voor lia!! (li)

hallo lia,

hoe gaat het ik zag je vraag ineens op het forum over kinderbedjes
ik denk he laat ik eens vragen hoe het gaat!
ik heb je vanaf dat je op vakantie ging ook niet weer gesproken dat vond ik wel jammer vond het kletsen wel gezellig op het stukje wie kiest er bewust voor 1 kindje dus wie weet beandwoord je wel en kunnen we weer verder kletsen over andere dingen!
ik wacht af!

groeten jamie   mama van devran!
 
Hi Jamie,

met mij is alles goed, hebben een leuke vakantie gehad, mooi weer, lekker eten, onze zoon heeft zichzelf vermaakt, hij had zelfs vriendinnetjes  en wij dus ook, lekker in het water en zand spelen. Zijn daarna erg druk geweest, zijn aan het schilderen in de woonkamer, met nieuwe slaapkamer bezig vandaar mijn vraag over bed, met de tuin bezig, niet echt handig een beetje alles tegelijk, maar ja. Heb nog even op deze site gekeken en gelezen.  We hebben trouwens besloten om toch voor de tweede te gaan, niet nu meteen maar over een paar  maanden, dus ben net  met de pil gestopt, en ben aan de folium.  Vind het wel eng hoor, ben al wat ouder, en het gaat nu ook allemaal zo lekker met eentje, mis die slapeloze nachten niet echt.

Hoe is het met jou? alles goed hoop ik, met je zoontje ook? heb je er al bij neergelegd dat je niet meer zwanger kan/wilt worden of heb je al met je dokter over gesproken.

groetjes,
lia
 
hallo lia,


wat leuk dat je toch reageerde!
en wat gaaf dat je toch voor een 2de kindje gaat leuk hoor dat zou je zoontje ook wel heel leuk vinden of niet dat hij er een broertje of een zusje bij krijgt mooi hoor!
nou hopen dat het zo een keer raakis scheelt toch weer wat stress he iedere maand!

ja met mij gaat alles goed met mijn zoontje ook lief dat je dat vraagt!
ik heb een gesprek gehad in het ziekenhuis waar ik onder controle sta en ik heb toch besloten omhet bij 1 te laten het begon erg te kriebelen we hadden ook een keus gemaakt dat we er toch 1 bij gingen nemen (ja raar zeggen nemen maar we wouden er voor gaan je neemt ze niet zomaar he) maar toen had ik dus een gesprek en toen hoorde ik dat mijn vriend dus echt wel drager was en dat het kindje dan heel veel kans heeft op pku wat ik ook heb en dat het dan ook meer kans heeft op aangeboren afwijkingen en ik heb door mijn stofwisseling ziekte een verhoogde kans op zwangerschapsvergiftiging dus we doen het maar niet want ik vind dit wel een beetje riskant we hebben zon geluk gehad met ons zoontje dat hij kern gezond is en het zo goed doet daar ben ik ook zo dankbaar voor en ik heb ook altyd het gevoel gehad dat ik er geen 1 bij moets nemen want dat het dan niet goed afloopt vanaf het begin heb ik dta al en nu denk ik ook met deze kansen dat waag ik er wel op het ook echt niet goed afloopt want zwangerschapsvergiftiging kan je gewoon dood aan gaan moeder en kind en dan heeft mijn zoontje geen moeder meer en dat zou heel zielig zijn want je hebt mensen die zeggen wat zielig dat hij alleen blijft nee is niet zielig een kind die straks geen moeder meer heeft dat si zielig zeg ik dan!

zwangerschapsvergiftiging kan je zo aan vallen sommigen voelen er niets van en dat is zo gevaarlijk en dan die kans op pku en afwijkingen ik begin er niet meer aan kan je zon kind niet aan doen dat het geen leven heeft vroeg of laat zal je er misschien zelf niet meer voor kunnen zorgen en het hoeft niet te gebeuren hoor het si niet zo van nou ik ga dood of ik krijg een gehandicapt kind maar het kan gewoon gebeuren en dat wil ik niet zo ver laten komen en ik moet zeggen nu ik het van de dokters heb gehoord kan ik me er bij neer leggen al zegen hun dat het geen reden is om er geen 1 bij te nemen maar ja hun hoefen het ook niet mee te maken allemaal dus is toch makkelijk zeggen!

