Voor iedereen....

Hallo,

aaaahhh, wat een lief berichtje!
Ook vind het hier altijd gezellig! Ben alleen wat minder actief, maar de reden daarvan weten jullie wel
Maar vergeet jullie niet hoor, haha!

Liefs Debby.

Super lief!

Ik vind het ook harstikke gezellig hier op het forum en vertel er mensen ook over en niemand reageert eigenlijk negatief. Handig toch als je zo ervaringen uit kunt wisselen? Ik vind het ook wel fijn dat er bijna op ieder tijdstip (zelfs 's nachts als iemand nachtdienst heeft) iemand online is, dus als je ergens echt mee omhoog zit of je weet je echt geen raad; er staat iemand voor je klaar!

x Miranda

Ik vind hetook fantastisch hier!!! Ben altijd erg blij met al de adviezen en lieve woorden van jullie...

Jullie zijn ECHTE VRIENDINNEN!! ondanks dat we elkaar niet in het echt kennen, al duurt dat niet lang meer haaha

X Saskia

Hee hoi,

lief berichtje!! ik vind het hier ook erg gezellig, schrijf misschien niet altijd even vaak mee maar ben erg blij met dit forum! Mijn man zegt ook wel eens, weten ze dat niet op dat forum? handig zo'n vraagbaak met andere moeders! toch beter advies dan van "oudere" mensen, oftewel mensen met oudere kinderen! en ook gewoon gezellig!
Ken toch ook wel mensen die het wel wat raar vinden volgens mij, zitten misschien zelf bijna niet op internet.

Groetjes

Hoi,
wat een lief berichtje!
Ik vind het ook supergezellig op dit forum.
Ben blij als ik iets vraag en daar van andere hun mening over krijg en ik vind het gewoon leuk om topics te lezen.
Ik zeg heel vaak dat ik op dit forum zit en op zich zijn de meeste reacties wel positief.
Groetjes van Sonja

Ik ben het helemaal met iedereen eens, dat het superleuk is op dit forum!

wat een leuke reacties...
ik zeg het eigelijk niet tegen mensen dat ik echt op een forum zit.
als ik eerlijk ben vind ik het best lekker dat ik soms mijn hart kan luchten en dat niemand van mijn vrieden/familie culb het dan kan gaan lezen!
(ben ik nu heel erg?!?!)

Hoi,

Ook ik vind het heel erg gezellig op het forum en zeker zijn we vriendinnen zonder elkaar gezien te hebben. Iedereen zit tenslotte in dezelfde situatie en dat schept meteen een band.

Bij mij weet bijna iedereen dat ik regelmatig op het forum zit. Iedereen is helemaal blij voor mij dat we hier zoveel steun aan elkaar hebben. Mijn zusje leest zelfs stiekem wel eens met ons mee.

Vooral de reactie die we krijgen als het even minder gaat (bij mij vaak de laatste tijd) zijn echt heel erg fijn. Niemand veroordeeld elkaar en iedereen wordt in zijn waarde gelaten.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan