Hi Jamie,
Klinkt echt leuk Devran's kamer! wij moeten het er nog over hebben, over de kamer dan, wil hem erbij betrekken voor zover dat mogelijk is. ben hem al aan het voorbereiden, dit word je kamer, welke kleuren wil je, maar goed op het moment is alles blauw, hahaha, dus dat schiet lekker op. mijn man wil een half hoog slaper, ik wil een gewoon normaal bed, misschien is het inderdaad beter om een junior bed te kopen en over een jaar ofzo een hoogslaper, want die zijn inderdaad wel erg leuk (leuk joh met glijbaan enzo, Devran vind het zeker prachtig?). maar goed eerst dit weekend nog de schutting doen, voor zijn kamer moeten we eerst nog behang aftrekken en een stukadoor regelen, zijn hele slechte muren in die kamer, maar we hebben die kamer eigenlijk nooit gebruikt dus vandaar ook niks aan gedaan, behalve behangen, wat er nu dus weer af moet.
Ik begrijp je wel, zou er dan ook niet aan beginnen, is niet leuk voor je zoontje, jou, je man en het kindje. En alleen is echt niet zielig. Beter enigst kind die gelukkig is met zijn moeder, dan een broer/zus die misschien heel gehandicapt is of nog erger geen moeder. Je hebt helemaal gelijk hoor meid, het zal af en toe best moeilijk zijn, maar wel het beste. Wees inderdaad blij met je gezonde zoon, veel mensen beseffen niet dat het ook anders kan zijn. Ik ben ook heel realistisch, zal ook een nekplooi meting doen, want ik wil ook geen gehandicapt kindje, dan heb ik ook liever alleen mijn zoon, als enigst kind.
alles goed verder? Ik zit hier nu boven met een bokbiertje, lekker hoor. er is niks op tv. heb gister en eergister wel de gouden kooi gekeken, heb jij dat ook gezien. Zit ook een moeder in met 2 kleine kids, dat begrijp ik dus echt niet, maar goed, het lijkt wel net big brother.
o.k. ga verder
groetjes,
lia