voor kiki en el

Hoi el,

Wat een rot situatie waar je in zit joh,,bah ik hoop voor jullie dat dat snel opgelost word!

ALs ik hoor dat mijn eisprong geweest is,,hou ik ook even een paar dagen rust hoor, wat klussen betreft,,het kan wel weer zo!!! Een regelmatige cycles lijkt mij heerlijk,,Ik ben nu al een jaar van de pil af en nog altijd is het een zooitje...maar wie weet is het deze x beter,,afwachten,,,afwachten!!

Ik moet morgen werken tot 17.00, dus het bericht plaats ik pas na 17.30 denk ik,,,weet niet of je dat nog leest<<<

Spannende dag voor jullie ook morgen ik hoop dat het goed uitpakt allemaal en suc6 met het bloedprikken he??

Liefs moi xxx

Oh nee, moi, na 17.30 uur, dat betekent voor mij dat ik het pas op zijn vroegst maandagavond weet! Nou, gelukkig lees ik net dat Kiki's nieuws er om 11 uur al opstaat, dus dat neem ik dan wel even mee voor het weekend.

Meiden, succes met de uitslagen, een heel fijn weekend (hopelijk nog fijner door de goede uitslagen!) en tot maandagavond of dinsdag!

Liefs, el.

Sorry Moi, ik kan je berichtje ook niet meer lezen voor ik wegga. Wij vertrekken tegen een uur of 1. Er is nog steeds alleen maar witte afscheiding en that's it. We zullen zien morgen, waarschijnlijk word ik wakker in de rode zee (maar ik hoop het niet!!!)
O ja, ik moest van mijn vriend zeggen dat als wij met onze forumschool doorschuiven naar zwanger zijn, dat hij groep 7/8 wel voor zijn rekening wil nemen. Hij draait nu al jaren groep 8 en hij was meteen enthousiast!
Slaap lekker en jullie horen van mij morgen, liefs "Kei-nerveuze" Kiki

Terug
Bovenaan