voor lia!! (li)



hallo lia,

ja hoor mijn weekend was goed al hebben we niets gedaan maar soms heb je gewoon van die weekenden lekker thuis zitten is dan al goed.

wat grappig dat jullie niet over de kleuren eens kunnen worden heb ik nooit geen problemen mee moet ik zeggen we zijn het bijna altyd eens en als we het een keer niet eens zijn dan beslis ik want ik vind een vrouw moet de inrichting doen hihihi
maar fijn ddat je het dan bijna af hebt he de kamer ik vind het wel altyd veel werk hoor er gaat zoveel tyd in zitten ik wil zo graag onze kamer behangen opnieuw maar ik kan niet behangen en mijn vriend ook niet en op mijn schoonmoeder zit ik even niet te wachten dus wacht ik wel even tot mijn vader tyd heeft maar die heeft suikerziekte sinds 4 jaar hij is 44 jaar maar kan bijna niets joh is zo moe direct al doet hij wel veel voor ons hoor maar vind het zo zielig soms dan voel ik me best wel schuldig dus daarom stel ik het nog maar even
misschien even wat nieuwe sier spulletjes dat doet ook al een hoop ik heb net vorig jaar achter in het jaar mijn kamer geschilderd maar ik heb hem rood gemaakt en dat beviel eigenlijk toch niet zo maar moet zeggen heb er ook nog niet echte de juiste spullen voor bij gevonden maar wil hem nu wel graag zwart met room gebloemd hebben we kijken wel even

wat leuk dat je zoontje een kussen zo leuk vond ja erg is dta he dat je de eerste nacht er steeds uit moet ik weet het maar dat word wel minder hoor
dus je koopt toch maar een 1 pers bed ja ik vindhet ook zonde hoor ze liggen er maar zo kort in en je moet alles er voor aanschaffen een ander matrasje en een ander dekbedje en mocht je nu nog een keer een hoogslaper willen dan kan je alles weer gebruiken dus dat scheelt wel en een bed verkoop je nog wel een keer

nou ik spreek je wel weer      
nou tot gauw       groeten,  jamie
 
heee hallo

jeetje net een heel verhaal getypt kreeg ik een foutmelding en is alles weg, lekker is dat.

heerlijk een rustig weekend, soms heb ik dat ook echt even nodig.

behangen is ook lastig, we hebben het 1 keer gedaan, zag er niet uit, het was gelukkig de logieer kamer, word nu laurens kamer, dus het gaat er toch af. wij gaan schilderen, sauzen, veel sneller en beter voor ons om te doen. zijn ook over de kleur eens, soort camel kleur. Rood vind ik trouwens erg mooi, maar ben ook gek op rood. En room met zwarte bloemen ook heel erg mooi, ook een mooie combi, rood, zwart met room trouwens. Heb het weekend mooi behang gezien met die bloemen, ook mooi om een paneel te maken en die te behangen, ipv een hele muur. Heb je niet zo'n goed contact met je schoonmoeder dan? wel rot trouwens voor je vader, hij is wel erg jong voor suiker ziekte, moet hij ook spuiten enzo?

hoe oud is devran nu eigenlijk, hij was toch al 3 of niet moet hij bijna naar school toe?

o.k. ga is kijken hoe het met het voetbal gaat, het is stil beneden dus gescored word er denk ik niet echt.
groetjes,
lia
 
hallo lia,

ja wat irritant he dat je net een heel verhaal hebt getypt en je dan ineens een foutmelding krijgt ik heb het ook al eens gehad had ik ook net als jou een heel lang verhaal getypt en dan was het weg en ja dan heb je ook niet de puf om weer op nieuw te gaan typen

vanaf het begin heeft mijn schoonmoeder raar gedaan het was niet de bedoeling dat wij devran zouden krijgen dus in het begin toen zij wist dat ik zwanger was liet ze niets van zich horen ik was met vriend in de stad een keer toen moets ik zw kleding hebben toen zij ze hallo tegen mijn vriend en mij keek ze voor bij ze vroeg niet eens hoe het ging en dat heeft mij heel erg geraakt en dat moment kan ik ook heel slecht vergeten
ook toen mijn zoontje net geboren was is ze 1 keer geweest en een keer in het ziekenhuis waar hij 2 weken lag dus wat ben je dan van oma
en toen heetf het nog een tydje neit zo heel goed gegaan en toen een poosje wel en nu krijgt ze een beetje rare dingen weer en ben ik haar helemaal zat dus ik ga er voorlopig niet meer heen en wil haar hier ook even niet meer hebben mijn vriend gaat akkoord dus dan moet het maar even zo niet dan ik heb nooit wat gedaan of gezegt en het ligt dus niet aan mij maar ze missen zelf iets niet ik.

