Voor iedereen....

A

Anoniem

Guest

VOOR ALLEMAAL EVEN EEN KNUFFEL,
OMDAT IK HET ZO GEZELLIG VIND OP
HET FORUM,EN OMDAT WE(VIIND IK)
ER TOCH ALTIJD VOOR ELKAAR ZIJN.

XXX

Ik vind het een super lief bericht, maar het plaatje is helaas niet zichtbaar
Maar ik vind het momenteel ook reuze gezellig op het forum

dikke knuffel
Achnita

nou zie ik het ook!! nou ik had een plaatje met een roze olifant die een knuffel geeft....

Hele dikke knuffel van mij! Vind het ook erg leuk hier. Kan ook niet wachten tot januari!!!!!

groetjes Maris

Ik vind het hier ook supergezellig!!!!!!
Maar dat wisten jullie vast al .
Gisteren vertelde ik tegen een vriendin met 3 kinderen dat ik hier vaak op het forum kom. Dat dat heel leuk is en dat we ervaringen uitwisselen over onze kinderen.
Weet je wat ze zei????
Wel als grap: "Wisselen jullie ook mannen uit?"

Ik moet zeggen dat zij alweer over iets anders sprak, maar ik de opmerking zo gek vond. Ik bedoelde eigenlijk van dat je daar veel aan kan hebben als je zelf ook 3 kinderen heb, maar ze maakte het eigenlijk een beetje belachelijk...
t'is wel een hele goede vriendin, hoor! Maar sommige mensen begrijpen gewoon een forum niet denk ik.
Hoe reageert jullie omgeving eigenlijk als je over "ons" forum vertelt?

Groetjes Babybelle

ja ik vind het ook super gezellig hier!

Ik vertel regelmatig aan de mensen om me heen over wat ik hier lees of als ik met een vraag zit bijvoorbeeld en ik merk dat er 2 soorten mensen zijn: degene die het leuk vinden en begrijpen dat het zo kan werken of degene die er niets van snappen en het vreemd vinden.

Nou ik ben er blij mee!!

liefs,
Tamar

Bij mij reageert niemand raar tot nu toe. Misschien durven ze dat niet tegen met te zeggen hahaha.
Mijn man vind het echt geweldig! Hij zegt wel eens: vraag het aan de meiden op het forum.

Het is toch ook handig, leuk en gezellig!

Terug
Bovenaan