voor iedereen

hallo lieve meiden,

kruimel; wat een mooi dochtertje heb je toch....logisch dat je trots bent op zo'n mupke. Fijn om te horen dat het zo goed gaat met haar en met jou.

Ibbeltje: wat ontzettend k.. dat ook jullie poging mislukt is. Hoe kan dit nu? Waarom is deze afgeblazen. Ontzettend balen hoor! Onze 3-de poging was ook bijna niet doorgegaan omdat ik last had van overstimulatie. Gelukkig hebben ze toen toch nog besloten om het wel te doen, maar helaas heeft dit niets uitgehaald. Tja..wel een cryo in de vriezer, voor de aller eerste keer. Begrijp ik het goed dat je poging 3 dus nog tegoed heb dan?

Mij lijkt het ook wel gezellig om te msm-en maar ik heb dit ook nog
nooit gedaan en weet dus (net als kruimel) niet hoe ik dit moet
aanpakken

Dus Ibbeltje of Pleum als jullie nog tips hebben voor ons hahahaha..ze zijn van harte welkom.

dikke knuf van Indy

Hoi Kruimel en Indy,

Je moet in ieder geval MSN Messenger op je computer geinstalleerd hebben. Verder moet je een hotmail adres hebben of aanmaken, dan kan je daarmee op MSN.
Sorry, maar dit is het enige dat ik ervan weet, misschien weet Pleun iets meer. Manlief heeft het allemaal voor mij geregeld.....
Jullie mogen mijn adres anders wel hebben, dan kunnen jullie mij alvast toevoegen en zie ik jullie vanzelf op MSN of anders per mail verschijnen. Is dat een idee???
Mijn adres is: ingridbelverschoor@hotmail.com        

Nou meiden, ik hoop echt dat het jullie gaat lukken. In ieder geval hebben jullie nu wel mijn e-mailadres :)

Kus, Ibbeltje

Lieve Kruimel, Indy, Pleun en Ibbeltje,

Allereerst een heel mooi en gezond 2008 gewenst!

Kruimel, jou, je man en Tessa wens ik toe dat 2008 een  prachtig en gelukkig vervolg van 2007 mag zijn. Het jaar waarin jullie wens in vervulling is gegaan. Wie weet horen jullie uit Tessa haar mondje dan voor het eerst de magische woorden; papa en mama. Zal een prachtmoment worden.  

Ibbel,  Pleun en Indy; na alle ellende van 2007 (en ..........) hoop en wens ik vurig dat 2008 jullie brengt waar je zo intens naar verlangd. Dat het maar eens afgelopen is met alle tegenslagen en de deur van het  zknhuis  dicht kan worden getrokken!  Heel veel sterkte weer met de behandelingen die lopen, en nog  in de wachtkamer zitten.

Uiteraard wens ik mezelf dit ook toe.. 2008 is  voor ons niet  zo geweldig begonnen. Op nwjaarsdag kreeg ik  zeer ongewenst bezoek: ! Dat was IUI 9. Ivm pijnlijke IUI's en andere klachten zou ik deze week even voor een uitstrijkje. Volledig onvoorbereid op slecht nws ging ik het ziekenhuis in en kwam er ruim 1,5 uur laten versufd en in de war weer uit. Na 1 uur in de stoel te hebben gelegen voor diverse onderzoekjes; kweek, uitstrijkje, slijm, echo's, inwendig onderzoek en een spervuur van vragen te hebben beantwoord... kreeg ik te horen wat men dacht: vervroegde overgang. Alle symptomen wijzen erop... en de gyn was behoorlijk ernstig. Dat zegt mij natuurlijk niet alles maar toch..... Om dit bevestigd of ontkracht te krijgen moet ik geduld hebben tot de volgende cyclus. Op dag 3 wordt dan bloed geprikt om o.a. FSH waarde te meten en wellicht moet dit een daaropvolgende cyclus nog een x om een goed beeld te krijgen. Ook al is er nog niks zeker; ik ben doodsbang. Alles waar wij ook rekening mee hielden; hier niet mee. Er was immers niks mis met mij....
We hadden goede moed voor 2008; ik begin vlg week met acapunctuur en voor april hadden we al een afspraak gepland bij een kliniek in Wirdum (Friesland) voor een intakegesprek. We zouden alles eens uit de kast gaan trekken.. Nu eerst maar eens zien of we daar nog wel een kans voor krijgen. Bah bah bah. Het enige wat ik denk is dat het niet zo kan zijn; ik kan  nog niet in de overgang zitten/komen. Ben verdorie net 30... maar aan de andere kant is er dat stemmetje dat zegt... het kan heel goed wel; wijst wel behoorlijk in die richting.. Enige dat we nu kunnen doen is wachten tot nwe cyclus en dan weer wachten en wachten.. Dat doen we dan ook maar.
Vind het fijn om dit even aan jullie kwijt te kunnen.. forum zegt me verder niks meer. Maar jullie nog wel....
Dikke knuffel
Scorpy

Kruimel, Indy, Ibbeltje en Scorpy,

Hier nog even een extra reactie van mij!

