Voor Kian

A

Anoniem

Guest
Zo, volgens mij is dit jouw eerste berichtje hierzo. Leuk hè?!?!?!

Maar dit berichtje is natuurlijk niet alleen voor de grap,  hoor.
Ik las dat jij je moeder op pad gestuurd hebt voor zo'n coole bandana. Maar de HEMA had ze niet?
Jammer hoor. Het lijkt mij namelijk ook zo gaaf om zo'n ding te dragen en mijn mamma kan er ook al niet één vinden... Tja wel heeeeele dure, maar dat heeft ze er niet voor over, zegt ze.

Dus ik wil een deal met je sluiten: als jouw mamma er nou eentje vindt... Het moet natuurlijk wel een hele stoere/coole/vet-gave jongens-bandana zijn hè... we gaan er niet als een meisje bijlopen natuurlijk, wil jij dan aan mij door-fluisteren waar ze hem gekocht heeft? Dan vertel ik dat aan mijn moeder en kan die ook gaan shoppen...

Goed idee???

Nou ik hoor het wel
Greetzzzzzz Tygo

Bandana"s? Ik heb zo'n gave van mijn mamma gekregen joh! Op www.firstgift.nl staan ze.
Ik heb een legergroene met mijn naam erop en ook het mobiele nummer van mijn mamma, da's handig als ik kan lopen en ik loop stiekum weg op het strand of zo!
Maar je kan geloof ik elke tekst erop zetten die je wilt hoor! Moet je maar eens op die site kijken.
Oh hij kost € 12,50 incl. verzendkosten.

Groetjes van Fabio zv Cissy

wauw die zijn zeker cool zeg! Kan je die ergens bestellen of zo?

Het zijn "grote-mensen-bandana's" jammer hè...

òòòòòòò da's ook een mooie zeg. Ik vondhet wel jammer dat je op die site geen voorbeeldjes kon zien. Alleen maar effen kleuren als daar staat "groen"... tja er zijn wel 100 kleuren groen.

He Tygo en Fabio,
Nou mijn mamma krijgt er echt een punthoofd van! Ik heb wel een oranje die ooit bij het blad Kinderen zat, maar eigenlijk wil mijn mamma liever eentje zonder tekst. Hoewel die van jou Fabio wel erg leuk is (stoere broek trouwens ook!).
Misschien kunnen we op die site ook wel gewoon een ff kleur bestellen zonder tekst. Mijn mamma gaat even kijken vandaag (ze moet eigenlijk werken, maar dan gaat ze ff illegaal het net op, hihi, stoute mamma!)
Maar zodra ik er een gevonden heb dan laat ik het wel weten.
Hihi, dan hebben Tygo en ik straks dezelfde wipper en dezelfde bandana! (mamma's -> foto's maken!!)
Nou de Mazzel hè!
Kian

Terug
Bovenaan