Voor Imme en Cath (en alle andere geinteresseerden)

Hoi meiden,

Vervelend Ginger dat je deze keer wel pijn hebt gehad en naar van die bloeding. Maar als de gyn zegt dat het geen kwaad kan, dan zou ik daar maar vanuit gaan en me niet te veel zorgen maken! Stress is nu natuurlijk helemaal niet goed! En ja, die wachtweken zijn weer aangebroken voor je! Ik zal deze keer weer hard voor je duimen en je helpen er doorheen te slepen!!

Cath, hoe is het bij jou? Jammer dat je test negatief was, maar ben je nog niet ongesteld? Dan kun je nog verder hopen!! Ik duim ook voor jou!!

Gister naar de gyn voor een FM geweest. Gelukkig deze keer weer een mooi ei! Meteen weer pregnylspuit gehad, deze keer heeft mijn vriend het gedaan zodat we het de volgende keer zelf thuis kunnen doen. Hij deed het hartstikke goed, helemaal geen pijn deed het! Alleen de vloeistof brandde iets. Hij vond het best eng, maar ben trots op hem!! Vanavond mijn eisprong.... krijg al wel weer wat meer buikpijn. Helaas is mijn mannetje er vanavond niet, dus hebben we vanmorgen ons best gedaan en dan vanacht nogmaals als hij thuis komt. Dan zijn we toch niet te laat he?? Mijn NOD is 2 okt, ik hou maar weer 30 dagen aan, omdat ik de vorige keer na 30 dagen weer ongesteld werd.

Nou  meiden, hoop snel te horen hoe het met jullie gaat! Ik duim in iedergeval druk door voor ons!!

Imme xx

Hoi Imme en Ginger,

Helaas is mijn hoop gisterenochtend vervlogen, werd hardstikke ongesteld   gelijk maar een afspraak gemaakt omdat ik de volgende poging met bijstimulatie wil gaan doen, nou maar hopen dat de gyn het daar maandag ook mee eens is !   We hebben gisteravond samen maar een lekkere borrel gedronken om onszelf te troosten en proberen maar weer positief vooruit te kijken naar de nieuwe poging, heb vandaag wel een beetje een dipje maar we hebben gewoon veel afleiding gezocht vandaag dus het gaat wel weer goed.  
Imme veel succes nog vannacht, zet 'm op !
En Ginger, ik hoop dat je je alweer wat beter voelt en ik ga natuurlijk voor je duimen voor je mooie verjaardagskado !

Liefs, Cath

hoi Cath,

Jammer dat je ongesteld bent geworden  Fijn dat je samen met je partner lekker afleiding hebt gehad en dat jullie vol goede moed verder gaan. Tis echt niet makkelijk allemaal he?

Misschien beetje rare vraag, maar wat is jou achtergrond mbt zwanger worden? Heb wel meer van je gelezen, maar weet eigelijk niet precies hoe en wat bij jou  Jullie zijn toch ook met IUI bezig??

Mijn achtergrond: PCO, ongeveer 4 maanden in de MMM, jaar geleden met pil gestopt, nu 3e ronde Clomid 100 met pregnyl en voor de 2e keer een ei!!

En Ginger, hoop ook dat je buikpijn minder is! Ben benieuwd hoe het gaat!!

Hoi Imme,

Wij zijn idd bezig met IUI in eigen cyclus. Eind maart 2006 gestopt met de pil, begin mei naar gyn gegaan en ik blijk vijandig slijm te hebben, dus de kans dat het zonder hulp gaat lukken is minimaal.
We kunnen er nog steeds redelijk relaxed mee om gaan, al moet ik zeggen dat het elke maand wel een beetje moeilijker begint te worden. Ben inmiddels 37 geworden en had ook altijd de droom om veel eerder moeder te zijn, maar soms loopt het leven niet zoals je zelf gedacht had......... We blijven gewoon doorgaan, ooit zal het toch moeten lukken!

Liefs, Cath

Hoi meiden!

Even weggeweest, mijn man was jarig en dus veel drukte in huis gehad het afgelopen weekend!

CATH: Tjee, wat balen zeg! Ik hoopte echt dat het deze keer wel raak zou zijn. Weet je al wanneer je naar de gyn kunt? Ik zat zelf ook al te denken om eerder te starten met bijstimulatie, maar durf nog niet zo. De kans op een meerling is aanzienlijk groter. Begrijp me niet verkeerd hoor: liever 2 dan geen, maar toch..... Ik ben benieuwd hoe het gesprek zal zijn! IN elk geval sterkte met deze teleurstelling en weer snel de schouders eronder!!!

