voor iedereen

Hoi Hoi,

Ik wil iedereen hier een hele gezellige jaarwisseling  toewensen maar vooral een heel liefdevol en VRUCHTBAAR 2008.
Hopelijk gaat jullie wens in vervulling.

Voor mij was 2007 echt een SUPERRRRR jaar.
In Januari ben ik, na 4x IUI en een miskraam, zwanger geworden van de 1ste IVF.
En 18 Oktober ben ik na een geweldige zwangerschap van 41 wkn de trotse moeder geworden van een hele mooie lieve dochter TESSA.

Ik hoop met heel mijn hart dat jullie in 2008 ook eindelijk zo'n mooi klein (groot) wondertje in jullie armen mogen sluiten.
Blijf hoop en moed houden om door te gaan, het is het allemaal meer dan waard.

veel liefs  van Kruimel (oud-forumgenootje)

p.s. Scorpy, Ibbelltje en Pleun - ik hoop dat jullie dit lezen!!!!!!
HOE GAAT HET MET JULLIE?

Hoi lieve Kruimel! Wat lief dat je een berichtje achterlaat en in het bijzonder voor ons, je bent ons dus niet vergeten.........

Ik kijk zo af en toe nog wel op het forum, maar ik heb het een beetje gehad met het plaatsen van berichten en ik ken ook bijna niemand meer.

Het gaat met onze kinderwens niet zo erg goed. 2 weken geleden is de 3e IVF/ISCI poging weer misgegaan en net zoals de 1e poging is het ook deze keer mis gegaan met de bevruchting, waar we erg veel verdriet van hebben gehad en nog steeds zijn de tranen niet op. Maar 2008 komt eraan en we laten de moed niet zakken en hopen dat in 2008 onze wens echt in vervulling mag gaan!

Daarentegen hebben we Ibbeltje en haar man persoonlijk leren kennen en daar is een hele fijne vriendschap uit ontstaan, waar we ontzettend blij mee zijn. Het fijne is dat we allebei hetzelfde meemaken, we hoeven elkaar niet te verontschuldigen als we een dip hebben, want we begrijpen elkaar en dat is niet altijd zo met mensen die de medische molen niet van binnen en van buiten kennen!

Geniet van je kindje en wie weet tot horens!

Liefs, Pleun alias Leonie

hai lieve kruimel,
wat een ontzettend lief berichtje zeg....zo lief dat je nog aan ons denkt. Ik lees zelf ook maar zelden nog op dit forum en heb ook niet echt behoefte om hier te schrijven. Zoveel nieuwe meiden hier en die zitten in een heel ander stadium. We zitten te wachten op de terugplaatsing van onze eerste (en tevens laatste) cryo van de 3-de ivf poging. Ik verwacht er niet veel van, maar je weet maar nooit uiteraard.
Als deze mislukt gaan we naar Genk toe en proberen we nog een 4-de en eventueel 5-de ivf poging te doen. En daar ligt dan ook echt de grens voor ons....Heel moeilijk! Dit word gewoon HET beslissende jaar voor ons. Het kan nog alle kanten uit.

En hoe gaat het met jou? Kan me voorstellen dat je soms niet kunt geloven dat je écht een kindje hebt nu en bijna denkt dat je droomt..zo bijzonder is het toch. Ik denk dat je zeker door dit mooie meisje, dit forum moeilijk kunt loslaten, want je hoopt dat iedereen dit mooie wonder ooit mag meemaken......We hopen dat allemaal uiteraard.

Nogmaals heel erg bedankt voor je lieve berichtje! Liefs Indy

PS Lieve Pleun, wat ontzettend KL@$%^$#@!tte dat jullie poging ALWEER mislukt is. Ik weet helaas hoe je je voelt. Waarom, waarom??? Heel veel sterkte meid!

