Voor Kruimel

Ik heb al hele discussies hierover gevoerd op het werk, maar het heeft gewoon geen nut.
Ik werd er op een gegeven moment zo gefrustreerd van, dat ik dacht; laat maar.

Het heeft me in totaal al zoveel uurtjes gekost (IUI's en deze IVF), dat ik me de blubber moet werken. En dat is nu het laatste waar ik behoefte aan heb. Normaal ook al niet hoor (zit liever met mijn luie kont thuis hahahaha), maar deze behandelingen zijn al zo zwaar dat ik toch graag een beetje medewerking wil krijgen van de hoofden.

Ja hahahahaahaha,
ik zit idd al vanaf 20:30 achter het forum. Zit me te vervelen. Mijn hubbie zit naast me een online computerspelletje te spelen. Ik speel dat spel ook heel vaak, maar had er nu ff geen zin in.
Ik zag dat ik nog op zoveel mensen wilde reageren, dat ik daar maar even goed voor ben gaan zitten.

Ik wilde net gaan stoppen want ik moet nog een aantal dingen doen voordat ik naar bed gaat. Toen zag ik dat jij je ook aan het vervelen was.
Morgen weer werken, om 6:00 loopt de wekker weer af (erg hé)

Hoi Indy en Kruimel,

Lachen met jullie! Ik zit ook al vanaf 21.30 uur achter de pc, maar ondertussen dus wel een computerspelletje te doen.
In onze CAO (verzorgings-en verpleeghuizen) staat niets over dit soort verlof in. Bij ons wordt gewoon bekeken of er sprake is van "medische noodzaak" en dat is IVF gewoon niet. Ik had er gewoon geen zin in om er een heel discussiepunt van te maken, ik dacht ik kan mijn energie wel bter voor iets anders gebruiken. Ik zie wel aan het eind van het jaar hoe ik uitkom met mijn uren.
Pfff, de zenuwen gieren door mijn keel. Niet normaal meer,volgens mij doe ik vannacht geen oog dicht!
Indy, ik was vastbesloten dat wij je allebei vanaf zondag komen vergezellen op de sofa.

Liefs, Ibbeltje

He kuimel,,
hoe gaat ie met jou inmiddels? Weet je al of er een bevruchting heeft plaatsgevonden? Ik hoop het zo voor je, want dan hebben we de komende tijd het wel heel erg gezellig op de sofa.
Sorry, dat ik ons "gesprek" zo plots heb afgebroken vrijdag, maar ik dacht dat je ook niet meer on-line zou zijn en ben gaan slapen. En het was zo gezellig...hahahahaha
Komende dagen heb ik wat minder tijd om achter de pc te zitten, heb veel late diensten en overdag heeft mijn vriend de pc nodig (hij wert thuis), dus zal ik woensdagavond weer wat van me laten horen. Hoop zo dat k niet voor die tijd al ongi word...Ik vind het zo spannend allemaal.

Ik zal vanavond nog even kijken of er al nieuws is van uit jouw kant.

Denk aan je...Liefs indy

Terug
Bovenaan