Voor iedereen

Hoi Hester

Ik begin mijn verhaal met boos nee,
Dus NOGMAALS ik ben niet boos. En ik vind wel degelijk dat je mij voor een weetal uitmaakt in je tekst. Je schrijft dat ik adviezen geef, die ik eigenlijk niet kan weten, want ik moet er zelf nog achter komen nu ik zwanger ben????

Ik had begrepen dat je het niet kwaad bedoelde, maar leuk is anders. Ik zag en zie jouw nut van het stukje schrijven niet in. Wat wilde je ermee bereiken?
Je mening geven, tja dat mag maar op die manier en op dit moment??

Als je vraag was/is of ik ook angsten en onzekerheden heb, had je dat toch gewoon kunnen vragen.
En ja ik denk dat ieder mens dat heeft. Maar ik ben een door zetter, en zit niet snel bij de pakken neer. Daar heb ik teveel voor meegemaakt. Misschien dat jij dat tussen mijn berichten als arrogant hebt gezien. Maar dat ben ik absoluut niet. Ik heb net zo als iedereen met angsten en onzekerheden. Maar ik ga er misschien wat cordater mee om dan een ander. Maar geloof me ik ben nu doodsbang dat dat het niet goed gaat met mijn zwangerschap. Maar wat heb ik eraan om me aan die angst te binden. Precies niets, dus positief denken en vooruit met die geit.

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan