Voor iedereen

A

Anoniem

Guest
Hallo dames

Heel erg bedankt voor al jullie lieve woorden.Ik durf het nog niet helemaal te geloven. Dit ging inderdaad wel erg snel. Maar ik ga proberen te genieten!!!

Ik stuur wat vibes rond, en ik hoop dat we met z,n alleen naar het januari forum gaan. Want ik kan jullie niet missen.  Met de een heb ik wat meer contact als met de ander. Maar ik ken van de meesten wel hun verhaal, tja dat krijg je als je de lijst maakt. Dus ik wil jullie gewoon ALLEMAAL meenemen!!!

Jeanette, ik had het inderdaad niet verkeerd bedoeld, maar misschien is inderdaad het woordje tips een verkeerd woord. En ik ben er ook ter degen van bewust dat ik een geluks vogel ben. En dat er dames zijn die alles in het werk stellen en waar het niet bij lukt. Ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan raken, of alles goed gaat moeten we afwachten. We hopen het!!!

Iedereen heel veel geluk!!!!!!

En ik blijf nog even hier als jullie het goed vinden haha!!!

Liefs Doortje

Hoi

Aardig dat je hier op reageert!! Ik las dat je in je leven al niet veel kado hebt gekregen. Laat dit dan je alles doen vergeten wat er misgegaan is in je leven. Iets mooiers kan en zal je nooit meer overkomen. En je angst.....die is normaal. Zelfs als je kindje er is zal je altijd bang zijn dat het iets overkomt. Ze zeggen ook altijd; de zorgen beginnen al als je zwanger bent.

Probeer toch te genieten hoe moeilijk ook in het begin...

groetjes Jeannette

hoi Doortje,

Je kent mij waarschijnlijk ook niet, maar dat maakt niks uit.

Ik volg je al een tijdje en ik moet zeggen dat ik de reactie van Jeannette eigenlijk wel begrijp hoor.

En ik denk dat je dat zelf nu ook wel door gaat krijgen nu je zwanger bent.

Iets wat ik je trouwens erg gun en ik ook heel blij voor je ben hoor.

Maar ik denk dat je inderdaad soms iets teveel zegt over dingen waar je
nu pas achter gaat komen. Je kan natuurlijk wel "tips"geven, maar hou
er rekening mee dat je dan dus ook een ander kan kwetsen. En niet alles
is van internet af te halen hoor.

Gevoelens zijn persoonlijk en iedereen is anders.

En wat die maansteen betrefd, meid hang die maar in de wilgen,want die
is niet de reden of oorzaak van je zwangerschap hoor. Het heeft gewoon
zo moeten zijn.

Ik vind het heel jammer dat er meiden zijn die daar zo'n geloof aan
hechten. Ik heb een tijd lang een magnetische armband gedragen en ik
kan je zeggen, allemaal onzin. Deze hype zit gewoon tussen je oren,
want er zijn genoeg meiden met zo'n steen die nog steeds niet zwanger
zijn.

Ik wil niemand afvallen of teleurstellen, maar ik geef alleen mijn mening. Het is absoluut niet kwaad bedoeld.

Ik heb 7 kids,zonder maansteen, in totaal 3 mk's waarvan 2 in het afgelopen half jaar, en mag nu zeggen zwanger te zijn van nr.8

Ik heb ook mijn angsten, maar weet ook dat hetdit keer goed kan gaan.

Meis, ik veroordeel je niet, dat moet je niet denken, maar af en toe
heb ik het idee dat je minder zeker bent van jezelf dan je doet
voorkomen op dit forum.

Wees lekker jezelf en ik weet zeker dat ja dan echt een topmeid bent.

Ik hoop niet dat je nu boos bent.

Veel liefs Hester

Hoi Hester

Nee boos, teleur gesteld dat wel. Hoe kun jij je een mening over mij vormen, terwijl je me niet kent?? Je zegt dat ik jou niet ken.  Dan ken jij me ook niet.
Want wat ik zo jammer vind is dat als je alles goed had gelezen er was achter gekomen dat de helft van die dingen die je nu me min of meer verwijt niet klopt.

