Voor je houden?

Ik vind het altijd al moeilijk om dingen voor me te houden, laat staan het feit dat je weet dat je zwanger bent (ook al is dat pas 7 weken). Resultaat: er is nu toch al een aardig clubje dat op de hoogte is. Goede vrienden, ouders, broers en zussen... Mijn broertje komt zo langs, die ga ik het ook vertellen. Vooralsnog denken we het in 2010 het aan iedereen te zeggen. Hoe doen jullie dat? Wie vertel je het al wel in de eerste periode?

Hoi,

Mijn ouders wisten het al met 6 weken. Een van mijn collega's wist het vlak daarna en verder weten de beste vriend van mijn man en zijn vrouw het sinds week 8.

Na de echo vertellen we het de rest (10 weken).

Ik werk met patienten en die vertel ik het echt pas in het nieuwe jaar (ongeveer 14 weken).

Ik wil het graag delen met familie als het niet goed gaat, maar ik heb ook geen zin om de hele wereld te vertellen wat er gebeurt is.............

groetjes

Hoi, Ik hou het nog even voor me. Ben nu 8 weken, en denk dat we t rond kerst (12 wk) gaan vertellen. Ook vanwege de andere kinderen, t is al zo lang wachten voor dat de baby er is.
Doei

bij mij weten onze beide ouders het maar vind het ook moeilijk om het voor me te houden.
Ook voor ons zoontje van 4 jaar ik denk dat als volgende week donderdag de echo goed is we t dan ook vertellen aan hem dan ben ik de dag ernaar 9 weken.
Maar vind het ook een lastige beslissing.
gr mama2

Even kijken hoor, onze ouders/broers en zussen hebben we het gelijk verteld toen we het wisten, dus weekje of 4. Met 5 weken mijn twee leidinggevende ivm werken met dieren, en enkele goede vrienden. Nu met 8 weken, na we gezien hebben dat het hartje klopt, vertellen we het langzaamaan aan iedereen :)

Ik kon het echt niet langer stil houden ;)

Bij ons weet nog niemand het!! We zijn nu ruim 9 weken onderweg en vrijdag gaan we voor de intake. Woensdagochtend de echo en dan vertellen we het de mensen om ons heen en daarna mag het weten.

Hoewel mijn familie het zaterdag met sinterklaas het te horen krijgen, en m'n schoonouders zondag.
Die zullen allemaal nog even hun mond moeten houden.

Zal zoooo blij zijn als het woensdag is geweest :)

Sammie

hoi,
bij wisten ze het al snel.ondanks dat ik snel beroerd werd.op me tenen liep op me werk.aangezien ik goede bewoners werk,zijn erg ongerust wat er nou met me was.heb ik het ze verteld,aangezien ik met regelmaat mensen van de grond moet rapen,moest ik wel me zelf in bescherming zetten.
ze begonnen zelf te mopperen,want ik zei niet veel dus ik was saggo.
veel mensen om me heen hadden al vermoedens,sommige vroegen ook echt van moet jij soms iets vertellen??? nee hoor!!! kon er niet onderuit.of het is: er is iets anders aan je,maar wat???
ben nu 10,2 week.morgen de echo.dus van mij mogen het weten.
gr marjan

Hoi,

Bij ons weten alleen mijn ouders en broers met aanhang het. we willen het zondag aan mijn schoonouders vertellen, heb een kei leuk t shirt voor mijn dochterje laten maken.
ik ben zaterdag 7 weken en 4 dagen en krijg dinsdag de echo al dus,
Dat we het aan mijn schoonouders verellen heeft ook de reden dat ze met feestdagen vaak met veel kruiden experimenteren, en hoef ik ook niet te liegen waarom ik geen wijn drink.

Groetjes Chantal

Terug
Bovenaan