Voor Kiki

Hallo

Gzellig zo met jullie kletsen. Dit lucht wel op. Want mijn vriendinnen weten wel dat we bezig zijn, maar zijn er zelf echt nog niet aan toe en kan er dus niet echt met hun over praten. Dan heb ik die andere vriendin wel die nu ook zwanger is, maar spreek ik niet elke dag. Dan hier mijn verhaal en frustraties maar kwijt.
El, ik hoop echt voor je dat het raak is.Kan me wel voorstellen dat je bang bent dat het zelfde gebeurt als toen. Nog een paar dagen. Oh ja nog een vraagje. Wat is een samenlevingstest?

Hoi kiki
Moest wel even lachen toen ik je verhaal over je borsten las. Zie het al helemaal voor me. Jij die daar huppelt door de gang van school en dan die twee dansende ronde vormen, haha. Nou ik moet er niet aan denken dat als ik zwanger ben ze nog meer gaan groeien. Heb nu cup D. Dat vind ik wel mooi genoeg. Nou maar hopen dat het ongi gevoel bij ons ook valse tekenen zijn. I hope so. Nou ik ga even naar de bouw.

Liefs Janna Nienke
 
Hoi Janna Nienke, zijn jullie zelf een huis aan het bouwen of wordt het gedaan? Wij hebben een huis gekocht dat op het ogenblik gebouwd wordt. Leuk is dat hè, wij wonen nu op vier minuten lopen van de plek waar het gebeurt. We gaan zeker drie keer per week even kijken. Ons huis is al tot de zolder gebouwd, het dak moet er nog wel op (haha, altijd handig: een dak op je huis!). Nu moeten we zelf nog iets maken voor de kinderkamer hè. Als het nu raak is, moet ik bevallen als het huis net wel óf nog net niet af is. Hoe ver is het bij jullie? En hoe lang gaat het nog duren?
Ik heb normaal gesproken cup C (hoezo, van de hak op de tak???) maar ik denk dat ik nu ook D heb. Idioot hè, 's morgens gewoon de normale maat en in de loop van de dag groeien ze. Dat is nu al de derde dag dat dat gebeurt!
Een samenlevingstest is een simpel inwendig onderzoekje waarbij ze wat slijm weghalen bij de baarmoedermond. Dat doen ze in de vruchtbare dagen en vlak nadat je seks hebt gehad. Zo kunnen ze bekijken of er levend zaad aanwezig is in het slijm. Het komt namelijk wel eens voor dat slijm in de vruchtbare periode vijandig is en dus al het zaad om zeep helpt voordat het z'n doel heeft bereikt. Haha, ik dacht eerst dat het een soort relatieonderzoek was ofzo. Gelukkig wist ik nog voor ik bij de gyn was wat het wel was, anders had ik vast gezegd:"Samenlevingstest??? Maar wij zijn getrouwd hoor!!"

Hoi Kiki, het is maar goed dat je geen lesgeeft in mijn groep. Daar zitten er dus een paar die het direct zouden zien als je borsten gegroeid zijn. Dat wordt wat als ik volgende week echt zwanger blijk te zijn. Dan zullen ze wel niet meer gekrompen zijn na een nachtje slapen!
Ik heb vanmiddag trouwens te horen gekregen dat de uitspraak nu echt gaat gebeuren op 7 juli. 7 juli???? dat is dus weer 6 weken uitstel in plaats van de beloofde 4!!! Maar mijn advocaat heeft de griffier duidelijk gemaakt dat het nu echt MOET gebeuren. Ik ben benieuwd!
Wil je morgenochtend op je maybebaby spugen alsjeblieft??? Daar ben ik ook zo benieuwd naar!

Liefs, el.
 
Hoi El

We zijn zelf een huis aan het bouwen. Zelf ontworpen en drie jaar aan gewerkt voordat we los konden. Mijn vriend is nu nog druk bezig,maar ben maar naar huis gegaan omdat ik zo'n last van mijn rug heb. Voel me wel een beetje schuldig. Is hij druk aan het werk en ik zit al weer achter de pc.
We zijn net begonnen en vrijdag komt het beton erop. Maar de palnning is dat voor de bouwvak het dak erop zit.
Stel dat ik nu zwanger zou zijn dan ben ik op 13 februari uitgereken volgens babybrabbel. Dat zou super leuk zijn want dat is de datum wanneer jacob en ik 'verkering' kregen. Leuk he. Als alles goed gaat wonen we al in het nieuwe huis. Dus kunnen we gelijk de babykamer inrichten.
Wel raar dat je borsten 's ochtend nog normaal zijn en dan gaande de dag steeds groeien. De natuur van tegenwoordig. Ik duik zo mijn bed en nog even t.v kijken. Morgen weer werken en dan ben ik vrijdag weer vrij. lekker relaxed.

Liefs Janna Nienke
 
Hoi Janna Nienke, wie weet ben jij nu ook 'druk bezig' terwijl je achter je pc zit! Zou zomaar kunnen toch?

Als ik zwanger ben, ben ik uitgerekend op 14 februari. Op die dag zijn we drie jaar geleden officieel gaan samenwonen. En wat zou ons verlof mooi uitkomen met de vakanties volgend jaar!!! Oooooh, ik loop weer vreselijk op de zaken vooruit, moet ik niet doen, dan valt het zo tegen als het weer is mislukt.

Welterusten en werk-ze morgen!
Liefs, el.
 
Terug
Bovenaan