IMME: Dus jullie hebben weer flink geklust! Ik denk dat je het keurig gedaan hebt hoor, volgens mij echt niet te laat! Gelukkig leven de zaadjes een dag of 2 dus ze kunnen vooruit! Kanp vanje man dat hij de Pregnyl zo geod gezet heeft. Ik ben zelf panisch voor injecties, ga vaak van mijn graatje. Het zit er voor mij echt niet in om het zelf te doen of door mijn man, want dat vertrouw ik echt voor geen meter. Hij zou het vast heeeeel voorzichtig doen, maar goed....BRRRRRR, moet er niet aan denken!

Hier alles rustig. Voel helemaal niets. De buikpijn heeft een dag of 3 geduurd, de bloeding was de volgende dag over. Nu is het dus echt alleen maar wachten. De thermometer is nog steeds zoek...haha! Ik kan dus niet tempen. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel heel benieuwd ben! Maar het scheelt wel. Ik ben 's morgens niet meer meteen met zwanger worden bezig, en dat geeft wel wat rust!

Tot gauw!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Gelukkig waren de bloeding en de buikpijn snel over, misschien toch de baarmoedermond die wat beschadigd is, die is erg goed doorbloed.
En nu maar afwachten tot de 26e ! Heb al bijna RSI van het duimen
Ben vandaag bij dr vd Pol geweest en mocht beginnen met bijstimulatie. Heb dus de 1e Clomid al achter de kiezen en de Pregnyl ligt koud. Maandag weer terugkomen om te kijken wat deze dosering (1 tablet) bij mij doet. Ik weet dat het risico op een meerling groot is maar wij hebben nog geen kinderen dus dat scheelt denk ik ook wel. Wij zouden gewoon gelijk klaar zijn als het er 2 zouden zijn. Ik weet dat het heel zwaar is, m'n zusje heeft ook een tweeling en die heeft behoorlijk rustig aan moeten doen en een flinke zwangerschapsvergiftiging gehad, maar dat risico nemen we er maar bij.
Ik hoop maar dat ik op dit moment griep aan het krijgen ben want als de hoofdpijn die ik sinds vanmiddag heb van die Clomid komt dan kan ik m'n lol nog op

@   Imme: wanneer is jouw NOD?

Liefs, Cath

Hoi Cath!

Op welke dag van je cyclus moet je eigenlijk beginnen met Clomid? Wij zijn dus ook in twijfel en ik wil in elk geval een afspraak met de gyn als deze poging mislukt zou zijn. Gewoon om even te praten, ik merk dat ik het er behoorlijk zwaar mee heb. Alles draait hierom en ik kan het moeilijk loslaten. Misschien dat eerder starten met bijstimulatie voor ons wel goed is..... Maar goed dan moet ik dus wel weten wanneer ik de afspraak moet maken met de gyn.
Hoeveel Clomid slik je nu? Ik hoop dat het gewone hoofdpijn is , de bijwerkingen kunnen behoorlijk vervelend zijn als ik het hier zo lees.
Blijf nog maar even duimen draaien! Kan het hard gebruiken, die van mij zijn al aardig blauw aan het worden!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Je moet op de 3e dag beginnen , 4e dag kan ook nog wel eventueel. Ik moet nu van dag  3 t/m 7 1 tabled Clomid slikken. En voor de beslissing om wel/niet te vragen of je de volgende poging met bijstimulatie mag doen kan ik je maar 1 tip geven: ga op jullie eigen gevoel af ! Heb ik tot nu toe ook gedaan en daar voel ik me goed bij.
Ik ben ook altijd bang geweest om met hormonen te beginnen. Aangezien wij  altijd "geluk" hebben zou het me niet verbazen als de hoofdpijn niet van een griepje komt, maar dat ik gewoon sterk op de hormonen reageer, we zullen wel zien.
Maar voorlopig gaan we er gewoon nog vanuit dat jullie die 3e IUI helemaal niet nodig gaan hebben en dat je een heel mooi verjaardagskado krijgt!

Succes met verder aftellen dan ga ik nog ff "broeden".

Liefs, Cath

Terug
Bovenaan