wat leuk dat je kindje een nieuw kamertje krijgt leuk he we hebben devrna zijnkamertje veranderd toen ie 2,5 jaar toen kreeg hij een bed bij de gamma was 50 euro een licht houten bed daar heeft hij een half jaar in gelegen we hadden wel een duur matras en een dekbed hadden we en nu heetf ie voor een half jaar terug een nieuw bed gekregen een half hoogslaper met glijbaan en trap en tent doeken dus toen heb ik ook wat dingen veranderd aan zijn kamer heeft hem rood met room en blauw en een auto band hij heeft vorige maand mooie gordijnen gekregen met tractors en vliegtuigen en autos erop bij de kwantum weg en mooie blauwe rolgordijnen en hij heet allemaal spulletjes bij ikea weg die groene en blauwe stoeltjes en speelgoed bak enzo hij heetf nu een heel kleurrijk en mooi speelse kinderkamer echt leuk hoor vinds het ook zo leuk om zijn kamer te veranderen hij had hiervoor een winnie the pooh kamer met lichtblauw en geel dat was ook leuk en als hij straks weer wat groter is zal ik hem nog wel een keer veranderen erg he hihi maar vind dat zo leuk om te doen en hij is zo trots op zijn kamer!

nou ik ga laat maar eens weten wat je voor je zoontje gaat doen op de kamer en welk bed en zo!
de groeten en tot horens!!

groetjes, jamie
 
Hi Jamie,

Klinkt echt leuk Devran's kamer! wij moeten het er nog over hebben, over de kamer dan, wil hem erbij betrekken voor zover  dat mogelijk is. ben hem al aan het voorbereiden, dit word je kamer,  welke kleuren wil je, maar goed op het moment is alles  blauw, hahaha, dus dat schiet lekker  op.  mijn man wil een half hoog slaper, ik wil een gewoon normaal bed, misschien is het inderdaad beter om een junior bed te kopen en over een jaar ofzo een hoogslaper, want die zijn inderdaad wel erg leuk (leuk joh met glijbaan enzo, Devran vind het zeker prachtig?). maar goed eerst dit weekend nog de schutting doen, voor zijn kamer moeten we eerst nog behang aftrekken en een stukadoor regelen, zijn hele slechte muren in die kamer, maar we hebben die kamer eigenlijk nooit gebruikt dus vandaar ook niks aan gedaan, behalve behangen, wat er nu dus weer af moet.

Ik begrijp je wel, zou er dan ook niet aan beginnen, is niet leuk voor je zoontje, jou, je man en het kindje.  En alleen is echt niet zielig. Beter enigst kind die gelukkig is met zijn moeder, dan een broer/zus die misschien heel gehandicapt is of nog erger geen moeder. Je hebt helemaal gelijk hoor meid, het zal af en toe best moeilijk zijn, maar wel het beste. Wees inderdaad blij met je gezonde zoon, veel mensen beseffen niet dat het ook anders kan zijn.   Ik ben ook heel realistisch, zal ook een nekplooi meting doen, want ik wil ook geen gehandicapt kindje, dan heb ik ook liever alleen mijn zoon, als enigst kind.

alles goed verder? Ik zit hier nu boven met een bokbiertje, lekker hoor. er is niks op tv. heb gister en eergister wel de gouden kooi gekeken, heb jij dat ook gezien. Zit ook een moeder in met 2 kleine kids, dat begrijp ik dus echt niet, maar goed, het lijkt wel net big brother.

o.k. ga verder
groetjes,
lia
 
hallo lia,

wat komisch dat bij je zoontje nu alles blauw is ja die periodes hebben ze he dan is alles 1 kleur kan er altyd wel omlachen!
ja mijn zoontje is heel blij met zijn kamertje en vooral die glijbaan he ohh in het begin moesten we hem savonds gewoon eerder naar bed doen want dan wilde hij altyd nog een poos van de glijbaan af dus we hielden er al rekening mee en ging dan eerder naar boven! hij is er nu nog steeds blij mee iedere morgen gaat hij onder bed zitten spelen daar heeft hij een kassa met boodschapjes staan dat is zijn winkel leuk hoor!
en hij heeft mooi de ruimte onder het bed want we hadden voor een maand of 2 geleden een speelkamer gemaakt in disney stijl mickey mouse en winnie the pooh mooie band aan de muur en allemaal disney knuffels op een plank en dan heeft hij een heel grote plank door de hele kamer heen en daar kan hij met al zijn andere speelgoed spelen dus dat is ook ideaal we hadden toch een kamer over en nog eens een zolder met 2 kamers erin dus als je maar 1 kind hebt ruimte over maar wel lekker!
nou ben benieuwd wat je gaat doen met bed ik heb eerst een ander bed genomen want ik vond devran te klein om direct al in een halfhoogslaper te moeten en we konden op dat moment mijnman zat in de ww even niet het geld ervoor missen dan gaat toch je eten en kleding en dergelijk voor dus we hadden een mooi bedje bij de gamma voor 50 euro gekocht een matras hadden we nog van mijn zusjes 1 pers bed en die was nog als nieuw dus we waren mooi voordelig klaar en toen was ik voor een hele tyd terug eens op marktplaats aan het kijken naar zulke bedden en daar heb ik het bed voor 50 euro gekocht en de glijbaan voor 25 euro en nog tentdoeken voor 17,50 dus kom je bijna iop 100 euro voor zon bed en alles zag er als nieuw uit ik heb hem lekker helemaal afgezeept en hij was weer als nieuw!
normaal houd ik niet van 2de hands dingen maar denk een bed kan ja niets mee gebeurd zijn en als hij dan weer schoon is nou devrna heeft er het grootste plezier mee! nou maar dan krijg je nog wel een hoop werk he maar ach dat moet je er maar vor over hebben als je het eind resultaat straks ziet moet je kijken wat leuk dan en als je zoontje dan ook blij is dan is het helemaal mooi!

en ja inderdaad ik ben blij dta ik nu een gezond kind heb en zou ook echt geen gehandicapt kindje willen als ik dat zou weten en het was ook heel ernstig dan zou ik het ook zeker af laten breken en misschien is dat wel een beetje cru gezegd maar je moet er wel tegen kunnen en ieder zijn mening toch maar ben het wel met je eens dan maar 1 kindje dan ben je ook al gezegend er zijn zat mensen die er helemaal geen kunnen krijgen!

en ja de gouden kooi heb ik ook gezien ik dacht dat het voor een paar weken was maar het is ja voor een jaar mijn man zegt wat een gek wijf een jaar lang zonder de kinderen ik zeg dat  meen je niet ik dacht een paar weken en dat meisje huilde ja bij de deur gewoon zielig snap je echt niet he dat zulke vrouwen dat doen een dagje zonder devran vind ik al erg we doen alles samen hij is nooit weg   vind ik ook gezellig hoor al sje kinderen neemt moet je alles samen doen vind ik en niet zoals sommiogen de kinderen dumpen en alles alleen doen maar dat is mij mening dat ken ik wel in mijn omgeving maar zemaken er ook al erge ophef over van de 2de kamer en zo he zal mijbenieuwen of ze er nog uit moet of niet nou je we zien het ik blijf het volgen!!

maar ik ga spreek je wel weer en de groetjes en toto horens!
doei   groeten jamie
 
Hi Jamie

ja alles is blauw erg grappig, zegt hij welke kleur, en houdt een rood blokje omhoog, dan zeg ik rood, dat zegt hij nog na, rood, en dan zegt hij nee blauw. ja hoor schat is blauw. En zo gaat dat dan verder met de andere kleuren, moet er wel erg om lachen.

leuk joh inderdaad een glijbaan, en tent onder hoogslaper, zoiets willen we ook, maar toch ook maar eerst een peuter bed. Ik heb eigenlijk niks tegen 2de hands, gewoon goed schoonmaken, wel een nieuw matras (of van een bekende). Heb al zitten rond te kijken voor een peuter bed zowel bij winkels en marktplaats, maar ben nu maar even gestopt. Eerst maar beneden afmaken anders schiet het allemaal niet op. Maar wel eerst ook een peuterbed.   Hebben jullie met dat peuterbed een gewoon 1 persoonsdekbed gekocht of een kleiner dekbed? En een kussen, dat mag toch vanaf 2 jaar?

Leuk toch en perfect een eigen speelkamer!! ja met 1 kan je dat makkelijk doen. lekker de ruimte, groot gelijk hoor.

erg raar programma de gouden kooi, heb het niet meer gezien van 7 tot 8 uur mis ik ook meestal tv, dan zijn we druk bezig met douchen naar bed brengen enzo. wel gister die pedofielen gezien bij netwerk gadver wat een ranzige kerels, die mogen van mij d..d vallen. Maar een raar mens inderdaad bij gouden kooi, als je nou een weekend of een week weggaat zonder kinderen, nou goed, maar een jaar. Echt gek hoor, ik zou dat nooit kunnen doen. Vond het ook zo zielig dat meisje.

ik ga, mijn moppie is wakker geworden van de buurman die is aan het klussen.

prettig weekend!! het word alleen wel een binnenzit weekend ben ik bang, het is echt herfst, bah.
lia
 
hallo lia,

alles goed?
hier gaat het goed!
en druk bezig in huis meende dat je beneden bezig was of heb ik het weer verkeerd gelezen!

ik heb voor devran een 1 pers bed gekocht die was bij de gamma en die was wel heel laag aan de grond maar wel de maten van een 1 pers bed
en  hebben we gewoon een dubbel dekbed in die je van elkaar af kan knopen
en een kussen heeft devran nog niet zo heel lang want hij vroeg er niet na en ik ben iemand die vind alles dood eng ik ben best wel een bezorgde moeder dus hij was volgens mij bijna 3 toen hij een kussen had en zelfs die 1ste nacht vond ik het doodeng stom he maar goed je kan je eigen niet veranderen!
ik zal dus als ik jou was gewoon een 1pers dekbed doen anders moet je 2 keer als het toch niet voor zo heel lang is een junior bedje vind ik dat zonde maar goed moet je ook zelf even bekijken
en de kussen ja ligt ook aan jezelf en aan je zoontje als hij dat fijn vind moet je het doen

ik heb de gouden kooi ook nog niet weer gezien ik heb wel gister op rtl boulevard die vrouw gezien met der raar verhaal ik doe dit voor me kinderen om er beter uit te komen ik denk je bent niet wijs!

ohh het is 8 uur ik ga eens even gtst kijken ik spreek je wel weer

was je trouwens al met de pil gestopt ik weet het niet meer soms heb ik 2 dezlefde paginas los om het terug te lezen nu op het moment niet vind het altyd zo rot kan het niet altyd onthouden ik hoor het wel weer!

nou fijne avond en weekend en tot horens
groetjes jamie

 
Hi Jamie,

heb je een lekker weekend gehad? hoop het wel.

ja raar mens, doe dit voor de kinderen, alsof geld gelukkig maakt. maar goed, hoop voor haar dan maar van wel.

hebben dit weekend beneden geschilderd, al het houtwerk in de woonkamer, volgend weekend gaan we de muren doen, als we over de kleuren overeen kunnen komen. hahaha, anders blijft het zoals het is.

ja ben met de pil gestopt, maar we wachten nog wel even, dus even voorzichtig, ik was de vorige keer binnen 1 maand zwanger, niet dat dat weer zo zou zijn, maar het kan wel natuurlijk en we willen het liefst zo na december zwanger worden.

heb vrijdag een kussen gekocht, laurens vond het helemaal mooi, mijn bed!! ga inderdaad een 1 persoonsbed kopen, het kost al genoeg, zo''n juniorbed gebruik je toch heel kort. Ben trouwens vrijdagnacht ook vaak mijn bed uitgegaan om te gaan kijken, hahaha zelfde als jou, gek he, maar goed niks mis mee met bezorgd te zijn.

groetjes,
lia
 
Terug
Bovenaan