voor juffie29

A

Anoniem

Guest
Hoi Juffie29,

Ik ben een naamgenoot. Zeg ik vroeg me af, ben je toevallig ook 29? En sta je ook voor de klas?

Groetjes van een andere Juffie

Hey juffen!

Hier nog een juffie; basisschool.
Een 26 jarige, 6 weken zwanger van 2e kindje.

Groetjessssssss

Hoi juffies,
hier nóg een juffie. Nou ja, gezien jullie leeftijden en die van mij, van ik eerder onder de noemer onderwijzeres. Ik ben 36 en 28 weken zwangr van mijn tweede kindje. Ik heb dit jaar een jaar bol van verlof (ouderschap, zwangerschap, ouderschap) maar ik heb nu eigenlijk groep 5. Dat zal ongeveer vanaf mei 2007 zijn.
Groetjes, veel plezier in jullie klasjes,
Patricia    

Ik heb nu groep 3/4 en 2 middagen groep 5/6, werk nog 3 dagen.

Ik doe 't  juist andersom (als alles goed gaat), juist het laatste gedeelte van het schooljaar met verlof. Denk dat ik 6 weken van te voren ga stoppen.
Had met mijn eerste kindje vanaf de zomervakantie tot de kerst verlof, dit schooljaar dus net andersom, vanaf ergens eind maart/april?? t/m de zomervakantie.
Wel 2x over mooi aan de zomervakantie vast dus

Geniet van jullie zwangerschap!

Ha, geinig, al die juffen.

Hier nog een juf.
Ben 33, zwanger van de eerste, uitgerekend over een weekje of 4!
Net na afgelopen zomervakantie is mijn verlof begonnen, heerlijk, lekker lang vrij.
Na de kerstvakantie begin ik weer, als alles goed gaat. Ik ga 3 dagen werken.

Groetjes en sterkte met jullie zwangerschappen, Ptra

Hier nog een juffie.

Ben net voor de zomervakantie(zwanger) aangenomen voor drie dagen in de week. Woe groep 1/2 en donderdag en vrijdag groep 7/8. Vind het superleuk, kinderen leven heel erg mee, maar het is wel zwaar vooral de kleuters..

Ik ga in november met verlof tot maart ongeveer.. Dus niet zo handig gepland hahaaha

He wat grappig, er zijn hier nog veel meer juffen. Ik werk full-time en heb een  bovenbouw ( groep 678 ). Superleuk werk. Ik ben 30 dec uitgeteld en ga begin dec met verlof. Ook niet handig gedaan dus (hihi). Na mijn verlof kom ik voor 3 dagen terug ( het is mijn eerste kindje )

Even een vraagje: Moeten jullie af en toe ook van die belachelijk lange dagen draaien en hoe  geven jullie je grenzen aan? Deze week bijv: vandaag tot 6 uur gewerkt, morgen tot half 6 en woensdag tot 5. En dan moet ik nog nakijken. Volgende week bouwavond tot 10 uur ( ik kan niet tussendoor naar huis dus moet de hele dag/avond op school blijven ) en de volgende dag gaat de wekker weer om 6 uur.

Ik ben erg moe van de zwangerschap en heb wat rugklachten. Maar zolang ik gewoon mijn klas draai, nakijk en nog wat rommel en dan om 5 uur naar huis ga, gaat het goed. Alleen dat lukt dus bijna nooit. Hebben jullie dat ook? Ik heb het al aangegeven bij mijn werkgever en die zegt dat ik vergaderingen mag skippen. Maar als het puntje bij paaltje komt is het eigenlijk toch wel belangrijk dat ik erbij ben (GRRR). Herkenbaar?

Groetjes Juffie

Dit komt mij niet bekend voor maar dat komt denk ik omdat ik al parttime werk. De vergadering is op maandag en dan werk ik niet. Maar de extra dingen die savonds zijn verwachten ze wel dat ik er ben. Sponsorloop in de eerste week enzo. Gelukkig zit ik op een klein schooltje waar ze allemaal heel betrokken zijn. Dus hier wordt ik gewoon weggestuurd om een bepaalde tijd.

Nu is er in oktober wel een heeeel druk programma ivm een reunie (50 jaar) maar ik heb al gezegd dat als het niet gaat, ik dan weg ga. En ik sta er ook op hoor. Allemaal gewoon op je strepen gaan staan. Dat is denk ik het enige dat je kan doen.

Allemaal sterkte en succes

Terug
Bovenaan