Ik heb net als iedereen op dit forum een ander geprobeert te helpen door te vertellen wat ik weet/ gelezen of ervaren heb. Ik heb nergens gezegd dat ik het antwoord heb of een dokter ben. Ik heb herhaaldelijk bij een advies of tip ook gezet dat ik hem van het net heb. Jij laat het over komen als of ik me als een dokter gedragen heb. Sorry maar dan zijn hier allemaal dokters aanwezig volgens jou.
Ik heb ook niet gezegd dat ik ben zwanger geraakt door de maansteen. Heb je mij niet horen zeggen. En wat de werking betreft, stenen hebben wel degelijk een kracht, dat jij daar niet in gelooft, dat is je goed recht. Maar als je niets weet over stenen en hun werking moet je dus ook niet het advies geven om deze in de bomen te hangen.

nogmaals ik weet dat er genoeg meiden zijn die niet zwanger raken, ook niet met alle middeltjes van heel de wereld.Of ze bij mij geholpen hebben weet ik niet. Ik weet wel dat ik nu zwanger ben en er ook van wil genieten. En  dat ik een geluks vogel ben tja misschien wel. Maar wie zal het zeggen wat er nog op mijn pad ligt. Mijn pad is   nu voor het eerst in mijn leven zonder bobbels. En ik geniet ervan dat ik nu eens even  erop kan lopen zonder te vallen. Jij zou ook moeten   genieten van je zwangerschap in plaats van je druk te maken over mensen die je niet kent.

Iedereen mag zijn mening uiten, nou dat was de mijne. Ik hoop dat je een fijne en gezonde zwangerschap mag hebben.En wie weet volgt er ooit nog wel een negende. Ik wens je alle goeds toe.

Liefs Doortje

hee doortje,

ik sluit me bij jou aan. iedereen heeft zijn eigen geloof of je nu in god of jezus of alah geloofd moeten de mensen zelf weten ik geloof ook in de kracht van die stenen ik heb een hele lange tijd een steen moeten dragen en geloof mij ik heb er echt wel baad bij gehad en ja er zijn mensen die zeggen dat die geloof tussen je oren zit nou laat ieder lekker zelf zijn geloof beleven. ik vind het een beetje zwak van haar dat ze die dingen gaat zeggen en daar is deze forum ook helemaal niet voor bedoeld. wil niet zeggen dat ik haar aanval maar ze had wel effe beter moeten nadenken voor ze haar reactie neeerzette.mensen komen hier om hun gevoelens over het zwangerworden enz te vertellen en niet om af gezeken te worden. zo dat is er uit

en doortje succes met je zwangerschap ik hoop zelf ook snel zwanger te worden

groetjes dees

sorry Doortje,

maar als je beter gelezen had, had je wel door moeten hebben dat ik jehelemaal niet afkraak of zo.

Ik heb ook nooit gezegt dat je een of andere dokter bent, maar dat het net ook niet alles weet.

Ik bedoelde er niks kwaads mee en ik gun je ook zeker weten een hele
fijne zwangerschap hoor. En dat van die maansteen, ja dat is inderdaad
mijn mening. Ik weet heus wel dat ze wel iets doen, maar om daar bij te
zweren vind ik te. Maar dat moet ieder voor zich weten.

Dat je nu kwaad bent kan ik eigenlijk niet eens zo goed begrijpen, want
ik heb niks gezegd in feite om je zo boos te maken. Ik veroordeel je
helemaal nergens mee, ik vraag me alleen af of je onzeker bent of niet.
En iemand proberen te helpen is helemaal niet erg hoor, ook daar heb ik
niks van gezegd.

Lees mijn stukje nog mar eens door, dan zie je misschien zelf wel dat ik het niet verkeerd heb bedoeld.

Hester

doortje ik ben helemaal voor jou. niet dat ik een kant moet kiezen hoor maar ik kan me meer vinden in jouw positie.

en hester.. 8e kindje??? waar laat je ze in hemelsnaam allemaal, woon je in een kasteel ofzo???

en wat doortje zegt, laat ons lekker geloven in die stomme steen. ik geloof zelf niet in God maar ik laat de mensen die wel in hem geloven ook gewoon in die waarde.

DOORTJE HEEL VEEL PLEZIER MET JE ZWANGERSCHAP!!!

dikke kus bren

hester die zin hierboven over dat kasteel bedoel ik niet gemeen maar het is meer een vraag.

Terug
Bovenaan