voor iris

Hoi Iris en Liselotte,

Ik las jullie verhaal aandachtig. Ik ben op dit moment ook op zoek naar m'n ei maar heb 'm nog niet gevonden :)
Ik heb het al drie keer eerder gedaan en ik vond 'm altijd 16 dagen voor m'n ongi. Nu zit ik daar al overheen volgens mij. Ik ga morgen weer testen en ben benieuwd......

Liselotte: Raar dat je eerst een licht streepje hebt en dan niets. Raar hoor!
Iris: Fijn dat jij je ei gevonden hebt. Maar bij jou was het ook niet wanneer jij gedacht had, he?

Ik laat het jullie weten als ik 'm gevonden heb.

xx
Dile

hoi dames ik zat deze maand ook met mijn ei op dag19 dus ik houd mooi 33dagen aan

zet um op en vind dat ei .

tip ik plas ook altijd over het venster heen (harde plas straal) ik plas nu altijd in een glas.

groetjes iris

Hoi Iris,
denk toch dat ik hem niet meer vind.
heb nog maar twee testen.
gr liselotte

Hoi Meiden,

Nou, ik heb m'n ei ook nog steeds niet gevonden. Ik vind het wel heel raar. Heb daar nooit problemen mee gehad. Het zijn wel andere testen maar met mijn vorige cyclus heb ik ook met deze testen positief getest. Het zou dus goed moeten zijn denk ik.
Ik heb er net als jou Liselotte nog maar twee over. Ik kan dus nog t/m donderdag testen en dan houd ik het ook voor gezien voor deze maand.

Heb jij je ei vanmorgen nog kunnen vinden Liselotte? Ik hoop het voor je.

Hebben jullie eigenlijk al in eerdere cycly ovulatietesten gedaan of was dit de eerste keer?

xx
Dile

Hoi Dile,
ik heb nog maar een test over want er was er gisteren een mislukt dus had er twee nodig.
en dit is inderdaad mijn eerste keer dat ik dit probeer.
gr liselotte

Terug
Bovenaan