voor Kkimmm-NOD 24-25 september.

A

Anoniem

Guest
hallo Kkimmm,

ik las jou vraag aan mij:

vorige maand ben ik begonnen met ovulatietesten. ik heb gemiddeld een cycles van 38 dagen.
en de vorige maand op dag 24 had ik een positieve ovulatietest.
vandaag zit ik weer op dag 24 en vandaag niet possitief getest dus mijn gevoel zegt morgen.

ik laat het je nog wel even weten, ok?

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Tip: Als je bij de onderwerpen  aanmaakdatum veranderd in datum laatste reactie. Dan zakt het item niet zo ver weg in je lijst (als er tenminste af en toe wat wordt bijgezet).

Balen dat je eisprong nog niet geweest is, dan schuift je NOD ook weer op. Ikzelf heb een cyclus van 25-28 dagen. Ga voor mijn NOD uit van 28 dgn dan valt het wachten altijd mee. En mocht ik 'overtijd' zijn is dit ook wel een duidelijk signaal. Alleen kan ik dan mijn eisprong al wel eens eerder hebben als gedacht.

Groetjes Juup

hallo juup,
bedankt voor de tip!
ja ik zal nu denk ik later ongi worden...ik heb soms ook wel een cycles van 40 dagen...dus dat is mijn ei denk ik wel dit weekend!
we zien het wel...

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Terwijl ik dacht dat ik ook bij ovulatietesten niet positief kon testen heb ik toch echt net positief getest!!! Vanavond dan maar een romantisch avondje met mijn vriend haha!!!
Wel vreemd want ik ben ook bij de gynaecoloog geweest en die dacht dat ik mijn eisprong vannacht had gehad aan de echo te zien. Eerst zei ze nee je hebt em nog niet gehad en later toch wel. Vreemd, maar nu toch een positieve test. Of heb je pas een positieve test als de eisprong al is geweest; nee toch?

De ovulatietest geeft aan wanneer het hormoon dat nodig is om het eitje te laten springen het meest aanwezig is.. zodra je je eisprong hebt gehad daalt dit weer..

Wens je veel klusplezier vanaaf..

liefs Bats..

Hoi Wilma,

Vandaag wel een positieve ovulatietest?
Ik ben benieuwd.

Groetjes Juup

nee vandaag weer niet!
ik snap er niets van!
je hebt toch wel elke maand een eisprong???
ik gebruik nu een maand teunisbloemolie en tarwekiemolie, mijn cycles kan nu toch niet langer zijn?
ik ben maandag begonnen te testen, zou mijn ei daarvoor zijn geweest?? dan zou mijn cycles misschien bijna een week korter zijn geworden door dat spul! kan ik me niet voorstellen eigelijk! nou ja morgenochtend maar weer testen!

hee Kkimmm fijn dat je possitief hebt getest, een fijne avond vanavond

liefs Wilma

hoi wilma,

ik gebruik nu ook al bijna een maand theunisbloem en tarwekiem en volgens mij is mijn cycles ook een week korter geworden!!
ik ben daar wel blij mee want hij was eerst 41 dagen en nu hopelijk 34/35 dagen....
als het klopt tenminste.
heb nl. erg last gehad van slijm en dat duidt op een eisprong.....nog ff afwachten dus

liefs bri

Terug
Bovenaan