Voor Ilse..

Hey meiden
Nou we zijn net terug uit Turkije
3 kinderartsen hadden tegen ons gezegd dat we toch mochten gaan en dus zijn we toch heerlijk op vakantie geweest.

Maar je gelooft het niet nachtmerrie 2 diende zich aan.
Vorige week vrijdag een dag voordat we terug naar Nederland zouden teruggaan.
Kreeg ze weer koorts en het werd steeds hoger en ja hoor ze had de ontsteking weer terug.

Met 40 graden koorts naar de hoteldokter geweest en we moesten direct weer naar het ziekenhuis terug maar dan naar doktoren die 3 woorden engels spraken.

Ik lag de eerste nacht met 3 vrouwen op een kamer ook met hun kleintjes.
Ze gingen bloed prikken bij danique en staken 2 keer mis en eindelijk na de 3e keer lukte het Danique helemaal in paniek en ik ook.

Toen ging ze aan het infuus en kwamen ze 4 keer in 1 uur tijd allemaal verschillende zusters paracetamol brengen. De 4e keer heb ik het geweigerd dat ze het gaven.
Was veel te veel.

Heel de nacht niet geslapen en als de zuster kwam en ze gaf wat en we vroegen waarvoor het was konden ze alleen maar zeggen docters order.

Echt vreselijk de volgende dag kreeg danique echt koorts en ik had een digitale thermometer bij dus ik hield het elke keer bij.
Hun deden een termometer onder haar arm (lekker betrouwbaar)
En vertelde elke keer dat haar temp 37 was en goed was.Maar die mutsen deden het maar 20 sec onder haar arm.

En danique lag helemaal voor pampus

En ik maar elke keer laten zien met die digitale maar daar keken ze helemaal niet naar. En ik kreeg geen paracetamol van hun omdat hun vonden dat haar temp goed was.

Wij de dokter laten komen en die wou er ook niet aan.
Ik pakte zijn hand en liet haar voelen want ze was echt bloedheet.
Vertelde hij doodleuk dat het normaal was dat ze zo heet was.

Ze gingen weg en danique viel bijna weg ik heb doeken gehaald en we hebben die nat gemaakt en om haar heen gedaan. Wij helemaal in paniek.
Toen heb ik hun thermometer gepakt en onder haar arm 2 minuten gedaan en liet diezelfde zuster weer opdraven en toen zag ze dat ze al 41 graden koorts had.

Ging ze dat kind onder een koude douche zetten.
Stelletje idioten.
En toen was de maat vol ik eiste dat ze paracetamol gaven en die gaven ze en na 2 uur was haar temp weer normaal.

Toen hadden we zoiets we moeten daar zo snel mogelijk weg komen.
We wisten van de arts in nl dat we elke 3 uur een paracetamol mochten geven zodat we de koorts kunnen onderdrukken.

Dus hebben we stiekem zetpillen gehaal en elke 3 uur gegeven.
Na 2 dagen koortsvrij mochten we gisteren het ziekenhuis verlaten.

We konden vandaag vertrekken naar Nl en zijn dus nu net aangekomen thuis.
Met Danique gaat het nu goed en we gaan morgen naar de huisarts en dan gelijk naar de kinderarts omdat ze haar toch goed moeten nakijken.

Want wij weten niet wat ze allemaal heeft gekregen daar.
We zijn blij dat we thuis zijn, ik heb haar net naar bed gedaan en heb al 7 uur geen paracetamol gegeven en ze heeft geen koorts tot nu toe.
Dus even vanacht in de gaten houden ze krijgt nog steeds antibiotica.

Nou was dus een heeeerlijke vakantie ik kon echt wel de grond kussen van mijn huis.

Ik laat jullie morgen wel even weten hou het gegaan is.
Ga nu naar bed

Liefs Ilse

lieve help wat een naar verhaal
kan me voorstellen dat je blij bent weer thuis te zijn
ik hoop dat de doktoren er gauw achter komen wat
er aan de hand is in je eigen landje kun je toch
iets duidelijker zijn over wat je kindje mankeert
veel beterschap gewenst en dat ze gauw weer
opknapt

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Wat erg zeg. HIer zijn geen woorden voor! Ik hoop dat jullie thuis een beetje kunnen bijkomen.

Annemieke

Goh wat een verhaal zeg! Dat jullie je in hebben kunnen houden! Ik geloof dat ik dat lieve zustertje even bij haar strotje gepakt zou hebben en haar duidelijk gemaakt zou hebben in mijn beste Turks, dat ik pas los laat als er paracetamol gegeven wordt!!!!

Maar goed, nu lekker in jullie eigen huis en hopen dat je lieve meisje snel weer de oude is!!!! We hebben hier zoveel aan jullie gedacht!!!

Groetjes van Cissy mv Fabio

Jeetje wat een verhaal weer! Zou echt woest zijn geworden!
Maar goed dat jullie zo gehandelt hebben hoor!!

Slaap lekker en hou ons op de hoogte.
Dikke kus voor je kleine meisje!

X Esmé en Kay

Nou idd, wat je zegt, een nachtmerrie!!
Dat jou (of eigenlijk Danique) dit overkomt lijkt me al vreselijk, maar dan ook nog in een land waar je nauwelijks een woord kunt wisselen met de doktoren en verpleegkundigen... Vreselijk!
Gelukkig zijn jullie nu (eindelijk) terug in Nederland. Al 7 uur geen koorts, dat klinkt wel bemoedigend. Ik hoop dat de check up helemaal goed gaat. We duimen voor jullie!

Liefs,
Ellen

Terug
Bovenaan