Voor je houden?

Hi,

Bij ons weet nog niemand het... We willen wachten tot we de echo hebben gehad en een kloppend hartje hebben gezien. Hebben we met de eerste ook gedaan! Hopelijk krijgen we de echo tussen kerst en oud en nieuw, zodat we het op nieuwjaarsdag aan de familie kunnen vertellen. Nou ja, we vertellen niets, ons zoontje krijgt een shirt aan met: STOER, ik word grote BROER. En dan maar kijken wie er de avond ervoor niet teveel heeft gedronken en dus nog helder is, hahaha

-drgini-

Hoi,

Slechts één vriendin weet het, verder niemand (ben 10 weken nu). Met kerst vertellen we het de familie. Ze wonen ver weg en we willen het persoonlijk vertellen. Bovendien is het dan wel een hele mooie gelegenheid!

Wel moeilijk om zo lang mijn mond te houden! Ben ook een beetje bang dat het al zichtbaar is...

Me

Ik ben nu 6 wkn en 4 dgn. Wij weten het zelf pas een weekje. Hebben het wel onze ouders, broers en zussen verteld en een enkele vriend/vriendin.
Vind het wel fijn dat als het mis gaat je steun hebt aan elkaar. Vind het moeilijk om mijn mond te houden :)
Verder weet sinds vandaag mijn collegaatje het, want ik voel me sinds afgelopen weekend flink beroerd en dat is te zien.

Terug
Bovenaan