ja mijn vader is erg jong voor suiker hij is 44 en moet 3x daags spuiten erg hoor hoe die is veranderd ook kan bijna niets zielig vind ik dat hij had een abses voor 3 jaar terug en die moest weggehaald worden en toen kwamen ze erachter dat hij suiker had hij heeft onder de operatie een hartstilstand gehad allemaal heel erg hoor bah ben ook zo bang soms dat ik hem vroeg kwijt raak wil er niet aan dneken maar omdat hij zo weinig kan sosm enzo slecht eruit ziet ook soms
maar hopen op het beste!!!

en ja mijn zoontje is 3,5 en gaat vanaf april naar de basisschool zal wel wennen zijn maar goe dhet is niet anders
ik ga mijn vader staat er met de auto blijf met gezin bij hun eten ze gaan volgende week naar s[panje dus nog even gezellig tafelen
tot gauw

groeten jamie
 
jeetje zeg, wat rot  voor je vader (en jou) zeg, ook nog een hartstilstand op de operatie kamer. Mijn schoonvader heeft ook suiker, niet zo erg als je vader, hij hoeft maar 1 keer te spuiten, maar ook heel geregeld eten enzo. Het is een rot ziekte, suiker. Was het nog gezellig gister het eten? Hmmm lekker zeg nu op vakantie gaan naar Spanje, zou zo meegaan, jij vast ook wel.

Wat een ontzettend mens zeg je schoonmoeder. Nou twijfel niet aan jezelf hoor, volgens mij ben je een heel lief mens. Ik geef je groot gelijk, ze zou van mij ook niet het huis binnen mogen. Trouwens zelfs al zou je iets gedaan hebben, dan is het toch niet je zoontje's schuld, dat ze maar 1 keer in het ziekenhuis is geweest, maar goed sommige mensen zijn  niet te begrijpen. Is je schoonvader ook zo? Wel jammer hoor, voor haar dan he, want zij mist inderdaad echt iets, het opgroeien van haar kleinkind.

dus over een half jaartje gaat Devran naar school, het lijkt me echt heel spannend en beetje eng ook. Tijd gaat ook zo snel, over 1 1/2 jaar gaat Laurens ook naar school toe. Maar waarschijnlijk maak ik me teveel zorgen en vind hij het juist ontzettend leuk.

ik ga ook maar verder, ben alleen thuis, mijn man is naar een ajax wedstrijd, dus ik kan is lekker op de bank hangen met een zak chips (thai sweet chili hmmm) en mijn eigen tv programma's kijken.

groetjes,
lia
 
hallo,

ik zou inderdaad zo mee willen naar spanje lekker warm daar nog ze gaan naar de canarische eilanden dus daar is het meestal wel warm heerlijk hoor maar wij konden niet financieel even niet en mijn vriend kan geen vrij meer nemen dit jaar dus dan gaat het over jammer genoeg maar volgend jaar gaan wij het is dan wel geen warm land maar wel disneyland en dat vind mijn zoontje geweldig die wil er zo graag heen en mijn ouders gaan dan ook gezellig mee kan ik gelukkig heel goed mee kom er iedere dag of hun bij mij en dan heb ik nog een zusje van 12 dus dat word wel gezelig

het is inderdaad sosm een vervelend rot mens en nu heb ik het ook even helemaal met haar gehad ik ben normaal helemaal niet voor ruzie maar volgens mij heeft ze ook geen belang bijons want het is al weer 2 weken geleden dat ze mijn vriend heeft gesproken dus dan denk ik wat ben je voor eenmoeder en als ze hem spreekt gaat ze altyd ruzie maken nou sorry maar dat liet ik niet steeds met me doen daarom heb ik ook zoiets van blijf lekker even weg ze zegt zo dat mijn vriend afgesproken heeft om te komen en dat hij klusjes moets doen bij haar in huis wat helemaal niet waar is waar ik zelf bij aanstond omdat hij niet kon en dan schelt ze ons uit over de msn voor leugenaar en wat nog meer en als we dan zeggen dat niet wij dat zijn maar zei en dat ze zulke dingen niet moet zeggen zegt ze dta ze het niet heeft gezegd terwijl je het op de msn terug kan kijken dan denk ik wat is dat toch voor raar gedoe bah
zijn vader is een graadje MINDER ERG maar die kan het ook heetf mijn vriend ook al geregeld gezeur mee gehad echt je denkt misschien van ligt het niet aan jullie maar zijn ouders zulke mensen als dat heb ik nog nooit meegemaakt ze zijn gescheiden maar toen ze samen waren was het ook niets ze moesten alles duur en alles voor de pronk en leningen voor de kinderen om maar een mooie auto voor de deur te hebben staan waar ik nou voor betalen moet (maakt niet uit maar bedoel maar)
altyd overkomen alsof ze heel wat zijn en volgens mij hadden ze meer schulden dan geld en nog kunnen ze beide heel appart doen en volgens mij blijft dta ok en dat vind ik soms heeel zielig voor mijn vriend ik heb gelukkig een gigantische goed band met mijn ouders en hijook met mijn ouders want we eten geregeld bij elkaar en doen dingen samen uit eten en zo we trakteren elkaar om de beurt en dat vind hij wel prettig ik heb een gevoel dat hij ze ook meer als ouders ziet dan schoonouders want zelfs goed praten met mijn moeder kan hij nog goed en dat hoor je normaal met je eigen te doen maar inderdaad ze mist zelf wat

en ja het eten was lekker samen we hebben chinees gehaald zondag gaan ze weg dus wil ik ze zaterdag nog even uitnodigen om hier nog even lekker te eten dat zullen ze wel fijn vinden

en ja dat devrna over een half jaar naar school gaat vind ik ook heel spannend en zie er erg tegen op maar dta komt omdat ik dan niets meer thuis heb tegen de tyd als het goed is heb jij er misschien wel een kindje bij of gauw en dan is het toch weer wat anders hoor maar goe dhet moet nu eenmaal scheelt wel het is maandag en dinsdag de hele dag en dan woe do vrij dag een halve dag dus dan zijn ze niet meteen een hele week van huis en hij mag vanaf januari al een halve dag iedere week naar de bassisschool dus kan hij en ik al even wennen want dan is hij 4 dagdelen weg nu 3
maar ik denk dat als je er helemaal inzit het dan ook wel weer went en lekker is je kan even dingen voor je eigen doen alks hij op school is winkelen en zo of even op visite bij mijn tante die pas bevallen is van me nichtje maar mijn neefje doet niets als mijn zoontje plagen vanaf hij eigenlijk lopen kon deed hij dat al mijn neefje is 3 maanden ouder en devran durft niets terug te doen maar soms is het heel extreem em dan heeft ie ook blauwe plekken of zo echt zielig hoor maar we krijgen het er niet af ze zitten bij elkaar in het groepje daar gaat het goed maar thuis kan je niets met hem aan (mijn neefje dan he)
dus ik kom er al niet zoveel om devran maar te beschermen maar dan zi eik mijn kleine nichtje cheyenne ook niet zoveel dta is wel weer een nadeel dus!

maar het is weer een lang verhaal geworden.
lekker op de bank gelegen gister ik wel schaatsen gekeken op 4 en lekker zak paprikachips  bij gehad en die tai sweet chilly of zoiets heb ik ook vaak heerlijk he maar ben op dieet maar heb wel wat chippies gehad gister en veel water moet kunne in het weekend maar was vanaf vorige week al 2 kilo kwijt nog 10 te gaan eerst en dan ben ik 75 kilo en dan nog 5a10 en dan ben ik goed ik was altyd 65 nu op het moment 85 nog wat en was al 87 nog wat dus er moet wat aan gebeuren maar toch als je me ziet denk je niet dat ik zo zwaar ben ik heb geen blubber en dat soort dingen ik heb alles straks en verdeeld ze schatten mij allemaal rond de 75 kilo dus als ik 75 ben dan schatten ze me mischien wel 65 hihiih nee maar wil er even flink tegen aan moet wel een keer he

maar ik ga ik krijg zere vingers van het typen tot gauw
groeten jamie
 
wat een gezeur zeg met je schoonmoeder, gelukkig weet jij en je vriend dat het ook anders kan (jouw ouders) en gelukkig voor je vriend heeft hij zo'n goed contact met je ouders. Dan heeft hij toch nog iets. Ook voor Devran, tenminste een leuke opa en oma en nicht! wel zo gezellig.

tja wij hebben ook geen geld en vakantie dagen meer voor vakantie, helaas, maar goed, volgend jaar weer.  

gaat inderdaad snel zeg, maar Devran mag dus wel eerst nog wennen, en hij is ook nog niet schoolplichtig de eerste 2 jaar, dus je kan hem af en toe nog een dagje thuis houden. Komt vast goed, je vind heus wel andere dingen. Trouwens woensdag en vrijdagmiddag al vrij en tussen de middag ook een uur.

typ even snel laurens zit hij ook bij en wil nu op schoot, en ga zo behang van muur trekken, wat zijn nieuwe kamer word moet eerst gestuced worden.
en nu stop ik hij zit zowat op de pc

groetjes
liq
 
hallo

zo dnek laat ik er eens even voor gaan zitten ben de hele week met mijn moedfer op sleeptouw geweest ze moets steeds van alles van de winkel hebben voor de vakantie en ben met haar aan het winkelen geweest had geld gekregen daar moest ik me kleren voor kopen niet dat ik het niet zelf kan betalen hoor maar zo af en toe doen ze dat dan moeten we eenkeer van hun geld kleding halen of ze haalt voor devran wat ze gaan morgen naar gran canaria en meestal als ze weer komen van vakantie hebben ze de koffer vol met dingen voor ons hiih lief he

vandaar dat ik nog niet gereageerd had op je stukje hoe gaat het nou schiet het op met de kamer van je zoontje ik las dat je behang ging trekken wat eeen rot werk he
dus je laat de kamer stucken dat is wel fijn dan kan je hem later zo sauzen en ben je klaar of   heb ik dat niet goed??

dus je zoontje zat van de week boven o je compueter zowat vind hij dat ook al zo interessant devran ook al hij wil me wel boven op de nek gaan zitten laatst had hij me aan alle knoppen gedrukt ik kon helemaal geen tekst meer typen en de enter knop werkt eniet meer nou vind dan maar uit wat hij ingedrukt heeft dat heetf ook even een poosje geduurt voor ik het weer terecht had maar ach hij had de grootste schik hij was met oma aan het typen zegt ie komt ik heb msn en dan doe ik met mijn ouders of wie dan ook wel eens chatten en dan vraagt hij altyd wire dat is zodoende dat hij met oma ging typen hiih

die kids ook  soms zijn ze zo lief maar soms kan je ze wel achter het behang plakken!  
laat je de baby kamer nu mooi zo als die is of ga je der ook nog wat aan veranderen als je zwanger bent? is wel fijn he mocht je hem welzo laten je hebt hem mooi op tyd af want die paar jaar dat je zoontje er in heeft gelegen in die kamer kan er weinig mee gebeurt zijn ik hoor ook wel eens mensen die hem helemaal op nieuw maken ook dat vind ik heel leuk 2 apparte kinderen met ieders een eigen kamer mijn tante is voor 6 weken terug bevallen van een meisje en ze heeft het kamertje het zelfde alleen wat rose dingen aangpast omdat ze wist dat het een meisje was maarja de kamer si heel leuk maar het word zo gewooon he omdat ze hem daarvoor al 3 jaar had gehad en ze is ook nog zo met die neutrale kleuren room lever en beige ik had een mooie rose muur gemaakt ik ben gek op kleuren niet voor de woonkamer maar wel voor devran zijn kamer die heeft ook een heel kleurrijke kamer echt gaaf is dat hoor ook overal zit kleur in de muur de dekbed overtrekken de gordijnen zelfs dew rolgordijnen zijn nog blauw en alles is op elkaar afgestemd echt gaaf ik heb nog ioeder dag als ik binnen kom dat ik denk wat een gezellig kamertje heefthij en hij zelf vind dat ook als hij ook maar iets nieuws heeft op zijn kamer een lijstje of iets degrelijks dan is het als er visite komt moeten ze allemaal mee naar boven kijken echt leuk hoor als je ziet hoe trots hij daar op is ach dta zal je strak ook wel mee maken
nou ik ga stoppen ik zal zo eens even chinees bestellen mijn ouders komen eten ik zeg nog even lekker gezellig aan tafel we zien elkaar een week niet straks en oohh dat vind ik verschrikkelijk ben blij dat het vakantie is en dat mijn vriend bij huis is heeft gekrneusde ribben anders zou ik me lekker vervelen maar goed 8 dagen is zo om niet dan!

nou ik spreek je gauw weer succes met de kamer terect maken
groeten jamie
 
Hi Jamie,

gezellig shoppen met je moeder, leuk toch, helemaal als je ook verwend wordt, hoort erbij!! toch! er is niks beters dan shoppen met je moeder, vind ik wel tenminste, helaas woont mijn moeder in het buitenland, maar als ze er is halen we het weer in. Dus je ouders zijn nu weg, wel balen, hoop dat je genoeg andere dingen te doen hebt, en ook gezellig dat je vriend thuis is, maar niet zo lekker voor hem gekneusde ribben, hoe is dat gebeurd, ohhh is heel pijnlijk met lachen, hoesten enzo. hoop dat hij snel beter is. niks ergers dan een zieke man, sterkte!!

ben druk bezig geweest, elke avond stukje behang af halen, zit er vast, en dit weekend de woonkamer geschilderd, nu weer verder met behang afhalen, heb het gevoel niks anders te doen, heb zelfs niet gecomputerd vorige week. Wel mooi geworden de woonkamer, het is best donker maar het staat echt mooi, we zijn er blij mee.

dus jij bent ook aan het dieeten. ik moet ook  maar vind het moeilijk, op zich kwa eten niet zo, maar al die lekkere dingen en inderdaad de zakken chips zo lekker op de bank. wil ook zo 8 kilo afvallen. volg je een dieet of doe je het zelf?

ik ga stoppen, ga even liggen meneer was aan het spoken gisteravond niet normaal van 3 tot 4 uur wakker en om 6 uur weer.  wilde dat mama erbij bleef zitten.

groetjes,
lia
 
Terug
Bovenaan