Voor Lieve Kriebels..

Hoi Niunia,

Hoe is het daar lekker aan het genieten van eventjes weg? ben benieuwd hoe het was?

Van het weekend gemerkt dat het me allemaal toch nog wel meer bezig houd dan verwacht. ik moest onverwacht werken zaterdag en ik had eindelijk sinds weken een dagje vrij met mijn man en dat was echt de druppel ik kwam gewoon huilend aan op mijn werk en ik heb het hoofd dan ook alles verteld. Hij was vol begrip en ik mocht zondag gelukkig eerder weg en hij heeft volgende week extra vrijgemaakt en hij gaat me gelukkig minder inplannen heb namelijk een contract voor 5 uur per week en ze hadden me deze 2 weken 16 uur ingepland en ik heb het ook nog eens zo druk op school loop gewoon achter.

Vandaar dat een  berichtje van mij soms zo lang op zich laat wachten heb het zo druk word er helemaal gek van, want zoals ik al zei het liefst ben ik alleen maar bezig met zwanger worden.

Maar wat betreft het vrijen hadden we een fantastisch weekend. Je tip heeft geholpen. thanks.

Ik ga maar weer hard aan de slag tot snel

xxx Kriebels

Hey Meid,

Hoe gaat het met jou??Al wat beter??
Lijkt me echt rot voor jou heel de week naar school en dan in het weekend nog moeten werken..ben blij voor je dat ze daar begrip hebben voor je situatie!

Hier alles heel rustig..aan het studeren..maar niet zoals het hoort.
Mijn hoofd staat er nog steeds niet helemaal naar.
Ik moet een maand naar België voor mijn examens af te leggen,en dat komt steeds dichter bij..Dat wil dus zeggen,een maand pure stress,1000 km verwijdert van mijn vriend.Algoed is het pas na mijn ovulatieperiode,het nadeel is dan wel dat mijn NOD komt als ik ver weg ben van hem..en ik dit dus allemaal alleen moet meemaken volgende maand..Dat gaat nogal wat geven..

Daar zit ik nu dus heel de tijd aan te denken..

Oh wat fijn dat mijn tip heeft geholpen  het is belangrijk dat jullie allebei kunnen ontspannen bij elkaar! Zeg maar tegen je man dat hij je ook eens goed moet verwennen..Neem samen een bad ofzo.. met wat kaarsjes.
Het drukke leven ontneemt ons soms de kleine fijne dingen..

Ik wens je nog heel heel veel succes lieve kriebels..

Wanneer is jouw "klustijd"?Hou me op de hoogte he meid!!

Heel veel kusjes en knuffels
Liefs Niunia

hey lieve Niunia,

Een maand van huis pfff wat lang zeg, nou ik heb respect voor je hoor. Wanneer ga je weg dan?
Ik ovuleer komend weekend, maandag denk ik en jij? ook volgende week zeker? spannend hoor. Ik kan me ook nog steeds niet echt concentreren en het gaat me allemaal niet snel genoeg (het leren bedoel ik).  
Vrijdag bracht mijn vriend rode rozen voor me mee als goedmakertje lief he. Hij is weer helemaal de oude gelukkig.  Zaterdag was ik aan het werk heeft hij het hele huis opgeruimd en schoongemaakt als verassing (ben helemaal blij).

ik ga gauw weer verder  

xxx en veel liefs  
Kriebels  

p.s heel veel succes met leren en andere dingen. geniet er maar van. hi hi. grappig he praat er eigenlijk anders nooit over.

Hey lieve lieve kriebels!!

Oh wat geweldig dat je  man zo lief is voor jou!Echt super!
En dat hij weer helemaal de oude is.. het is best normaal dat je af en toe een paar daagjes niet goed in je vel zit.. ben heel blij dat het weer pure romantiek is daar !

Hier is alles ook best ok.. als hij bij mij is dan voel ik me in de wolken..maar als hij weg is en ik aan het studeren ben denk ik alleen maar aan hem een maand moeten missen.

Nog drie weekjes en dan vertrek ik..Jakkes.. Maar je moet weten dat ik en mijn vriend voor we effectief een koppel waren 2 jaar verliefd zijn gebleven op dezelfde afstand.. twee jaar naar elkaar velangd en gehoopt en gefantaseert..twee jaar elks wel andere vriendjes of vriendinnetjes gehad maar elke nacht stiekem dromen van onze ware liefde op grote afstand.. Dus we zijn het min of meer gewend om elkaar te missen..
Het gaat toch vreemd zijn..

Ik ben blij dat ik jou nog ga hebben om met te praten als mijn NOD er aan komt
Want helemaal alleen ga ik dat niet aankunnen denk ik.