Hoi Kruimel,

Ik sluit mij helemaal aan bij Pleun en Indy. Ook voor mij geldt hetzelfde verhaal: ik kijk nog wel regelamtig op het forum maar heb niet meer de behoefte om zelf mijn verhaal te doen. Maar daarom des te leuker dat jij zo lief naar ons vraagt.
Ik ben eind november begonnen aan onze 3e ICSI poging, maar helaas moest die afgebroken worden. De stimulatie verliep niet zoals gepland, er is toen nog wel gekozen voor een IUI poging maar helaas is die niet gelukt!
Ik heb nu met Pleun afgesproken dat 2008 ons jaar gaat worden, dus daar gaan we ook voor! En Indy, dat geldt natuurlijk ook voor jou meid!

Lieve Kruimel, geniet lekker van je wondertje.  Hopelijk volgen Pleun, Indy en ik je snel...

Kus, Ibbeltje

Hoi lieve meiden,

Natuurlijk ben ik jullie niet vergeten. Ik kijk hier nog regelmatig in de hoop dat ik iets van jullie lees en dan hoop ik natuurlijk SUPER GOED nieuws te lezen.
Heel begrijpelijk dat jullie je hier niet meer thuis voelen, al die nieuwe meiden met constant dezelfde vragen.

Vind het erg vervelend om te lezen dat jullie nog steeds in die ellendige MM  zitten, verdorie zeg.

Indy;
Met mij en Tessa gaat het PRIMA.    Ze is zo lief.   Ben zo ontzettend trots op haar.
Ze is alweer 11 wkn, het gaat  erg hard, je ziet haar gewoon uit haar kleertjes groeien.
Ze eet, poept, en slaapt goed.
Sinds ze 7 wkn is slaapt ze door van 23:15 uur tot 9:00 uur  HEERLIJK!!!! Dat slapen heeft ze trouwens niet van een vreemde.
Huilen doet ze bijna niet, mw laat zich alleen goed horen als ze naar haar zin iets te lang op haar flesje moet wachten.
Sinds een paar dagen heeft ze de baby-gym ontdekt en kan daar heel geintereseerd naar kijken en "spelen" (friemelen en tikjes er tegen geven).

En ze lacht zo lief hé, heerlijk gewoon.
Ik vind het nog steeds moeilijk om te beseffen dat ze echt van ons is, dat ze mag blijven. En dat als ze lacht dat ze dat speciaal naar ons doet, naar HAAR papa en mama.
Dat gevoel, dat je uit elkaar knalt van geluk en trots als je naar je man en kind kijkt, dat gun ik jullie ook zo.

Jullie allemaal heel veel  met verdere behandelingen. Ik blijf aan jullie denken en blijf regelmatig kijken of ik hier iets van jullie lees.
2008 wordt jullie jaar, het jaar dat jullie mama worden.
Jullie laten het toch wel weten hé, als het gelukt is. Ik zou dat heel erg fijn vinden.

Het Oktoberforum bestaat nog wel maar wordt niet meer op geschreven door de vaste meiden. We hebben een eigen Oktobermama msn (besloten) aangemaakt en daar ben ik nu te vinden.
Maar zoals ik als schreef; ik spiek regelmatig nog even hier.

Hier nog een fotootje van een vrolijke Tessa die eigenlijk hoort te slapen.

liefs van kruimel

Hoi Kruimel,

Wat een lieverdje zeg! Ze lijkt alweer zo groot terwijl ze toch nog maar 11 weken oud is.
Geniet er maar lekker van hoor, voordat je het weet zijn ze groot....

Heb jij toevallig een MSN adres? Dat is misschien wel zo leuk, dan kunnen we elkaar via MSN op de hoogte houden. Pleun en ik zitten samen regelmatig te MSN-en, erg gezellig!
Indy, voor jou geldt natuurlijk hetzelfde! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd..

Kus, Ibbeltje  

Hoi Ibbeltje,

Dat vind ik wel leuk, gezellig.
Ik heb niet zo heel veel verstand van MSN  maar volgens mij is mijn e-mailadres ook mijn MSN-adres.

Ik wil mijn adres dus niet zomaar hier op het forum zetten (je weet maar nooit). Weet niet of jij een idee hebt hoe ik dat kan doen?

Indy, kom jij er dan ook gezellig bij?

groetjes Kruimel

Terug
Bovenaan