Voor kletskoppie en anderen die wachten.........

Hoi Anke,
Jeetje meid wat balen zeg. Dat wachten is inderdaad  erg vervelend, helemaal na een negatieve test   dat je eigenlijk bijna wel weet dat het niet gelukt is.
Als het dit keer niet raak is gaan jullie dus beginnen met IUI? Succes in elk geval met het spuiten, de eerste keer zelf spuiten is best spannend, maar de naaldjes zijn maar erg dun en je verneemt er bijna niets van. Ik ga   nog even duimen dat de test toch te vroeg is geweest.
Liefs, Judith

He anke,

Meid wat weer sh*t zeg, het was zo mooi geweest voor je met IUI zou beginnen. Nou ja net wat je zegt laat dan die rode duivels maar komen. Ik hoop voor je dat het spuiten je een beetje meevalt. Ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet helpen. Dus het ziet er naar uit dat je je toch kunt toevoegen aan de IUI lijst. Meid ik hoop dat het toch allemaal nog meevalt, maar ervaring met testen is wel negatief is negatief. Maar goed er zijn ook andere verhalen.
Hier is het nog rustig. Ben de hele week al thuis, steeds erge last van hoofdpijn en algeheel ellendig voelen, dus ik ben bang dat ook ik er weer aan moet geloven. Maar goed als het gaat zoals altijd dan kan het wel pas zaterdag worden dat ik ongesteld wordt. Nou meid hou je taai, en houd moed hoor !!!!

groetjes Cindy  

Terug
Bovenaan