Voor jullie ook geen verslaving

haha!! ik ken dat... maar ik heb al eens eerder op het forum een voorstel gedaan om dagelijks een dag/item aan te maken zodat je per dag mee kan lezen...
Nu moet je alle onderwerpen aflopen zeg maar... en als je 1 dat/item hebt kun echt met elkaar communiceren als ware het msn..
Do

hoi! herkenbaar!! toen ik stopte met de pil, en ervoor ging (ga) ben ik vanaf dag 1 gaan surfen op het net naar info en vond ik dit forum al snel, eerst alleen megelezen maar geloof na 2 weken ofzo aangemeld en mee aan het praten. Zo herkenbaar allemaal en erg finn om van je af te schrijven! Ik ben nu een weekje vrij, en de computer staat de hele dag aan. Alleen soms lastig om inderdaad topics terug te vinden, maar goed.
groet!!

Haha,
Ik ben gister voor het eerst bij deze site geweest en ik ben vandaag echt al heel vaak even gaan kijken wat er allemaal geschreven word. Ik heb nu met mezelf afgesproken dat het nu voor even de laatste keer is want ik moet zo nog werken. Maar vanavond zal ik vast weer kijken..... . Niemand in mijn omgeving weet dat gestopt ben met de pil en dat wil ik ook even zo houden. Dus dan is hier kletsten een erg goed alternatief.
Grzz

Hoi!

Ik herken het helemaal.... bij onze vorige pogingen zat ik soms wel 6x per dag achter dit ding. Ik wist me echt geen raad en vond erg veel troost hier op dit forum. Ook heerlijk om al die gevoelens samen te delen. Ondertussen hebben we een lief mannetje, maar toch ben ik weer hier. We zijn al weer ruim een jaar bezig. Ik had in eerste instantie niet zo de behoeft om weer op dit forum actief te zijn. Maar nu het zo lang duurt, vind ik het erg prettig om weer onder de vrouwen te zijn. Onze familie en vrienden weten niet dat we al zo lang bezig zijn en dat wil ik ook niet. Dan krijg je steeds van die (goedbedoelde) vragen. En dan is zo'n forum als dit toch wel erg lekker anoniem.
Ik ben nu wel wat minder actief, puur omdat  ik het nu drukker heb thuis.

Veel liefs en succes!

Ginger

Hoi meiden

Fijn dat ik niet de enige ben. Ik vind dit gewoon heel leuk. Elkaar helpen en natuurlijk gezellig kletsen met elkaar we zitten met z'n allen in het zelfde schuitje nietwaar. We hebben allemaal dezelfde wens.

Groet Sharine

Terug
Bovenaan