Mijn vruchtbare dagen.. tjah.. als ik uitga van mijn langste cyclus is dat volgende donderdag..en mijn kortste is dat volgende maandag..Dus ga ik de periode daarrond beschouwen als mijn vruchtbare periode..

Spannend he!Ik merk echt dat ik hard veranderd ben.. tegenover net voor ik ongesteld was,toen geloofde ik er echt veel harder in.. nu heb ik echt een heeeel rustig gevoel over het zwanger worden..Mijn vriendje vroeg me eergister nog of ik het nog wel wou..
Omdat ik er haast niet meer over praat..natuurlijk wil ik het nog even graag.. maar mijn hoop op dat het metteen zal lukken is gewoon heeeel ver weg.

Hoe staat het met de studies meis?al wat kunnen inhalen?
En heb je het nu eigenlijk al aan een paar vriendinnen verteld of nog steeds voor jezelf gehouden?

Ik wens je veel succes en moed in je drukke leven..groetjes aan je lieve man.
En een dikke knuffel uit het nog steeds warme frankrijk

Liefs Niunia

Hoi lieve Niunia,

Wat een gekkenhuis hier zeg echt leren, vergaderen college werken, huis schoonmaken, hond uitlaten  alles door mekaar, heb nog niet echt in kunnen halen, ik ga vanavond maar weer heel hard lezen.
hoe is het met jou met leren? en met de spanning. Wat lekker zeg dat het daar in frankrijk nog zo lekker warm is, hier is het met vlagen warm en koud, maar geen bikini weer meer, jammer zou wel lekker zijn met leren.
Trouwens wordt jouw mannetje ook al een beetje ongeduldig?(las het bij lisanne), nou de mijne vraagt me ook de oren van het hoofd en leeft helemaal mee als ik s'morgens mijn temp opneem. schattig he,  dat vind ik wel heel leuk hoor dan ben je er echt samen mee bezig.

Nou meid ik ga er zeker voor je zijn hoor als je ver weg bij je vriendje in België zit. leuk zeg dat we ongeveer gelijk lopen. Ik ben ook aardig  onregelmatig tussen de 25 en de 33 dagen dus ik ga uit van 29 dat komt ook het meest voor als ik echt stress heb ik 33 dagen.  

Nou we gaan ervoor, heb helemaal zin om lekker romantisch te zijn.

xxx Kriebels

Hey lieve kriebels..

Nou het klinkt daar bij jou helemaal goed.. buiten dan de stress die je hebt..
Over stress gesproken..
Kreeg ik gisteren te horen dat mijn examens 10 oktober beginnen.
Wat dus wil zeggen dat ik morgen naar huis vertrek .

Ik vind het vreselijk..dit wil zeggen dat ik zo plots voor een maand zonder mijn vriendje val..plus!!en vooral dat .. dat ik in m'n vruchtbare periode alleen vruchtbaar zit te wezen op 1000 kilometer afstand..Grrrr.. nog een maand wachten dus.

We vinden het allebei echt rot.. en daar komt nog bovenop dat ik een vreselijk examenrooster heb..alle moeilijke vakken eerst en enorm dicht opeen..

Nu ja.. het is nu zo .. we proberen er niet aan te denken hoe moeilijk het gaat zijn.
En natuurlijk is het super fijn om mijn mama,zus en drie broertjes terug te zien.

Ik had het gewoon nog niet zo vroeg verwacht.

Ben nu in volle vaart mijn koffers aan het maken,een beetje aan het opruimen,kuisen,kleren wassen.. alles tesamen en door elkaar..
Moest het je toch even laten weten..m'n hart luchten.

Nu maar hopen dat het volgende maand metteen raak is.. ik begin zelf al ongeduldig te worden!!!!!

Als ik uitga van mijn kortste cyclus heb ik toch nog vandaag en morgen waarin ik een kleine kans heb.. maar we rekenen er absoluut niet op..

Ik hoop dat alles bij jou daar vele beter gaat en dat je de komende dagen lekker romantisch en gezellig,ontspannen kan genieten van jouw man.

Ik moest je de groeten doen van mijn vriend (hij moet zo lachen met me als ik over jou en de andere vrouwen praat..hij is zelf op een forum geweest van futur papa,en hoewel het als grap bedoeld was vond hij het stiekem geweldig interessant..)

Veeeeeeeeel succes met het zwanger worden meid!!Ik gun het je zo!!!

Heel veel liefs Niunia

Je heet Rachel?? Wow..
Mooie naam..
Voel me opeens veel closer..

Mijn naam is Noemi

Aangenaam

Nu is enkel nog je uiterlijk een anoniem feit..haha

Terug
Bovenaan