Kruimel, wat heb je een mooie dochter zeg, super, leuke foto's ook!

Indy, al wat gehoord wanneer je de cryo terugplaatsing hebt? Spannend hoor! Hoor dit nog bij de 3e IVF poging? Ibbeltje en ik zijn overgestapt naar Univé verzekeringen en krijgen nu poging 4 en 5 weer vergoedt en dat geeft wel een gerust gevoel. Heel veel succes, hou je taai en we duimen voor je!

Ibbeltje, jou hoef ik niet te zeggen, je bent een topper!

Scorpy, wat een enorm verdrietig bericht zeg, ik snap dat je er kapot van bent. Maar meid, hou je taai, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus het kan, maar dat is makkelijker gezegd dat gedaan, dat weet ik!

Ik zit dus inmiddels ook al op MSN en volgens mij is het simpeler dan je denkt. Als je al een hotmailaccount heb, is het helemaal makkelijk en anders ga je naar www.msn.nl en naar messenger en dan gewoon doen wat er op het beeldscherm staat. Mijn emailadres voor msn is: keesenleonie@hotmail.com. Mij gewoon mailen kan natuurlijk ook en dan neem je keesenleonie@kpnplanet.nl.

Volgens mij heb ik alles gezegd!

Heel veel liefs van Pleunx

hallo lieve meiden,

Scorpy: wat heb jij ook al zoveel ellende op je dak gehad.....Wat een mega domper moet dit voor jullie zijn. Dit moet echt een klap zijn geweest. Als je je hartje wilt luchten.....dan weet je me te vinden. Jeetje! Dat verwacht je inderdaad niet als je "pas"30 bent. Sterkte meid!

Ik zal Pleun en Ibbeltje een mailtje sturen en als Kruimel en Scorpy ook willen mailen dan kunnen zij mijn e.mail adres aan Pleun of Ibbeltje vragen. Ik zet mijn e.mailadres ook niet graag op internet hahahaha Ik houd eerlijk gezegd niet zo van sms-en en vind mailen prettiger. Anders ben ik bang dat ik echt de hele avond achter de pc zit. Ik hoop niet dat jullie dit erg vinden, op deze manier kunnen we toch ook kletsen?

Liefs Indy

Hé lieve meiden,

Lieve Scorpy, wanneer houdt de ellende bij jullie nou eens op.
Dit is toch niet het nieuws wat jullie verwacht hadden te horen. Ik hoop dat na nader onderzoek blijkt dat  de artsen ongelijk hadden en dat er bij jullie snel een wonder gebeurd. Want wat Pleun ook al schreef; de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als je hier je hart wilt luchten dan kan dat nog steeds hoor. Ik ben er voor je, ik spiek hier nog regelmatig naar berichtjes van jullie.

Pleun en Indy;
Ik zit sinds begin deze week op MSN met Ibbeltje.
Ik ga vanmiddag met man en kind een weekje naar CenterParcs toe  en komen volgende week vrijdag weer terug.
Pleun, ik zal jou dan toevoegen en Indy haar e-mail adres vragen.

tot tiks weer.

Doeiiiiiiiiii

groetjes  Kruimel

Hai Kruimel,

fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie! En je hebt een prachtige dochter. Nu idd maar hopen dat wij, de rest, in 2008 zwanger mogen raken en moeder mogen worden.

Heel erg bedankt voor je lieve reactie.

Zelf zijn wij bezig met de eerste IVF en krijg ik woensdag de punctie.Erg spannend allemaal.

De andere meiden heel veel succes en sterkte.

liefs, Belle

Ha meiden,

Hier ook een oud-forum genootje. Ook ik denk, net als Kruimel, regelmatig aan jullie. Vandaar dat ik af en toe nog op zoek ben naar jullie op dit forum. Kruimel was me weer eens voor  !

Ik weet niet of jullie mij nog kennen, heb gelukkig niet zo heel lang op dit forum geschreven, maar ben dan ook laat begonnen met schrijven. 2007 was ook ons jaar, na drie jaar proberen waren we oktober 2006 eindelijk na de dokter gestapt, dat was ook het moment dat ik het forum had gevonden. Februari 2007 (van de week een jaar geleden)  bleek ik, na drie en half jaar, tijdens de fertiliteitsonderzoeken, ineens spontaan zwanger te zijn. Echt fantastisch, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Inmiddels is Kyra, onze dochter al weer 16 weken oud. Ik geniet elke dag van haar, en gun iedereen dit intense geluk.

Ik blijf voor jullie duimen  

Terug
Bovenaan