voor kreeftje

zeg dames,   jullie trekken echt alles uit de kast hè om mee te gaan, hihi
MIjn mannetje wil toch liever echt met ons tweeën gaan (of nog beter met z'n drieën want die kans zit erin) Ik heb hem al uiteglegd dat jullie erg standvastig zijn, dus ik ben benieuwd!
Als ik jullie nu beloof dat jullie na mijn thuiskomst een uitgebreid reisverslag krijgen...doen jullie het daar voor!

En natuurlijk stuur ik wat zonnestralen, lekkere mannen en wat filmsterren naar jullie, zodat jullie thuis MIami na kunnen bootsen. Lijkt het wat?!

liefs kreeftje

Hoi,

Tuurlijk willen we erg graag mee en gaan alle registers open om dat voor elkaar te krijgen!
Maar zeg maar tegen je man dat één maal eengekomen in Miami wij wel onze eigen weg gaan hoor. Dan zie je de lopende koffer wel weer terug voor de terugreis.

Kan me erg goed voorstellen dat jullie lekker met z'n 2'en willen zijn, zou ik ook willen.
Maar tijdens de reis zitten wij in het laadruim en daarna wil ik alleen m'n zoontje nog terug uit de handbagage (vergeet je hem niet wat te eten en drinken te geven ) en dan zijn we weg.

Groetjes,
Marije

Nee je zal echt, echt, echt geen last van ons hebben hoor>

Trouwens Florida is zo groot en er is zoveel te doen dat het moeilijker is om elkaar niet kwijt te raken.

Dus nee van ons geen last.

En ach die arme hummel van Marije in de handbagage of je hem niet wil vergeten wat te eten en te drinken te geven

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,
Gelukkig is hij nog op de leeftijd dat hij fysiek gezien erg flexibel is  en hij slaapt nog overal.
Tuurlijk krijgt hij een eigen willetje, maar met een beetje liefde en wat te eten en te drinken kom je nog een heel eind.
Tegen de tijd dat hij een jaartje is of iets ouder zal hij waarschijnlijk al veel meer willen spelen enzo. Nu kan hij zich nog heel prima vermaken op één plek, dus zo'n vliegreis moet lukken (hoe lang duurt dat eigenlijk naar Miami??)

Groetjes,
Marije

Hoi Kreeftje

nog effe en dan gaan we, heerlijk !!!
Kreeftje je zult er aan moeten geloven, wij willen mee !!!

dus ik denk dat jullie auto er zo gaat uitzien HA HA HA!!!

Enne hoe is het vandaag met je keel??
Neem nog maar een lekker kop thee met honing, dan hoop ik dat je je snel weer wat beter voelt.

Trouwens weet jij dat mag je gewoon maatjes eten, of geld dat onder rauwe vis. Ja is misschien een beetje dom, maar ik weet het niet, en wil geen risico's lopen

Verder wat duurd wachten lang !!!

Groetjes Doortje

Hoi,

Bedoel je met maatjes een gewone zoute haring Doortje?
Dan mag je ze gerust eten.
Is zelfs goed voor de hersenontwikkeling van een ongeboren kindje!!!!
Dus als je zwanger bent dan mag je lekker elke week een vet visje/ haring eten, jammie!

Groetjes,
Marije

BLEH, ik lust echt geen haring, van kind af an al niet!! Zo wie zo vind ik rauwe vis niet lekker, alleen als die gebakken is, hmmmm!!

Heb nog steeds last van mijn keel en een enorme snotneus, kan net zo goed een doos tissues op mijn rug binden want het loopt er gewoon uit!!

vanmiddag heb ik lekker vrij en heb net een heerlijke bak chocolade pudding naar binnen zitten werken, heerlijk!!!

liefs kreeftje

Terug
Bovenaan