Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Hoi daar!

Imme: hoe staat het bij jou? Weet je al wanneer je je volgende IUI mag? Geen last van de Clomid?

Cath: Hoe gaat het met je? Al iets te merken aan je lijf? Nog een paar spannende dagen voor jou! Ik ben benieuwd hoe het met je gaat....

Hier is alles verder rustig. Zaterdag begonnen met ovulatietesten en vanmorgen een heel licht streepje te zien. Die telt dus nog niet; het streepje moet even donker of donkerder zijn dan de teststreep. Ik blijf het erg moeilijk vinden om zelf in te schatten wanneer het juiste moment is voor de IUI. Ik test 2x per dag. Ik denk dat ik woensdag voor de IUI mag. Ik ben benieuwd...ik merk dat de zenuwen al weer een beetje beginnen te gieren!

Ik hoop dat we hier weer kunnen babbelen om de wachtweken door te komen!

Liefs,

Ginger

hoi hoi!

leuk weer zo'n topic, kunnen we weer lekker van ons af praten.

Hier gaat het goed, morgen alweer de laatste clomid pilletjes. Dan heb ik as vrijdag een FM en als er mooie eitjes groeien dan mag ik (thuis!! eng!!) de pregnylspuit zetten. We zullen zien. Heb wel veel hoofdpijn deze keer van Clomid en ook opvliegers, vooral snachts. En ik heb mega veel witte afscheiding! Maar ja, zal er ook wel bijhoren.

Oja, wij doen nog niet aan IUI....... tis nu clomid+pregnyl.

En jij? Snap dat je spanningen weer gaan toenemen nu! Tis ook allemaal spannend! Weet je al wanneer je weer voor IUI mag komen? Oja, over je andere vraag: ik zou vragen of je niet even mag blijven liggen, gewoon voor het idee......zal vast wel niet erg zijn om meteen te gaan, maar toch....

Succes en we mailen!

Imme xx

Hoi Imme,

Dom, dom....  Ik wist het eigenlijk wel, maar raak zo in de war van ieders verschillende achtergrond... Het lijkt me vreselijk eng om zelf de Pregnyl te zetten! Heb je instructie gehad? Bij ons wordt het standaard in het zh gezet, tenzij je echt zelf wil.
Als de LH doorzet, dan zou ik vanavond of morgen een positieve test hebben en dan moet ik dus woensdag voor de IUI. Het blijft voor mij erg spannend of het wel het goede moment is. Je mag 2-4 dagen ervoor geen zaadlozing hebben, en ik vraag me dan ook steeds af: "maar als het nu dan toch eerder...". Dus wanneer we de IUI gehad hebben, gaan we deze keer toch ook maar 's avonds en de volgende dag klussen. Of het zin heeft weet ik niet, maar dan hebben we voor ons gevoel toch ons best gedaan.
Ik zou ook het liefst blijven liggen na de inseminatie, maar aangezien IUI niet te voorspellen is (ja, een dag van te voren dan), wordt je tussen de afspraken in gezet. Je hebt als het ware even voorrang. Het voelt dan echt zo, alsof je dus ook weer snel weg moet, want dan kan de  geplande patient weer komen. Gewoon stug blijven liggen, komt dan ook zo lullig over. Ach, ik vraag het gewoon even aan de gyn.

Verder alles rustig hier...

Succes alvast voor vrijdag!

Liefs,

Ginger

Heeee!

joh maakt toch niets uit! je kunt toch niet van iedereen alles weten! Ik heb daarom een lijstje aangemaakt, zie topic Lijst Wie Wat Hoe. Is wel zo makkelijk leek me!

Goh nog een heel gedoe zeg met IUI. Idd goed je eisprong in de gaten houden, dat ie niet ineens te vroeg komt en dan ook nog rekening houden met het aantal dagen niet vrijen enzo.... goh joh, wel een hele belasting lijkt me. En dan zijn er nog mensen die zeggen dat 'je er niet zoveel mee bezig moet zijn, het komt vanzelf'' ...... jaja, dat lukt nogal als je er zo mee bezig MOET zijn!! Pffffff.......

Ik krijg iets meer buikpijn, goed tekenen, dan zijn mijn eierstokken in iedergeval hard aan het werk, haha!

He,we spreken elkaar, ik ga nu lekker naar huis!

Liefs Imme

CATH, WAAR BEN JE?????
Hoe gaat het met je? Al iets te merken van de RD of nog niets! Ik duim voor je!

Morgen mijn 2e IUI. Erg spannend, ga nu snel werken.

Doei!

Ginger

Hoi Ginger,

Ik heb  de afgelopen dagen geprobeerd  me niet te veel met het forum etc bezig te houden, voel niet veel aan m'n lijf dus ik ben bang dat er ook nog wel een 3e poging gaat komen  maar ik zet pas een streep onder poging 2 als de RD er zijn.
Donderdag is dag 14 maar ik wil proberen te rekken (zei ze dapper ) tot het weekend als het dan nog nodig is......

Ik las al dat je morgen je 2e IUI hebt, heel veel succes weer !
Ik was deze keer op vrijdag en je voelt je net een soort VIP, de wachtkamer zit vol, jij komt als laatste erbij maar mag toch als eerste het kamertje in.

Liefs, Cath

Hoi Cath en Imme,

Mijn IUI is achter de rug (zie andere topic) en het vreselijke wachten is begonnen. Heel fijn dat we hier weer kunnen babbelen om de komende 2 weken door te komen!!
Imme: Morgen weet je meer? Ik ben benieuwd of je eitjes groot genoeg zijn om de Pregnyl te zetten!
Cath: vandaag toch je NOD? Hoe is het met je? Ik duim echt voor je en hoop een mooi berichtje!
Tot snel en imme: KLus ze!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Vervelend dat de 2e IUI zo pijnlijk was, ben blij dat het nu weer een beetje beter gaat.
Hier nog niks, vandaag was de 14e dag als ik de dag van de IUI meetel, vorige poging werd ik 'smorgens vroeg al ongesteld. Maar deze keer was m'n ei ook iets sneller dan normaal, as maandag is het pas 28 dagen geleden dat de cyclus begon.
Temperatuur is nog niet omlaag gegaan en dat gebeurt meestal wel 1 a 2 dagen van te voren. Borsten zijn weer wat gevoeliger dan eerder deze week en ik heb een beetje een raar gevoel in m'n buik en heb het al ruim een week steeds koud. Maar de test die ik vanmorgen deed gaf maar 1 streep........ Er zit dus niets anders op dan "rustig" afwachten wat er de komende dagen gaat gebeuren, geen bloed  geeft toch een beetje moed.
Jij heel veel succes weer de komende weken en ik hoop dat je je snel weer goed voelt.
En Imme veel succes met klussen

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan