voor kiki en el

Dag dames,

Fijne dag gehad? Ik was vandaag lekker vrij...aan de éne dag heerlijk, maar aan de andere kant ben ik dan veel teveel met het zwanger worden/zijn?? bezig...en daar word je ook niet echt vrolijk van..

Kiki, hoe staat het met jou? Al stiekem getest? Of wacht je nog even..zijn al je symptomen nog aanwezig? Ik voel nog altijd die zeurende ongi-pijn, maar aan mijn borsten voel ik nog niks!

El, morgen bloed prikken,,,en dan ga je er weer lekker een weekendje van tussen toch?? Ennne Kiki ook volgens mij,,,Jullie laten mij helemaal alleen..ha, ha je hebt gelijk hoeven jullie niet naar dat gezeur van moi te "luisteren"....

Ik heb morgen een belafspraak met de gyn,,,dus ook weer even spannend!!

Liefs moi xxx

Hoi moi, jouw 'gezeur' en dat van de andere meiden hier is zo ongeveer het enige wat ik echt mis als ik op de camping ben. Dan kan ik er dus met helemaal niemand over praten (alleen heel zachtjes in de tent natuurlijk, of als ik even met mijn man alleen ben, maar die is er ook wel eens over uitgepraat....)

Met mij is alles goed hoor, afgezien van dat de uitspraak over de boedelscheiding weeeeeeer vier weken is uitgesteld! Ben je een helemaal opnieuw begonnen, zorgt een een of andere kl***griffier ervoor dat je je blijft ergeren aan je ex!

Morgen bloedprikken, goed dat je dat zei van die belafspraak, daar had ik nog niet aan gedacht, haha. dat moet ik morgen vragen, wanneer de uitslag er is. Vooralsnog ga ik er van uit dat het allemaal wel goed zit en dat Het Grote Wachten weer begonnen is.

Vies praatje: als ik klus als ik vruchtbaar ben, komt er heel weinig van de kostbare lading naar buiten als ik opsta. Gisteravond geklust (waarschijnlijk niet vruchtbaar meer want maandag mijn eisprong gehad) sta ik vannacht op om te plassen komt er een hele golf naar buiten. Vandaag ook de hele dag kleurloze nattigheid. Dat was me dus al eens vaker opgevallen, maar ik heb het de afgelopen drie cycli eens in de gaten gehouden en het is echt zo! Hebben jullie dat ook?

Ons logeetje is er maar ze had erg ruzie met haar juf (mijn collega dus) vanmiddag en is niet zo spraakzaam Nu zit ze lekker televisie te kijken. Kan ik mooi even computeren, tot straks!

Liefs, el

Hoi meiden,

Eerst nog even: Moi, gefeliciteerd! Ik kon de hele dag niet op het forum komen, dus vandaar nu pas. Heb je een leuke dag gehad? Vandaag lekker vrij, dus even bijkomen van alle verjaardagsdrukte, toch?

Hier is alles rustig, tenminste wat betreft rode duivels. Ik kan namelijk niet zeggen dat ik mijn zenuwen in bedwang heb!!! Ik zit voortdurend met een knoop in mijn maag en trillende handjes, maar nog niet getest (knap, hè)! Ik heb af en toe wel wat ongikrampen, maar mijn afscheidin is gewoon wit, geen spoortje bruin te bekennen en mijn gewicht is zelfd lager dan normaal (ipv hoger vlak voor mijn ongi). Mijn borsten doen nog steeds pijn en ik word vreselijk misselijk als ik niet op tijd eet. Dus dat ga ik zo maar eens even doen!
Duim alsjeblieft voor me, ik kan niet geloven dat ik nu zwanger zou zijn en ik verwacht ook dat ik negatief ga testen morgen, maar goed, we zullen wel zien!

Liefs Kiki

Hoi!

Ik had het ook El, alleen maar pijn links. Pas in deze cyclus is dat verandert. Ik weet ook niet hoe dat kan.
Moi, helaas kan ik morgen niet gelijk lezen wat de gyn te vertellen had, want wij gaan morgenmiddag weg, maar ik hoop dat hij goed nieuws voor je heeft (dat je ei gesprongen is?)
Ik kom vanavond nog wel even kijken liefs Kiki

Hey el, kiki en steffie,

Het is mij eigenlijk nog nooit opgevallen hoor el,,ik heb er ook nooit zo op gelet moet ik zeggen! Volgens mij heb ik ook nog nooit cervixslijm gehad,,,kan dat? of wel hoor,,,moet ik toch nog eens op gaan letten!! Jeetje el, we gaan wel gelijk op met onze klussen wel grappig,,,wij klussen nog steeds om de dag,,stel je voor dat de gyn morgen verteld dat mijn eisprong nog komen moet!! pfff, maar ik begin er nu wel een beetje zat van te worden hoor,,ik ben ook geen 18 meer ha, ha O, ja el, vraagje aan jou,,als je 30 bent hoor je toch een oproep te krijgen voor een uitstrijkje?? Wannner kan ik dat zo`n beetje verwachten denk je??

Kiki, ik moet mijn verjaardag..zaterdag gaat het gebeuren wel gezellig!!! Het word mooi weer, dus we kunnen lekker in de tuin met de hele mik!!Ik vind het nu wel spannend voor je worden hoor!! Morgen testen spannend joh!!!Ik hoop ht echt voor jullie!

Hoi Steffie, met mij gaat alles prima, ik heb nog steeds een zeurend gevoel onder in mijn buik,,,ongi-pijn weet niet wat het te betekenen heeft!! Hoe gaat het met jou?? Wannneer moet jij weer naar de gyn???

Liefs moi xxx

Hoi moi, ik krijg dat oproepje steeds een week of twee voor mijn verjaardag. De eerste in oktober 1991, dus toen ik 25 werd!
Ik denk dat je onderhand kan stellen dat we gelijk op GINGEN, want ik denk dat wij morgen gaan overslaan hoor (hectische avond: eten bij mijn broer daar moeten we eerst nog heen omdat hij mijn auto wil lenen, naar Zeeland rijden, tent opzetten). Ik heb al twee dagen een hoge temperatuur, dus mijn ei is echt geweest. Ik temp niet meer iedere dag, ben nu dinsdag begonnen. Toch wel makkelijk als je daardoor weet dat je ei is geweest. De gyn vond ook dat mijn temperatuurlijsten er goed uitzagen. Het is zo regelmatig dat ik maar een paar keer hoef te tempen (na de eisprong en voor mijn eigen gemoedsrust voor mijn nod)
Hoe laat kunnen we jouw nieuws van de gyn op het forum lezen morgen?

En Kiki, zet je jouw nieuws ook op het forum??? Je wil toch wel met ons blijven interkletsen als het bij jou raak is en bij ons niet???

Ik kan jullie berichtjes pas lezen als ik thuis ben, het internet op school doet het niet. En ik verwacht ook een belangrijk berichtje van mijn advocaat (ze ging even een griffier de waarheid zeggen, namens mij!!!), dus ik heb een spannende dag morgen (haha, voor jullie is het natuurlijk nog veel spannender!)

Liefs, el.

Terug
Bovenaan