Voor kletskoppie en anderen die wachten.........

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Eens even horen hoe het met iedereen gaat. De tijd begint voor een aantal toch alweer te dringen. Zitten jullie ook in spanning, hoe zijn de gevoelens, positief/negatief, ik ben zo benieuwd ?
Ik heb zelf donderdag mijn nod.
Ik voel me weer eens niet anders dan anders, dus heb er geen goed gevoel over. Komt natuurlijk ook door de lage  "score" deze ronde. Maar goed ik kan me redelijk rustig houden en beter afwachten dan de vorige keer. Nou meiden suc6 allemaal met het vreselijk w88. Ik zal voor ons allemaal ontzettend gaan duimen en hopen op super resultaat.

Groetjes van Cindy  

Hoi hoi,
Ik heb ook donderdag mijn NOD. Zoals je misschien wel kunt lezen had ik gisteren ineens wat bruinig slijm. Heb ik nooit zo vroeg. Daarnaast is mijn temperatuur hoog (36,8) terwijl ik meestal in deze fase rond 36,6 zit. Het is natuurlijk tropisch buiten, misschien komt het daardoor. En ik moet veel vaker plassen. Toch zegt mijn gevoel dat het niet zo is, want stiekem heb ik wat krampjes in mijn buik. Nog 1 ronde met ovulatietesten, daarna 3 weken op vakantie. Als het dan niet lukt de MM in. Eigenlijk ben ik daar na ruim 1 jaar en iedereen die in een vloek en een zucht (ongewenst) zwanger wordt om me heen, wel aan toe. Laten we elkaar op de hoogte houden over donderdag. SPANNEND.

liefs GM

Hoi meiden,
Hier heeft het niet zo mogen zijn, gisteren zijn de RD al gearriveerd, dus op naar poging 4 maar weer. Het IUI zegt me niet zo veel meer, ben het vertrouwen erin een beetje kwijt. Veel succes nog voor iedereen op het wachtbankje, ik ga voor jullie duimen.
Liefs, Judith

He Judith,

Meid wat sh*t zeg, dus het was bij jou alweer zover. Nou doorzetten maar weer dus. Ja ik kan me je gevoel wel voorstellen, als je steeds maar weer die teleurstelling te verwerken krijgt, dan zakt het vertrouwen wel degelijk. Nou ik hoop toch op betere tijden voor je meid.

groetjes Cindy

Hoi Cindy,

Ja ja, hier nog eentje die in spanning af zit te wachten. Ik merk aan mijn stemmingswisselingen en gedrag naar mijn man toe dat het weer zo ver is, maar of ik nou wel of niet zwanger ben?????????? Ik weet het niet hoor! Ik reken helemaal nergens meer op, zit met mijn gedachten al een beetje bij de IUI die volgende cyclus gaat beginnen. Maar als ik heel eerlijk ben heb ik ook daar niet echt veel vertrouwen in, ik zie maar heel weinig hier op het forum dat er meiden met IUI zwanger raken..... Ik hoop wel dat het voor jou deze maand eens zo mag zijn!!! Voel jij al iets, nee he? Ik ook niet, weet het dus echt weer niet. Ik verwacht mijn menstruatie woensdag of uiterlijk donderdagochtend vroeg..... laten we elkaar dus maar op de hoogte houden!!!

Judith, wat balen zeg, dat je nu al ongesteld bent geworden! Is dat normaal dat dat zo vroeg komt? Echt kl*te zeg! Ik denk aan je hoor!

Liefs, Anke

Hoi meiden,
Mijn duimen gaan nog overuren draaien deze week voor jullie!!  
Bij  mij zijn de RD  ca 1-1,5 dag eerder gearriveerd dan verwacht. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Misschien  waren de eitjes  toch al eerder uit zichzelf gesprongen?  Op dag 10 waren ze nl al behoorlijk groot en op de dag van inseminatie wordt niet weer een echo gemaakt, dus het zou best kunnen. Wij gaan nu op voor poging nummer 4.  
Weet iemand  van jullie ook wat het succespercentage is met IUI? Ik meende ergens gelezen te hebben van 10% kans per poging. Maar als dit het geval is, dan zou gezien  het aantal IUI meiden op het forum toch bijna  iedere maand wel iemand zwanger  moeten raken  via IUI, en ik heb de afgelopen 4-5 maanden dat ik meelees  nog niemand voorbij zien komen.
Na 6  pogingen zal het  IVF gaan worden voor ons, en daar probeer ik me maar vast op voor te bereiden. Bij de volgende afspraak willen we vast vragen om een doorverwijzing voor een intake  in het UMCG. Al met al ben  je  toch wel zo'n 2-3 maand verder voor je mag beginnen, en dan kunnen we misschien gelijk door na de  IUI pogingen.
Heel veel succes voor jullie deze week! Het wordt nu echt tijd dat de lijst hier weggewerkt wordt.
M-M ik lees dat jij poging nummer 5 al weer hebt gehad. Ook voor jou gaan mijn duimen draaien!!!

Liefs, Judith  

He Judith,

Fijn dat je duimen zo door draaien voor ons. Goed van je dat je verder kijkt. Ik had zelf ook een beetje zo'n gevoel. Deze ronde is ook mijn derde en als hij niet lukt, wil ik ook gaan informeren wat er voor ons gaat komen na die 6x. Ik ben voor de iui ook in het UMCG, dus ik zit daar al goed als ik door zou moeten voor ivf. Ik wil wel graag weten hoe het dan verder gaat, of ik gelijk door kan ofzo. Nou ja ik zit nog te wachten in deze ronde natuurlijk, dus het is nog niet zover. Maar ik kan me dus jou gevoel wel voorstellen. Ik heb trouwens gehoord dat iui een kans van 20 % geeft. Maar goed ik weet het niet zeker. Meid succes met alles en we spreken elkaar wel weer.

Groetjes Cindy

Hoi meiden,

Ik kon het niet meer laten vanmorgen (het is vandaag mijn NOD) dus ik heb er alvast zo'n goedkoop simpel testje tegenaan gegooid, maar negatief natuurlijk, het zal eens niet zo zijn... Ik begin me ook een beetje beroerd te voelen, last van mijn rug en benen, rare buik, net zoals wanneer ik ongesteld ben. Eigenlijk is het wel duidelijk dus, het is niet meer zo zeer de vraag, maar meer wanneer ik dan ongesteld word. Het zou wel goed uitkomen als ik dan toch niet zwanger ben, dat ik meteen vandaag ongesteld word, want dan kan ik vrijdag met de prikinstructie meteen mijn eerste spuit Menopur zetten. Als ik pas morgen ongesteld word dan moet ik vrijdag oefenen met zoutoplossing, een spuit voor niks dus.... En dan zaterdag de eerste Menopur in mijn eentje... Laten die  dan nu meteen maar komen, dan is de spanning er tenminste vanaf. Dat wachten vind ik zoooooo klote he, en zeker als je het dan eigenlijk al wel weet, maar nog niet helemaal zeker, want je kunt het pas zeker weten als je ook daadwerkelijk ongesteld bent geworden. Hoe is het met jullie, houden jullie het nog een beetje vol? Ik hou jullie op de hoogte, als ik meer weet.

Liefs, Anke

Terug
Bovenaan