanaf 1 aug begonnen met foliumzuur en ga begin september stoppen met de pil.
Dit wordt ons eerste kindje (hopelijk). Ben echt benieuwd en hoop dat het snel gaat lukken.
En ik hoop voor jullie dat het ook snel gebeurd!!

Groetjes

quote: karinw78 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 10:28:02'));

Hallo,

Ik ben ook nog niet zo lang op dit forum, af en toe reageer ik wel eens maar niet echt vaak omdat ik weinig aansluiting vind.

Wij gaan nu ronde 7 in voor ons 1e wondertje.
Hoe lang zijn jullie al bezig?

XK

Hoi karin,

Ik ben ook nog niet zolang bij dit forum!Ik probeer er ook niet zoveel mee bezig te zijn maar das niet altijd makkelijk!
Maar het is wel makkelijk om hier je vragen te stellen , meestal krijg je gelijk bericht terug!En je vind hier best veel informatie.

Ik zit nu ook in ronde 7 en ook voor ons eerste wondertje.

Groetjes van Patricia

Hallo allemaal,

Ben ook nieuw op dit forum, nog niet heel veel contact gehad met anderen. lees dus vooral de verhalen van een ander en probeer uit te vogelen hoe lang het gemiddeld bij iedereen duurt eer ze zwanger zijn.

Ben 27 jaar en nu twee jaar getrouwd en wil mijn hele leven lang al een gezin.
Nu eindelijk gaan we er dan ook echt voor
Ik zit in mijn tweede ronde, voor ons eerste kindje. ben erg onregelmatig ongesteld en probeer via ovulatietesten een beeld te krijgen wanneer ik ovuleer. Dit helpt heel goed, want aan mijn lijf merk ik totaal niet of er een eispong komt/is of niet. We vrijen erg regelematig. ben benieuwd hoe lang het gaat duren eer ik een zwangerschapstest mag gaat gebruiken en daar twee streepjes op te zien zijn.

Veel succes jullie allemaal.

Terug
Bovenaan