Hey meiden,
Happy, meis, je hebt groot gelijk dat je afstand neemt, maar als je even langs komt, laat je even weten hoe het met je gaat?!?!
Sterkte meis!
mama, wat fijn dat je je toch weer goed voelt! dat was toch even schrikken! Leuk dat je dochtertje zo reageert! En een leuke manier om het te vertellen! Maak een leuk bannertje, daar hou ik zo van! hihi!
Hier even mijn verhaaltje, gekopieerd, anders moest het helemaal opnieuw!
woensdag 1ste folikelmeting door een gyn, was heel tevreden, eitje 12 mm...toen moest ik vrijdag weer...
ik heb vrijdag dus mijn 2e meting gehad, cyclus dat 12, maar m'n eitje was helemaal niks door gegroeid. Had nu geen gyn maar zo'n echoscopiste. Ze kon mijn linker eierstok ook niet zo goed vinden, ze zag hem wel, maar kreeg hem niet goed in beeld en het eitje waar de gyn het over had zag ze wel, maar die was nog vrij klein zei ze...hhhmmm...toch een domper hoor. Ik heb al wel veel cervixslijm en mijn buikpijn begint ook. Ook heb ik lang getempt en daar zag je ook duidelijk mijn eisprong. Waarom gaat hij dan deze ronde ineens vreemd doen?! Het is maar goed dat er pro's naar kijken, want snap er zelf ook niks meer van.
Moet dus nu dinsdag weer terug...pppfff...wat een gedoe. Heb het mijn leidinggevende ook verteld en ze had er heel veel begrip voor. Moet toch elke keer inval hebben. Gelukkig kan zij zelf vaak even voor de klas en anders de onderwijsassistente. Heb een lief groepje, dus dat is wel te doen. En het ziekenhuis zit op nog geen 10 minuten afstand van de school, dus ben wel snel terug. Dat scheelt wel. We hebben gisteravond gewoon geklust, wilde hem absoluut niet missen, mocht hij toch ineens doorgroeien en morgen klussen we weer. Als we dan dinsdag te horen krijgen dat we die avond een samenlevingstest moeten doen, dan hebben we er iig een dag tussen zitten. Hoop dat we dinsdag meer duidelijkheid hebben...maar dit kan dus ook evt een reden zijn dat het niet lukt. Ik hou jullie op de hoogte!
Ik laat het dus allemaal wel weer weten als er dinsdag meer uitkomt!
Een fijn weekend!
Liefs Joepie