Voor Kian

Bedankt voor de tip Cissy,.. Heb 'm in het legergroen besteld mét naam en mijn nummer.. Hihi..

Inderdaad errug handig! Ga er ook maar eentje bestellen denk ik, hihihi!
Altijd handig, als ie straks net zo fanatiek loopt als ie nu kruipt, heb ik hem nodig...

-X- Marieke

Hoi hoi

Voor de kleintjes met een klein hoofd (STef dus niet..haha)
Bij de H&M hebben ze hele leuke snoopy bandana's.
Stef paste hem niet, dus zijn nichtje heeft 'm nu, maar ze zijn errug leuk en maar 3 euro (geloof ik)

Liefs Annet

hihi, nou dan kan ik het voor Kian wel vergeten! Hij had vorige week omtrek 46,8. Is best een aardig koppie dus.
Liefs Nelleke

Hoi,

Ik ben een voorjaar2006-mama. Ik lees hier ook regelmatig mee, want op het voorjaarforum is het zo stil....
Ik wilde mijn dochter Danae (bijna 11 maanden) ook een leuke bandana kopen. Moeilijk te vinden. Ja, voor volwassenen zijn er genoeg. Uiteindelijk ben ik geslaagd bij www.trappelzak.nl Die hebben leuke (effen) bandana's van het merk Koeka. Ze kosten 6,50 of 6,95, en dat is incl verzendkosten. Bij de babyzaak in onze woonplaats vond ik vanmorgen ook een heel leuke van Mexx. (9,95) Deze kun je aan 2 kanten gebruiken. Die van Danae is wit aan de ene kant, en aqua aan de andere kant.
Ik had idd ook de site van firstgift gevonden. Die bandana's zijn leuk en handig!

Groetjes, Cathy
mama van Thom (maart 2003) en Danae (mei 2006)

Hoi Kat, is jouw woonplaats toevallig vlakbij hoofddorp/haarlem? Dan ga ik ook even kijken, hihi. Ben wel een Mexx-fan. Maar ik zal ook even op die site kijken.
Thanx voor de tip!
Liefs nelleke

Hoi Phira,

Helaas! Ik woon in de buurt van Doetinchem. (achterhoek) Maar die Mexx-bandana was te koop bij een winkel van het Duimeland-concern. Daar zijn er meer van in Nederland. En babyzaken verkopen ook vaan Mexx.

Succes met zoeken!
Groetjes, Cathy

Ik heb ook een leuke besteld op www.esprit.nl daar kosten ze 4,95. Ze hebben bijna alleen uni kleuren. Voor jongens niet veel keus, alleen donkerblauw en lichtblauw....maar voor de meiden onder ons genoeg kleurtjes!

Succes met de zoektocht.

Patty (mv Nynke 9-9-06)

Terug
Bovenaan