voor Kkimmm-NOD 24-25 september.

hee hallo,

dus het zou wel kunnen dat misschien mijn cycles deze maand korter is geworden?
ik zit normaal op een cycles van 38 dagen en soms ook wel 39 of 40 dagen.
ik had uitgerekent van 38 dagen dat mijn ei zou zijn rond dag 24 en ik ben begonnen met testen op dag 20!

dag 25 ei- nod dag 39
dag 24 ei- nod dag 38.
dag 23 ei- nod dag 37.
dag 22 ei- nod dag 36.
dag 21 ei- nod dag 35.
dag 20 ei- nod dag 34.

ik had me voorgenomen om morgenochtend nog te testen, dat is dag 26 en dan zou de cycles 40 dagen zijn.
en als hij morgen nog niet is dan test ik deze ronde verder ook niet meer,  dan is het maar afwachten!

het zou wel ideaal zijn als mijn cycles korter is, nou moet ik steeds zo lang wachten....hihihihihih!

nou ja ik kan niet meer doen dan afwachten
we hebben deze maand regelmatig geklust dus we moeten maar afwachten.
ik had maandag trouwens wel (dag 20) van die doorzichtige slijm waar je draden van kon trekken. maar daar heb ik verder niet bij stil gestaan. daar lette ik verder nooit op. ik heb het verder ook niet gezien deze week ook niet vorige week!

nou spannend zeg, maar afwachten dus!!

liefs Wilma

vandaag weer niet een positieve test.
snap er niets van! ik ga het deze ronde ook niet meer testen ik wacht mijn NOD wel af! weet nu niet wanneer die is!
gister had ik ook een beetje bloed bij het plassen en s;middags voelde ik me alsof ik ongesteld moest worden!

nou ja vaag hoor, maar afwachten dan!

liefs Wilma

He Wilma,

Vaag hoor!! Nou misschien heb je je ei dan toch gehad voordat je begon met ovulatietesten en hebben de capsules je cyclus echt korter gemaakt!! Hoop het! Hou ons maar op de hoogte!

ik hoop dat dat het geval is ja!
waar ik nu wel benieuwd naar was, heb je zowieso elke maand een eisprong??

liefs Wilma

hee meiden...ik had vandaag een possitieve ovulatietest!!!!!!!!!

ik zit vandaag op dag 27 dus mijn nod is nu op 26 september, ik hoop natuurlijk dat ie niet komt en dat mij dan een klein wondertje gebracht word!!

maar ik hou jullie op de hoogte, het is nu aftellen!!

liefs Wilma

Hoi Wilma,

Ik kan me voorstellen dat je blij bent met je positieve ovulatietest. Eindelijk dan toch. Veel klusplezier en hopelijk is het raak deze maand.

Groetjes Juup

ja ik hoop het ook! en ook voor jullie natuurlijk!

liefs wilma

Terug
Bovenaan