voor kreeftje

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Enne hoe is het daar, lekker aan het klussen. Hier is alles lekker rustig en we wachten rustig af tot de duivels weer weg zijn.
Mijn man vind het nu wel erg spannend en is er veel mee bezig. Maar het is leuke spanning zegt hij. Dus laat gaan !!!

Verder baal ik van het weer, weg met die zon, jammer!!
Maar ja jij kan daar niet mee zitten, want je gaat naar MIAMI

Trouwens ik hoop dat je een grote koffer hebt. Mariska wil mee, maar e dan wil ik ook mee, dat begrijp je toch he!! HA HA!!!

Ik zou zeggen geniet van de liefde en van elkaar !!!!!!

Groetjes Doortje

Hoi Doortje,

Vandaag effe lekker uitgeslapen want ik hoef pas vanmiddag te werken. Dat is wel erg lekker.
Tja, gisteren was het opeens weer heel ander weer maar nu schijnt hier de zon weer. Ze hebben trouwens gezegd dat in het weekend natte sneeuw kan vallen, jaja het is me wat!

Was jij nou ook bezig met tempen? Ik had gisteren opeens een daling van bijna 0,4 graden en vandaag weer een stijging van 0,4 graden. Is dit normaal? Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het met de eisprong te maken heeft, maar   ja als je eerst zoveel daalt is het eigenlijk vrij logisch dat het daarna weer stijgt. Zo wie zo heeft mijn temperatuurscurve meer weg van een maanlandschap...op en neer...op en neer..echt geen pijl op te trekken (komt waarschijnlijk omdat ik niet elke ochtend op het zelfde tijdstip doe tempen)

Wat dat koffer betreft, als jullie goed kunnen proppen moet het best passen, is namelijk een groot koffer, haha.
Ja het komt steeds dichter bij en ik vind het steeds spannender. Omdat we zelf gaan rondreizen vind ik het toch wel wat. We kennen de uiteraard helemaal niet en je moet toch maar uitzoeken hoe je het beste kan rijden. Gelukkig hebben we een route gekregen dus daar houden we ons dan ook maar naar. Het fijne is wel dat je uiteraard gewoon in Engels verstaanbaar kan maken dus dat is al makkelijk.
Het aftellen is nu echt begonnen, vanaf vandaag nog maar 2 weken, heerlijk!!!

Heb je trouwens de verhalen geleze van die 2 meiden die een miskraam hebben gehad? erg hè. Je moet er niet teveel aan denken...ben je straks eindelijk zwanger kan je dat ook nog gebeuren! BAH! Maar goed , we blijven positief!

Ik ga er weer vandoor, geniet van de dag vandaag en tot schrijfs..

Liefs kreeftje

Hoi Hoi

Hier schijnt het zonnetje ook weer een beetje. Maar het waait hard, dus echt lekker is het niet.
He wel leuk he dat er ook mensen op dit forum zijn die ook die reis gemaakt hebben.
Trouwens het word wel druk in die koffer van jou, wat vind je kerel hier eigenlijk van, wil die niet liever alleen met ze meissi op stap Ha HA !!!!

Wat dat temp. betreft, ja ik ben vanaf maandag begonnen.
Maandag 36.7
Dinsdag 36.5 ongi geworden, dus dag1
woensdag 36.5
vandaag 36.5

Maar ik had vandaag eerst 37.1 ik dacht hoe kan dat??? 2 keer opnieuw getemp. en toen 2 keer 36.5 dus ik hou dat aan. Zeker iets verkeerd gedaan. Of komt door het warme maandverband ha ha!!
Ik temp. wel iedere dag om 8 uur. Dan loopt mijn wekker af, en als ik zin heb draai ik me na het tempen nog eens om.
Verder probeer ik iedere avond op hetzelfde tijdstip te gaan slapen. Het aantal uren slaap zou namenlijk ook invloed hebben op je temp.
Wat ik wel zeker weet is dat na je eisprong je temp hoog blijft tot aan je ongi. Als je zwanger bent blijft ie hoog.

Ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus eruit gaat zien. Voor de pil was ik altijd heel regelmatig, ik werd altijd twee dagen eerder ongi, dus 26 dagen. Ga nu uit van 28, dan is 3 mei mijn nod. En ik heb me voorgenomen als er 5 mei nog geen duivels te zien zijn, ik ga testen. Dan is mijn mannetje ook thuis, kunnen we dat samen doen.
Maar voor het zelfde geld ben ik het al eerder. Of heb ik nu ineens een lange cyclus. Nou ja ik zie wel. En jij hoord het wel als je terug bent.
Zou het trouwens erg leuk vinden als we samen door konden naar het andere forum. Ook al zit er dan bv. en maand verschil in of zo. Kunnen we dan lekker kletsen over onze zwangerschapskwaaltjes ha ha!!!

Nou ik ga maar weer es stoppen, toedeloe
Groetjes Doortje

effe iets schrijven anders verdwijnen we van het blad.

Groetjes Doortje

Hoi doortje,

Ben vandaag met mijn beste vriendin naar de gynecoloog geweest. Zij probeert vanaf vroig jaar juni zwanger te raken wat maar niet lukt omdat ze een heel onregelmatige cyclus heeft. Ze was al 2x bij de huisarts geweest en die heeft haar doorgestuurd.
Ze gaat nu echt de medische molen in maar wordt heel goed geholpen! Vandaag al inwendig onderzoek en echo op de eerste afspraak!! Nu gaan ze kijken wanneer haar eisprong is en dan wordt dat zeg maar gevolgd in het ziekenhuis!
Ze was dolblij dat ze eindelijk goed geholpen werd.
Voor mij was het een beetje dubbel. ok, ze is al langer bezig maar ze heeft niet echt haar best gedaan als je begrijpt wat ik bedoel. Omdat ze zo onregelmatig is hadden ze bijna nooit geklust en als ze klusten bleek het achteraf de verkeerde timing te zijn. Terwijl ik vorige maand om de dag heb geklust en nu ook weer volop aan het werk ben, zeg maar.

Ik baal er ontzettend van dat ik zo denk, want dat mag eigenlijk niet, maar ik kan het niet helpen. Bij haar worden nu alle testen die je maar kunt bedenken uit de kast gehaald terwijl het bij mij nog steeds afwachten is.

Ik merk dat ik erg onzeker ben geworden doordat het vorige maand niet gelukt is, terwijl we wel veel geklust hebben. Ik heb ook hier gelezen dat veel klussen niets te zeggen heeft, maar toch!! Je baalt dan extra als het niet lukt!

Maar goed, ik ga weer 'vrolijk" verder! Sorry voor mijn gezeur, maar ben een beetje chagrijnig vandaag, weet ook niet wat ik heb!

Nou, bedannkt voor het luisterend oor!!
Is bij jullie de klusperiode nu ook aangebroken? Veel succes en plezier!! en alvast een fijn weekend!!

Liefs kreeftje

Hoi Kreeftje,

Mag ik dan ook nog in die koffer?
Kan wel een kleurtje gebruiken....

O ja, maar ik kan niet zonder m'n zoontje, maar die kan wel in de handbagage .

En als we dan op de plaats van bestemming zijn krijg je lekker een glas drinken en bij thuiskomst een mooi bos .
Goeie deal?

Groetjes,
Marije

Hoi marije,

Dat vind ik zeker een goeie deal! maar wel alcohol vrijevoor het egval dat....

Wordt trouwens wel erg druk in mijn koffer, hihi Jij, doortje en mariska, hebben jullie wel plaats genoeg?!

Ik zal jullie allemaal wat zonnestralen en warmte sturen vanuit Florida, heb gehoord dat het er nu al 32 graden is, heerlijk!!!!

groetjes kreeftje

Zeg Marije

Aan omkopen doen we niet he!!
Enne wij zaten er het eerst, maar als je je heel klein opvouwt, past het misschien wel. Lijkt me erg gezellig met zijn drieën in een koffer!!! Ha HA zie het al voor me.

Nou ja als Kreeftje de zon aan het vliegtuig hangt als ze terug komt vind ik het goed.

Liefs Doortje

Terug
Bovenaan