voor iloon

Je wilt niet weten wat wij altijd zeggen over mensen die aan de kant staan te zwaaien naar alle schepen, hihi. Enne, in de Rotterdamse havens komen we ook wel eens, dus Dordrecht en dan over de oude maas naar Rotterdam. Alleen is de planning niet dat we binnenkort in Nederland zijn. Als we weer naar Nederland komen, zet ik het hier natuurlijk op het forum inclusief de route die we zullen gaan varen . Dan verwacht ik natuurlijk wel een rij van 150 moeders met kind die allemaal zwaaien van Lobith tot Rotterdam of Amsterdam of Antwerpen afhankelijk waar we heen varen.

Groetjes Ilona

Je vergist je zeker met de intocht van Sinterklaas... hihi
Ik kijk er al helemaal naar uit!
MJW

is goed dut zullen we zeker gaan doen hihihi
is het af en toe niet zwaar om alleen maar op het water te zitten ????
je zal wel denken wat een nieuwschierige muts joh..... eh ja dat klopt .
ik vind het namenlijk zelf ook heerlijk om te varen maar om altijd op het water te zitten ik weet het niet .......   zo af en toe met de boot er op uit ja dat wel .

groetjes

Alleen: ja, soms wel! (Waarom denk je anders dat ik zo veel hier te vinden ben, hihi?)

Maar het is wel een leuk leven en ik heb het meestal erg naar mijn zin hier op dat SCHIP.

Groetjes Ilona

ps. Ik vind het niet erg, hoor, vind het wel leuk om over te vertellen, dus als je nog meer wilt weten, kom maar op aagje!

Terug
Bovenaan