Voor Jessy

Hoi Jessy,

We zijn inderdaad weer een dag verder
Vanmorgen had ik hoofdpijn dus dacht ik oei oei, want dat heb ik normaal altijd voordat ik ongesteld word, maar nu is het weer over en nog steeds niks. Je kunt natuurlijk ook gewoon zomaar eens een keer hoofdpijn hebben, maar ja, alles wordt maar op die mogelijke zwangerschap betrokken, hoezo ingewikkeld  

Maar dan lees ik op het forum bij een ander onderwerp weer dat anderen na 10 dagen of langer toch nog ongesteld worden... pfff dan zakt de moed me weer in de schoenen.
Zo blijf ik tussen hoop en vrees schommelen en dus het heft maar in eigen hand genomen en een test gekocht onder het motto "Nee heb ik en ja kan ik krijgen' haha

Ik wil hem bewaren tot morgenvroeg, dus hij zit braaf in het doos, heb al wel uitgebreid de handleiding gelezen dus...... ik vind het wel heeeeeel spannend,
om voor het eerst te testen....

Nu nog maar 1 nachtje slapen.... hihi

Afijn, genoeg over mij... bij jou dus ook nog een rode duivels aan de   horizon, tjonge, de spanning stijgt wel op het wachtbankje...
Dat van die tepels herken ik wel, dat heb ik al een hele tijd, maar ja, wat zegt dat... maar wie weet is het bij jou gewoon raak, ik hoop het voor je...

We wachten maar weer af, sweet dreams (ik heb trouwens een hele tijd geleden gedroomd dat ik een zwangersschapstest die en dat die positief was, nou zeg ik je toch... ) en tot op het forum

Liefs,

Simone

Hoi Simone

Wat spannend zeg dat je morgen gaat testen, ik zal aan je denken morgen vroeg!!!
Ik heb morgenavond kennismakingsavond op school (ik sta dus voor de klas) en ben pas laat thuis dus kan ik pas laat je uitslag lezen! Ik vind het spannend voor je!!

Succes en hopelijk een fijne nacht!

Liefs Jessy

Hoi Jessy,

Toen ik vanacht om 3 uur weer op moest om te plassen heb ik mijn test maar gedaan...
En er was geen twijfel mogelijk, een grote ronde stip was er al heel snel te zien dus ik ben zwanger!!!!!!!
De pendelaarster had gelijk!

Ik ben blij, opgewonden, onzeker etc. etc.
Mijn vriend wakker gemaakt en die was ook helemaal overdonderd... zo snel al, en dat op mijn leeftijd (35)
De rest van de nacht niet echt veel meer geslapen, veel liggen denken en dromen...

Ik hoop dat jou pendeluitslag ook uitkomt!!

Liefs,

Simone

P.S. Als alles goed gaat komt het kindje in eind april, dus wellicht een verjaardagscadeautje, ik ben nl. 30 april jarig!

Hoi Simone!

Gefeliciteerd!!
Inderdaad goed op jouw leeftijd zo snel!
Ik ben nl 36 jaar,zit in ronde 4 en hoop er ook niet nog maaanden over te doen!

Super voor jullie!
Geniet er maar lekker van!

Liefs,Swinnie

WWWAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!

Wat leuk! Zijn we toch samen zwanger!!!!!! en allebei rond onze verjaardag uitgeteld!
Zit ik net te reageren op je andere berichtje....Staat dit hier al. Gaaf zeg! Nou is het helemaal raar dat ik het hier al gelezen heb. Ik weet hoe leuk het is om het aan anderen te vertellen en dat kan Steef nou niet meer... Hmmm ik hoop dat hij het niet erg vindt. Hebben jullie mijn mega-enthausiaste reactie zomaar gemist... Ik heb nog een brede lach op mijn gezicht!
Echt leuk! En je klachten vallen dus wel mee, da's mooi. Hoe ver zou je nou zijn, weet je dat al ongeveer? Ik heb al een kadootje voor je liggen!!!

Rosanne

Hoi Rosanne,

Thanks voor je enthousiast reactie!!!!
Ben nu op het werk en mij collega Mirelle weet er ook van dus die was ook erg benieuwd, dus toen ik binnenkwam met een big smile wist ze het al, hihi
Zij was ook zeer blij/verbaasd dat het al zo snel was.
De rest weet nog van niks dus we moeten oppassen wanneer we er over praten, maar zij is ook erg blij voor mij/ons.

Het was wel even "schrikken" toen de test meteen en zo duidelijk uitwees dat ik zwanger was, het is wel snel, maar je ook wel heel fijn. Het is nog een beetje onwerkelijk, kan me nog niet voorstellen dat ik over een paar maanden met een zwangere buik loop, maar dat had jij vast ook?!

De rest van de nacht heb ik vreselijk liggen draaien en denken over vanalles en nog wat, wat te doen, te regelen, wie al wat te vertellen etc.
En ook maar hopen dat alles voorspoedig verloopt.
Vanmorgen had ik na het eten van mijn boterham even een zweetaanval/vlaag van misselijkheid, maar die trok redelijk snel weg.
Verder voel ik me nu wel goed.

Tot zover ...

Groetjes,

Simone

O Simone wat super gaaaaaaaaaaaaaf!!!!!!! voor je!!

Ik heb de hele dag aan je gedacht! Vanmorgen toen ik wakker werd, vanmiddag en vanavond op mn werk en ik ben net 5 minuten thuis en heb gelijk de computer aangezet omdat ik zo benieuwd was!

Ik vind het echt heel erg tof voor je, gefeliciteerd meid!!!

Heerlijk zeg dat je nu zeker weet dat er een kleintje in je buik zit!

Mijn man heeft vandaag een test gekocht (tja ik moest lang werken dus was hij de pineut, we vonden het allebei nml best spannend omdat we bang waren bekende tegen te komen hihi) en als er morgen nog niks is wil ik zaterdagochtend gaan testen.

Ik hoop dat het pendelen bij mij ook uit komt (krijg nu weer stiekem meer hoop nu het bij jou ook uitgekomen is!)

Geniet van het super gevoel!!

Dikke knuffel!!

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan