Voor Kiki

Hall Kiki

Leuk weekend gehad? Ik las in een berichtje dat jullie je mond niet konden houden. Kan ik me wel iets bij voorstellen hoor. Maar hoe gaat het verder met je? En hindert niet hoor dat je in berichtjes inbreekt. Leuk om weer iets van je te horen. Heb gisteren nog met haar gesproken en haar verteld dat ik toch wel even gehuild had. Ze had al gedacht dat we het er moeilijk mee zouden hebben. Maar erg lief dat ze er over na hebben gedacht. En er komt nog bij dat ze nog zoveel pijn heeft van die reuma, dat ik haar het ook wel gun.
Bij mij nog niets loos. Gisteravond wel weer een raar gevoel in mijn buik, word er gek van. Wou dat het maandag was dan kan ik in ieder geval gaan testen. Loop bijna gelijk met El. Ben benieuwd hoe het met haar is. Ze zit meer op het andere forum, ga zo maar even buurten.

Ben je al weer aan het werk? Moet morgen even en dan vrijdag weer vrij.

Liefs Janna Nienke
 
En weer een inbreker!

ik weet niet of je op het andere forum tussen al het geklets nog kon vinden hoe het met mij is, dus ik vertel het je hier maar even.
Afgelopen weekend had ik ineens roze afscheiding. Omdat ik al eerder 12 dagen voor mijn ongi gekleurde afscheiding had, dacht ik:"Op naar de volgende ronde" Maar maandag was het wit en meer dan ik normaal heb, zou het misschien innesetelingsbloed geweest zijn? Maar dinsdag was het weer roze en nu ook nog steeds. Ik ga er maar vanuit dat ik ongi word, maar ik heb ook andere verschijnselen die ik zowaar nog nooit gehad heb (en ik dacht dat ik alles al gehad had!). Mijn borsten zijn 's morgens gewoon en groeien in de loop van de dag naar maat Dolly Parton (de afdruk van mijn bh staat in mijn borsten 's avonds omdat hij zo strak zit) Soms heb ik steken in mijn borsten en een beetje een benauwd gevoel en ik heb af en toe pijn in mijn linker lies (of misschien iets hoger?).
Nou zit ik dat allemaal in te typen en dan voel ik me bij voorbaat alweer zooooo dom dat ik van alles voel. Gelukkig lacht hier niemand me uit als ik toch weer ongi word!

Hoe is het met jou? Al verschijnselen (behalve dan dat je de hele dag aan de computer wil zitten, haha)
Er zijn al twee juffen op het februariforum, we kunnen eigenlijk niet achterblijven toch?!

Liefs, el
 
Hoi el,

Ben je lekker vrij vandaag?? Of heb je nog vakantie!

Ik heb nu ook lichtroze afschieding en weet helemaal niet waar dat vandaan komt hoor!! Ik zit dan alweer te denken, misschien heb ik alsnog mijn eisprong gehad,,,nee, hoor ik ga mijzelf niet gek lopen maken maar gek is het wel, ik zit nu op dag 31 van mijn cycles en de vorige x werd ik op dag 32 ongi! Dus misschien zit dat er aan te komen al heb ik dan nooit roze afscheiding!!Ik moet toch eens vragen hoe je ongi kunt worden zonder eisprong ik snap er af en toe niks meer van hoor el,,,,

Ik vind het zo spannend voor je el, het klinkt zo positief en mijn gevoel zegt dat het ook bij jullie nu raak is!! Ga zo ontzettend hard duimen,,,je borsten liegen er niet om volgens mij en ook Kiki had dit en je ziet het!!!!

O, ja ik moet om 13.00 werken lekker ochtendje vrij (achter de pc dus)
liefs moi xxx





 
Hoi El

Hindert niet hoor dat inbreken. Doe ik ook vaak bij jullie drieen. Vind het zo leuk om jullie berichtjes te lezen. Maar dat je zelf denkt dat je ongi wordt. Ik denk ook net zoals kiki en moi dat je toch veel verschijnselen hebt van zwanger zijn hoor. Vooral als je borsten gaan groeien.

Ik heb gisteren ook even naar die van mij gekeken, maar kon nou niet echt zeggen dat ze gegroeid waren(hoezo wanhopig) Maar mijn bh's zitten niet echt lekker, maar dat kan ook komen omdat mijn vetrollen van mijn buik in de weg zitten, haha. Terwijl iedereen vraagt of ik ben afgevallen. Snap er niets van.
Maar om even terug te komen op mijn klachten. Ik ben soms duizelig, mijn buik is erg in de war en voel allemaal gekke pijntjes. Heb soms dat ik echt kapot ben, maar dat kan ook ergens anders door komen. En mijn eetlust is niet zo erg meer. Ja soms wel van die snoepbuien, maar bij het eten heb ik aan een klein maaltje genoeg. Maar dat allemaal symptonen zijn, ik weet het niet. Eigelijk ga ik ervan uit dat ik zaterdag ongi wordt. Maar we zullen nog even moeten wachten. Heb intussen al lopen fantaseren hoe ik het iedereen zal vertellen, erg he.
Nou leuk om weer eens iets van je te horen.

Liefs Janna Nienke
 
Hoi Janna Nienke,

Ik denk dat ik gewoon niet wil toegeven dat het verschijnselen zijn. Vooral omdat ik al zo vaak verschijnselen heb gehad en het iedere keer niks was. Bovendien heb ik ook roze afscheiding en dat is dan toch weer een verschijnsel van ongi worden?! Ik geloof het pas echt als ik een positieve test in handen heb. We houden elkawar op de hoogte toch?
Fijne dag verder of tot straks!

Liefs, el.
 
Hallo El

Ik heb nog mooit last gehad van roze afscheiding. Bij mij is het in een keer raak, bruin en dan vloeiend rood.
Maar ik heb nu steeds ongis krampen in mijn buik. Ik kan nu nog ongi worden dat zou veel te vroeg zijn. Please laat het niet zo zijn. Hoe lang zijn jullie zou bezig en hou oud ben jij?

Liefs janna nienke
 
Hoi Janna Nienke,

Veel meiden van het februariforum (net zwanger allemaal) schrijven dat het voelt alsof ze ieder moment ongesteld kunnen worden, dus het kan echt nog wel hoor!
Ik heb normaal gesproken twee dagen voordat ik ongi word bruine prut (dat schijnt oud bloed te zijn, van de vorige menstruatie) en daarna echt rood. Dit roze had ik in april ook, 12 dagen voordat ik ongi werd. Ik dacht nog even dat het innesteling was, maar nee. Daarom ben ik nu wel bang dat het weer hetzelfde gaat....

Ik ben 37, mijn man is 40 (beiden aan een tweede jeugd begonnen, haha). We zitten nu in ronde 14. Ik had meteen een hele regelmatige cyclus, we zijn dus nu ruim een jaar bezig. We zijn inmiddels wel bij de gyn geweest. Bloedonderzoek gehad (net als moi, om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad) en mijn man heeft zijn zwemmertjes ingeleverd gisteren. Als ik toch ongesteld word en de testen zijn goed, krijg ik in de volgende cyclus een samenlevingstest. Of had ik dat allemaal al verteld? Ik klets teveel, haha!

Liefs, el.
 
Hier eindelijk dan een berichtje van mij! Dat ongi-gevoel heb ik ook vanaf de bevruchting zo'n beetje gehad en ik heb het nu nog steeds. Gister wat minder, maar zondag en vandaag weer veel erger. En die borsten.... Ik ben nooit ontevreden geweest met de omvang (niet veel, niet weinig), maar ik vind het echt schokkend hoe snel ze groeien. Als ik loop zie ik voortdurend die 2 gevallen daar dansen! Ik heb meestal niet al te wijde truien aan, maar ik zal nu toch iets ruimere dingen aan moeten doen, anders valt het teveel op en moet ik zeer binnenkort vertellen wat er aan de hand is.
We konden inderdaad onze mond niet houden, het was allemaal te nieuw en spannend (en te weinig tijd met z'n tweetjes om aan het idee te wennen). Wel erg leuk om een geheim te hebben met een paar dierbaren.
Op school is het wel moeilijk om mijn mond te houden. We zijn nu met zoveel dingen bezig voor volgend jaar (wel of geen stagiaire? tot wannneer loopt de 1e stageperiode? febr.? Nee dan kan het dus niet...)En je mond maar houden, moeilijk!!!
Ik hoop dat jullie me snel gezelschap komen houden op het febrforum. En Moi, ik hoop dat je nu snel ongesteld word, want dan kan je terug naar de gyn en kan er effectief iets gebeuren!

Tot schrijfs, liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan