hallo lia,
ja hoor mijn weekend was goed al hebben we niets gedaan maar soms heb je gewoon van die weekenden lekker thuis zitten is dan al goed.
wat grappig dat jullie niet over de kleuren eens kunnen worden heb ik nooit geen problemen mee moet ik zeggen we zijn het bijna altyd eens en als we het een keer niet eens zijn dan beslis ik want ik vind een vrouw moet de inrichting doen hihihi
maar fijn ddat je het dan bijna af hebt he de kamer ik vind het wel altyd veel werk hoor er gaat zoveel tyd in zitten ik wil zo graag onze kamer behangen opnieuw maar ik kan niet behangen en mijn vriend ook niet en op mijn schoonmoeder zit ik even niet te wachten dus wacht ik wel even tot mijn vader tyd heeft maar die heeft suikerziekte sinds 4 jaar hij is 44 jaar maar kan bijna niets joh is zo moe direct al doet hij wel veel voor ons hoor maar vind het zo zielig soms dan voel ik me best wel schuldig dus daarom stel ik het nog maar even
misschien even wat nieuwe sier spulletjes dat doet ook al een hoop ik heb net vorig jaar achter in het jaar mijn kamer geschilderd maar ik heb hem rood gemaakt en dat beviel eigenlijk toch niet zo maar moet zeggen heb er ook nog niet echte de juiste spullen voor bij gevonden maar wil hem nu wel graag zwart met room gebloemd hebben we kijken wel even
wat leuk dat je zoontje een kussen zo leuk vond ja erg is dta he dat je de eerste nacht er steeds uit moet ik weet het maar dat word wel minder hoor
dus je koopt toch maar een 1 pers bed ja ik vindhet ook zonde hoor ze liggen er maar zo kort in en je moet alles er voor aanschaffen een ander matrasje en een ander dekbedje en mocht je nu nog een keer een hoogslaper willen dan kan je alles weer gebruiken dus dat scheelt wel en een bed verkoop je nog wel een keer
nou ik spreek je wel weer
nou tot gauw groeten, jamie