Voor jullie ook geen verslaving

A

Anoniem

Guest
Ik zit dagelijks wel een aantal keren te kijken of er nieuws is.Heb zelf af en toe een vraag, maar vind het ook leuk om een ander z'n vraag of dergelijke te beantwoorden. Het word naderhand een soort verslaving. Mijn man moet er wel om lachen, die weet soms niet hoe vaak ik hier achterzit. Soms denk ik het moet niet gekker worden hoor.   Hebben jullie dit ook het gevoel van verslaving.

Groet Sharine

Hey Sharine,

Dat heb ik ook, soms heb ik de forum gewoon onder in de werkbalk openstaan. Dan kan ik  steeds kijken of er iets nieuws op staat. In het begin schreef ik nooit, maar  las ik gewoon mee.
Alleen wanneer de  er zijn dan kijk een week of zo niet, omdat ik dan echt teleurgesteld ben. Heb ik even pauze nodig denk ik.

Groetjes Yvonne

Hoi,

Ik heb dit inderdaad ook. Zit soms wel de hele dag te kijken of ik nieuwe berichten heb.. Mijn vriend verklaart me voor gek, "zit je nu weeral op dat forum" haha hij moest eens weten hihi..

Liefs, maaike

ja het is zeker verslavend! en erg leuk gezellig en fijn om elkaar te helpen! dus ik blijf hier zolang ik nog niet zwanger ben hoor! vind het super! Hoop wel dat ik snel naar het zwanger zijn forum mag.... en jullie allemaal ook natuurlijk! kletsen we daar lekker verder!

Imme xx

Heel herkenbaar.

Ik lees meer mee, en reageer (nog) niet zoveel. Maar ben wel constant nieuwsgierig of er weer wat nieuws op staat. En kijk ook meerdere keren op een avond.

Maar ja, beter verslaafd aan dit forum dan aan dingen die slecht voor ons zijn.

liefs wanda

Het is inderdaad best verslavend, erg hé?!!!
Groetjes Tara

ja erg verslavend, staat bijna dag en nacht aan! normaal heb ik een hekel aan reclameblokken tussen mijn favoriete tv programma's maar nu kan ik niet wachten ff checken of er nog iets nieuws op staat! Errug!

Gr KV

haha,

mijn vriend zou eens moeten weten hoe vaak is soms ff kijk of er berichtjes zijn waar ik op kan reageren. ik denk dat hij het wel best vindt dat ik mijn ei hier kwijt kan en niet steeds bij hem kom met "gemopper" of vragen. ik probeer wel tussen mijn rd's en mijn ei er wat minder mee bezig te zijn, maar kan het toch niet laten om een paar keer per dag ff te komen kijken.

groetjes,

sara

Terug
Bovenaan