voor katie25

Hoi Katie,

Hoe is het met je!  Nou ik had je beloofd je op de hoogte te houden alleen doe ik dit nu met slecht nieuws. Ik werd gister plots ONGESTELD!!! Zou pas zondag zijn maar na een tijd een regelmatige cycles te hebben gehad, is dat nu dus niet meer van toepassing!! Echt balen kon altijd mijn vruchtbare periode uitrekenen tot op de dag en nu dit! Ik wist niet wat ik mee maakte gister ook omdat het zo vroeg kwam! Maar ja nu weet ik wel weer even waar ik aan toe ben en dat geeft me ook een goed gevoel. Je kan het beter maar weten!

Vandaag is alles geregeld! Donderdag 7 juli gaan we TROUWEN!!! Ik kan me geluk niet op! Even weer lekker ergens anders mee bezig zijn als met zwanger worden. Nu nog indereen in lichten, spannend! Hoe hebben jullie dat gedaan mijn je ouders/schoonouders en bij zussen/broers   en evt. opa en oma's ? Nog iets speciaals gedaan, en heb je het iedereen persoonlijk gezegd???? Of weten ze het helemaal nog niet? Zijn jullie trouwens al in ondertrouw gegaan? Wij moeten daar nog een afspraak voor maken! En in welke gemeente gaan jullie trouwen (als ik dat vragen mag)? Ik vind het allemaal zo spannend!!!! En ben zo gelukkig!!! Ben alleen wel een klein beetje bang voor reacties!!! Niet van mijn ouders maar van anderen omdat ik nog maar 20 jaar ben..... beetje onzeker erover!   Hoop snel weer iets van je te horen! Liefs isa.

Hoi Isa,

Balen zeg! Ik kwam even kijken hoe het ervoor stond, maar dit is minder nieuws natuurlijk. Ik duim volgende maand gewoon weer voor je, misschien helpt het dan!

Maar trouwen is natuurlijk super, gefeliciteerd! 7 juli al, dan moet je snel achter een jurk aan! Wij hebben het al aan iedereen verteld, we hadden een kalender gekocht en onze trouwdatum omcirkeld. Het duurde even, maar toen ze het door hadden vonden ze het heel leuk. En natuurlijk vinden ze het bij jou ook leuk, daar moet je niet aan twijfelen hoor!

Wij zijn nog niet in ondertrouw, dat moet minimaal 2 weken vantevoren dus we hebben nog wel even. Ik geloof dat je wel een afspraak moet maken. Dat moet trouwens in de gemeente waar je woont, wij trouwen in een andere gemeente (Amersfoort).
Spannend hoor! Laat even weten hoe je het hebt verteld en hoe ze reageerden!

Liefs,
Katie

Hoi Katie,

Nou we hebben het van het weekend aan iedereen verteld! En iedereen was enthousiast! We vonden het alle twee super spannend, en niemand had het van ons verwacht altans nu nog niet! Maar van de mensen van wie we het niet hadden verwacht reageerde  zelfs ook nog enthousiast! Het kon niet beter!

Vandaag geregeld dat we 13 mei in ondertrouw gaan! Dan moeten we natuurlijk al onze getuige hebben gekozen! Erg moeilijk vind ik het! Ik wilde heel graag mijn jongste broertje als getuige maar die is nog geen 18 jaar. Erg jammer! Vind het zo moeilijk.

Hebben jullie beiden al een getuige (of meerdere getuigen) gekozen? Gaan jullie nou trouwens nog een mentruatie afwachten of gaan jullie gelijk beginnen met klussen?
Ik kon altijd zo goed uitrekenen wanneer ik vruchtbaar was en nu deze maand dus niet meer echt balen. Maar zo ongeveer over 2 wkn geloof ik. We gaan er weer tegen aan! Ik hoop het zo! Het is onze een na laatse kans om nog voor het huwelijk zwanger te raken! Zou zo leuk zijn om zwanger te trouwen! Maar ja de natuur beslist! Ik ga proberen me er deze maand iets minder mee bezig te houden, anders trek ik het niet meer! Het  moet natuurlijk wel leuk blijven! Hoop je snel weer te spreken met goed nieuws  voor ons beiden! Liefs x isa.

Hoi Isa,

Spannend hoor! Wij hebben trouwens allebei 2 getuigen, ik heb 2 vrienden en mijn vriend heeft 2 broers. Een vriendin van mij had haar oma als getuige en een kennis haar moeder, is dat niks voor jou? Snel zeg, 13 mei! Wij moeten nog een datum prikken voor de ondertrouw (je zou het haast vergeten!).

Wij gaan het nog niet proberen, want dan pas ik (als het meteen lukt) eind augustus niet meer in mijn jurk! Toch maar het zekere voor het onzekere en 2 menstruaties afwachten. Ben benieuwd!

We houden elkaar op de hoogte en geniet van alle voorbereidingen! Fijn dat iedereen zo positief reageerde!

Liefs,
Katie

Bedankt voor je berichtje. Ik wou inderdaad gewoon even balen. Ik moet zeggen dat ik er de afgelopen maanden echt zoiets had van "nou ja, ik zie het wel hoor". Ik ken op dit moment 6 vrouwen in mijn omgeving die zwanger zijn en dan heb je wel zoiets van waarom wil het   bij mij nou niet lukken. Ach dat balen is maar even hoor. Het van me afschrijven lucht wel op. Ik ben blij dat ik nu met vrouwen in contact kom die met dezelfde gevoelens lopen.

Hai Niekie,

Je hebt groot gelijk, af en toe lekker even balen en zeuren dat lucht op, haha!

Liefs,
Katie

Terug
Bovenaan